روزهای من
روزهای من

روزهای من

آهنگای درخواستی با بهاره

انقدر این چند روز سرم شلوغه که وقت سرخاروندنم ندارم چه برسه به آپ کردن! ولی حالا که شما دوست جونا از آهنگهای دی جی محله ما خوشتون اومده دو تا آهنگ دیگه هم براتون آپلود کردم که دیجه خیلی خوشتون بیاد یکی از قیصره و اون یکی هم از آهنگهای مهدی مدرسه هرچند که فکر میکنم این آهنگ بازخوانی شده و اصل آهنگ مال امیر رسایی باشه. 

با وجود اینکه از جناب قیصر خان خزوخیل اصلا و ابدا خوشم نمیاد ولی استثنئا از این یکی خوش اومد: 

من از این فاصله ها بیزارم 

من تو و عشق تو رو کم دارم 

من دلم میخواد کنارم باشی  

میتونی همیشه یارم باشی  

میتونی فاصله رو برداری 

یا منو تو حسرتت می ذاری 

تو که هم صحبت این شبهامی 

آخرین دلخوشیه دنیامی! 

به تو وابسته شدم  

این روزها تو رو هر شب می‌بینم تو رویا 

بگو درکم میکنی، میفهمی 

یا که بی تفاوتی، بی‌رحمی(دانلود)

۲- نرو 

من بی تو تنهام نرو
نور دو چشمم نرو 

اگه بری میمیرم من
شیشه عمر منی 

می خوای اونو بشکنی 

 اگه بری میمیرم من(دانلود) 

شوخی شوخی دی جی شدم رفت