روزهای من
روزهای من

روزهای من

امروز فیلمهای زیر خریداری شدند!

جمعه

این فیلم رو هم دیشب دیدم، خدایی بعضی از صحنه هاش ترسناک بود... تا آخر داستان هم خوب اومد ولی آخرش رو یه جورایی خوب تموم نکرد... بد نبود ولی اونجور که تبلیغ کرده بود رو جلدش چنین و چنانه، نبود.

 

 

 

  

دوشنبه 22 آذر  

دیشب هم این فیلم رو دیدم و ازش خوشم اومد... یه جورایی جدید بود موضوعش.

 

چهارشنبه

این فیلمم دیشب دیدم .... موضوعش جالب بود... هم رمنس بود هم خیلی خفیف پلیسی (درواقع ماجرای یه زن و شوهره که باهم اختلاف دارند و یه شب برای حل مشکلشون شام میرند بیرون و برگشتنی به صورت خیلی اتفاقی شاهد قتل یه نفر می شوند و قاتل رو می بینند و این میشه آغاز ماجرا) و یه نموره هم کمدی... من بدم نیومد ازش

 

 

 

  

سه شنبه

این فیلم رو دیشب دیدم؛ به قول ممول موضوعش یه نموره تینیجری بود ولی چون داستان تو ایتالیا اتفاق میفته، من داستان رو ول کرده بودم و فقط از مناظر زیبا و شهرهای قدیمی شهرای مختلفی که نشون میداد، لذت می بردم. یه جورایی من رو یاد فیلم «زیر آسمان توسکانی» انداخت که فیلمیه که خیــــــــــــلی دوستش دارم. 

بچه ها پرشین بلاگ هک شده؟!!! رفتم برای ممول نظر بذارم ولی یه پنجره ی عجیب غریب باز شده به اسم کامنتها که ظاهر یه وبلاگ رو داره... تو وبلاگ مینا و الی هم امتحان کردم ولی دقیقا همون پنجره میاد و نمیذاره نظر بذارم برای دوستام

مشکل کامنتدونی پرشین بلاگ حل شد