روزهای من
روزهای من

روزهای من

نوبهارست و ...

این روزا که به پشت سر  و روزای رفته بیشتر فکر و نگاه میکنم، بیشتر خوشحال میشم از اینکه سال 1388 رو به اتمامه و دیگه مجبور نیستم برای زدن تاریخ روز از «1388» استفاده کنم. هرچند تا الی الابد برای دو روز مهم در زندگی من، دو خاطره ی خیلی خیلی بد از خودش برام بجا گذاشت! اولیش شب سالگرد ازدواجمون بود که من خونواده ام را دعوت کرده بودم که یه جشن مختصر بگیرم ولی از بد روزگار همون شب پدر خانوم برادرم سکته قلبی کرد و مرحوم شد، دومیش هم درست فردای روز تولدم پدر محمد اینجوری شد... تازه این دو اتفاق مال خونواده ی منه و افرادی که به رحمت خدا رفتند تقریبا یک سنی ازشون گذشته بود؛ ولی خونواده های زیادی در این سال داغدار بچه های دسته گلشون شدند و ... ولش کن سر سال نویی نمیخوام تلخ بنویسم... فقط همینقدر بدون که خیلی خوشحالم که این سال داره تموم میشه و دیگه اثری از آثارش باقی نمی مونه. برادر محمد هم همچنان بیمارستان بستریه و بازم همچنان آقایون محترم اطبا نتونستند تشخیص بدهند که بیماریش چیه، فقط هی چپ و راست ازش آزمایش میگیرند و هی هر بار از بار قبل گیجتر می شوند و چیزی سر در نمیارند! حالا خونواده ی محمد تصمیم دارند بیارنش خونه چون اونجا هم که هست هیچ کاری براش انجام نمیدهند حداقل بیاد خونه که سال تحویل کنار خونوادش بمونه؛ ولی من ناراحت نیستم چون به قول دکتر شریعتی:

اگر تنهاترین ها شوم
باز خدا هست
او جانشین همه نداشتن هاست
نفرین ها و آفرینها بی ثمر است
اگر تمامی جهان به یک باره زیر و رو شود
اگر کوهها پنبه پنبه شده و بر سرم فرو ریزند
اگر آسمان شکافته شود، اگر زمین تمام بودنیها را در خود فرو برد
تو مهربان آسیب ناپذیر من هستی
ای پناهگاه ابدی
تو جانشین تمام بی پناهیها و پناه تمام بی پناهان هستی.
                                                                                   
 

 

اینبار میخوام برات از زبون اوحدی مراغه ای شعری بخونم که دلت باز بشه و با روحی سبکبال و قلبی مالامال از شادی به استقبال بهار و سال جدید بری... امیدوارم سالی که پیش روست برای همگی مملو از شادکامی، بهروزی، سلامتی و موفقیت باشه و دیده ی هیچکدومتون در این سال جدید بخودش رنگ غم نبینه... سال نوتون پیشاپیش مبارک

نوبهارست و چمن خرم و گلزار اینجاست  

ارمِ دیده و آرام دل زار اینجاست 

بر سر خار چمن روی بمالیم چو گل 

گر بدانیم که باز آن گل بی‌خار اینجاست 

تن از آنجا نشکیبد، دلم اینجا چون نیست 

دلم آنجا ننشیند، که مرا یار اینجاست 

نظرات 12 + ارسال نظر
آسمون(مشی) چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

دوستم امیدورام سال خوبی برای تو و خونواده ت باشه...ایشالا برادرشوهرتم بهتر شه و به نظرم کار خوبی می کنین که می آرینش خونه...
به روزهای سرسبز فکر کن عزیزم...به فردا...
سال 88 من خیلی رو دور شانسهای خوب خوب بودم برعکس...
راستی دوسم...ما 15 روز عیدو مسافرتیم...طرفهای خاله خانوم شما...
اگه بودین بد نیست دیداری تازه کنیم...
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد... :))))

محمد رضا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://myhut.blogfa.com

سلام

خیلی پیامتون خوشحالم کرد. واقعا متاسفم واسه روزهای تلخی که گذروندین. امیدوارم سال جدید بدور از همه این تلخی ها و ناراحتی ها باشه. امیدوارم خدا تو این سال نو صبر همه مون رو بالا ببره و از سر تقصیرات گذشته مون به نیکی بگذره.
منم آرزوی سالی پر از سلامتی و آرامش رو براتون دارم. امیدوارم حد اقل به سه تا از آرزوهای بزرگتون تو سال جدید برسین. :)
سال نو مبارک.
سال سبز صبر و استقامت.

نازلی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام بهاره جون
خوبی عزیز دلم ؟ امیدوارم که سال دیگه برات پر از خبرهای خوب و شادی باشه . گاهی نمیدونم چرا اینطوری میشه . اما این نیز بگذرد. منتظر تماس تلفنیت هستم عزیز دلم .
میبوسمت.

نوستالوژی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

بهاره جونم چقده ناراحت شدم هنوز برادر محمد خوب نشده...ایشالله سال جدید خوب و پر برکتی داشته باشی و دیگه غم نبینی

آیلا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوستم
امیدوارم سال جدید با کلی خبرهای خوش آغاز بشه و ادامه پیدا کنه و برای خودت و خانوادت سرشار از سلامتی باشه.
نوروز روز نویی برایت باد :*********

بلوط پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام بهاره جانم ، خوبی خانوم؟
الهی که سال نو سال بسیار بسیار خوبی برات باشه و خاطرات خوبی ازش برات بمونه. سالی سرشار از شادی و سلامتی و اتفاق های قشنگ.
دوست جون عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک :)
بوس

ترانه جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 06:48 ب.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

بهاره جون ایشالا سال ۱۳۸۹ برات بهترین سال باشه پر از چیزای خوب و شادی و سلامتی.

عزیزم مرگ هست و ناراحتی. ایشالا دیگه برات پیش نیاد.

مراقب خودت باش خانومی

کورش آریامنش یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:

inmorix جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام...سال نو مبارک ...امیدوارم واستون سالی‌ پر از برکت و سلامتی‌ و شادی باشه....شاد باشین....

الی یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

منم معتقدم بهتر که سال قبل رفت . با اونهمه اتفاقات نا خوشایند و این ....
امید که سال جدید برای همه خوب باشه .

آرمین آران چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com/

یه جوریم امسال
انگار نه انگار که سال عوض شده

امین چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

سلام...
سالی که نکوست از بهارش پیداست
امسال چطور؟خوب میگذره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد