روزهای من
روزهای من

روزهای من

پرواز

خسته و کوفته سوار ماشین میشم؛ امروز انقدر کارهای فوری فوتی انجام دادم و از مغزم کار کشیدم که دیگه حس میکنم سرم داغ شده حسابی. برای کمی خنک شدن و تمرکز گرفتن، سرم و میچسبونم به شیشه پنجره و غرق میشم تو دریای پرتلاطم فکر و خیال==> به نظرت چرا خانم همکار امروز اینجوری کرد؟ نکنه از حرف من ناراحت شده بود؟ و بعد بدون اینکه هیچ ربطی به هم داشته باشه افکارم، فکرم رفت سمت بالن==> خاک بر اون سر نفهمم بکنن که تا یه کی یه چی میگه فوری باور میکنم و میرم انجامش میدم! آخه فایده ی این بالن چی بود که اینهمه هم خرج گذاشت رو دستم و هیچ غلطی هم نکرد برام؟! ها؟ چی بود؟ تو کل این سه ماه همش 6 کیلو کم کردم ولاغیر! پرخوری هم که نمیکنم پس چرا جواب نداد؟ ..... خوب شد این قسطای پارسیانمون تموم شد و یه بار گنده از رو دوشمون برداشته شد... از آخر این ماه  دیگه باید کم کم کارای خونه تکونی عید و شروع کنم... منکه فقط جمعه ها رو وقت دارم تازه اونم یه در میون... میگم نکنه یه وقتی....... گرومپ!!! گارامپ!!! تق!!! توق!!! تالاپ!!! تولوپ!!!  نخیر... اینا دیگه جزء افکار بنده نبود بلکه صدای تلاقی سر مبارک اینجانب با سقف ماشین می باشد که این تلاقی ناشی از پرواز جناب راننده از روی دست اندازها و سرعتگیرها می باشد! برای بار هزارم ازت میپرسم آخدا هدفت از خلقت غیرمستقیم این پیکان چی بوده؟ هاین؟ نه خدایی چی بوده؟ 

پ.ن. بلوط جانم من نمیتونم تو فتو بلاگت نظر بذارم هی میام اونجا و هی ذوق مرگ میشم از دیدن اونهمه تصاویر زیبا و قشنگ اونوقت هی نمیوتنم نظر بذارم... اونجایی که نوشته «کامنت از:» هر کدوم از گزینه هاش رو که انتخاب میکنم.... باز ارور میده چی کار کنم؟

نظرات 13 + ارسال نظر
بلوط یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام بهاره جان شرمنده مشکل از تنظیمات وبلاگم بود که درستش کردم.
حالا می تونی نظر بذاری
ممنون خانومی . لطف داری

راستی 6 کیلو که خیلی عالیه! اتفاقا اگه قرار بود یه دفعه لاغر بشی خیلی بهت فشار می اومد. ناراضی نباش عزیزم

آسمون(مشی) یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

6 کیلو که خیلی خوبه دوسم!
همکارو بی خیال شو...مهم نیس!

سایه دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://sayeh86.wordpress.com/

سلام بهاره جونم!!چطوری؟دلم برات تنگ شده بوووود. واااای من چقدر عقب موندم!!داستانت رو هم که نخوندم هنوز!!...6 کیلو لاغر شدی؟؟آفرین!این خیلی خوبه چون اگه سریع لاغر بشی سریع هم برمیگردی،میدونی که؟؟

نازلی دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام خانومی
منم از پیکان متفرم خیلی بدم میاد. از این فکرهای بد بد هم نکن لطفا.
مراقب خودت باش.
راستی خوش بحالت که قسطتت تموم شده از قسط بدم میاد.

ف دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام بهاره جان.راستش بنظر منم خیلی خوبه که تو ۳ ماه ۶ کیلو کم کردی.امیدوارم بتونی هدفتو بدون مایوسیت!دنبال کنی.بعدشم حالا کو تا عید!!!!!!!اگه وقت کردی ادامه داستانوو هم بنویس.

بلوط دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

خوشحالم که از کتاب خوشت اومده دوستم

آیلا دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام دوست جون
امان از این افکار زنونه ی اعصاب خورد کن که مثل آدامس هم می چسبن هم کش میان و تموم نمیشن

آدرس اون یکی وبلاگت چیه؟ دارم از فضولی میمیرم ببینم چه شکلی شدی یا اصلا چه شکلی بودی؟!

آیلا دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

من رمز ندارم

ف سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 08:26 ق.ظ

اگه بدونی چقدر حال آدم گرفته میشه وقتی که رو صفحه دوستت کلیک کنی و بعد ببینی به به یه پست جدید و دلو صابون بزنی که الان حداقل یه صفحه نوشته خوب میبینی.اما بعد از کلیک ببینی که دوستت یه عکس از خودش گذاشته و برای دیدنش ازت پسورد میخواد !!!!!!!!!!تو هم پسورد نداری

افسون شده سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://afsoonshodeh.persianblog.ir

سلام نوشته هاتو دوس دارم اجازه هست لینکتون کنم؟

تینا سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

میشه منم رمزت رو داشته باشم لطفا؟

افسانه چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

آفرین ....... اما اینجوری وزن کم کردن مسلما خیلی بهتره
.......
دوست دارم ببینم عکست رو، اگه میشه لطفا!

روزهای تکراری سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://ruzhayetekrari.persianblog.ir

اگه یهو بخای وزن کم کنی مشکلاته دیگه ای پیش میاد...
(اینم یه کلام از دهنه خاهر شوهر!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد