روزهای من
روزهای من

روزهای من

چی کار کنم آیا؟ هاین؟

میخوام برم لاله‌جین و تا میتونم ظرف سفالی بخرم... هوس کردم یه قسمت از خونه‌مو پر کنم از این چیز میزا. دلم میخواست دکوراسیون داخلی بلد بودم تا بتونم خونمو شکل یه کافه در بیارم... نمیدونم چی تو «کافه» هست که اینجور بهم آرامش میده؟ حتی اسمش هم آرامش‌بخشه برام. دیوارای آجری، صندلی‌های لهستانی، میز چوبی قهوه‌ای سوخته، نور کم و یه محیط نسبتا تاریک و شاعرانه، یه فنجون قهوه ی تلخ و خوشمزه و یک کتاب عاشقانه ی لطیف و قشنگ روی میز؛ تویی و این سکوت لذت بخش و این آرامش دلچسب  تو پیشنهادی چیزی در این مورد نداری آیا؟ هاین؟ 

چند تا کتاب از فریبا وفی خریدم... از نثر اونم مثل نثر نازنین لیقوانی، خوشم اومد. یه جورایی با شخصیت داستانش همزاد پنداری می‌کنم و بهش احساس نزدیکی میکنم. ولی خیلی وقته نتونستم یه رمان عاشقانه ی قشنگ خارجی پیدا کنمشماها سراغ ندارید چیزی؟  یک کتابی مثل رویای روی تپه، مثل رازم را نگه دار، مثل خشم و سکوت، مثل یاغی عشق، مثل ...

راستی چند وقت پیش یک ایده‌ای به ذهنم رسید، البته خودم زیاد باهاش موافق نیستم ها ولی گفتم شاید شماها بدتون نیاد. موضوع از این قراره که من چند تا کتاب از باربارا کارتلند و نویسندگان دیگه دارم که خیلی لطیف و قشنگند و از اونجاییکه مال 13-14 سال پیش هستند و دیگه هم تجدید چاپ نمیشوند، گفتم شاید بد نباشه داستانش رو خرد خرد اینجا بذارم تا شما ها هم مثل من لذت ببرید از خوندن این داستانهای قشنگ؟ تازه چون دیگه این کتابا تو بازار نیست و تجدید چاپ هم نشدند و نمیشوند، من خودم رو از لحاظ معنوی به انتشاراتش مدیون نمیدونم. نظر شماها چیه؟ حوصله شو دارید یا نه ترجیح میدید همینجوری ادامه بدم؟ البته محاله ممکنه من بتونم جلو زبون و چونه ی پر حرفم و بگیرم اگه قرار باشه داستان و بذارم براتون، باید به حرفا و درد دلای خودمم گوش کنید بله که زوریه، پس چی فکر کردید؟ هاین؟

نظرات 8 + ارسال نظر
GMLand سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://gmland.ir

سلام.
با طرح حمایت از وبلاگ نویسان آشناایید ؟
از وبلاگ نویسانی که وبلاگشان به طور میانگین در روز بیش از 70 بازدید دارد ، دعوت به عمل می آوریم تا به تیم وبلاگ نویسان GMLand پیوسته و با گرفتن یک دامنه رایگان به صورت http://yourname.gmland.ir ، فعالیت خود را آغاز کنند و مورد حمایت قطعی GMLand باشند. برای شروع به لینک زیر بروید :
http://gmland.ir/extrapage/bloggers

آسمان رنگین(مشی) سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

اون یاغی عشق و رازم رو نگه دار و رویای روی تپه عالی بودن! من عاشق لج و لجبازیای نیکولا و اون یارو دکتره بودم!
دوستم!تکین ۲ تا کتاب جدید بیرون داده! هر دوش موضوعشون اجتماعیه!
من شخصیت پردازیهاشو خیلی دوس می دارم!
به نظر من اول the Kiss of Devil باربارا کارتلند و بزار! خیلی دلچسب بود! فضای داستاناش یه جوریه!

سیندخت چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

منم سفال دوست میدارم.

موافقم داستان ها رو اینجا بذاری عزیزم.

منم کتابای فریبا وفی رو خوندم و خوشم میاد

بلوط چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام بهاره خانومی عزیزم!
خوبی خواهر؟
با تغییر دکوراسیون موافقم خیلی ایده ی خوبیه...من که حسابی نشویقت می کنم
گذاشتن داستان توی وبلاگ هم خیلی فکر خوبیه ولی به شرطی که وسطای داستان درد و دلای خودتم بنویسی دوست جون
یک رمان قشنگ خارجی هم من بهت معرفی می کنم البته ترجمه اش رو ندیدم ، اسمش هست:
the truth about for ever
از سارا دسن. اگه دوست داشتی ایمیلتو بده تا برات بفرستمش من که خیییییییییییلی ازش خوشم اومد

محمد رضا چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://myhut.blogfa.com

سلام..

خیلی بی معرفتم می دونم. ببحشید.

آخرش نفهمیدیم همذات پنداری درسته یا همزاد؟
بگذریم..
درباره فکرتون نظری ندارم. اما دوست دارم در هر حال از خودتون بیشتر بخونم.

صدف جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://my-photo-weblog.blogfa.com

من که عاشق کتاب خوندنم.... حتماً بذار
پیش من هم بیا یه فتوبلگ دارم ..خوشحال میشم

بهنام دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
شما بزارید...ما هم میخونیم و لذت می بریم.....اگه نگید که حالا بایدامتحان پس بدید.....کتابهای دانیل استیل هم جالبه...

مرجان شنبه 11 مهر 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام .
چطور می تونم کپی کتا سارا دسن را داشته باشم؟

برات میفرستمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد