روزهای من
روزهای من

روزهای من

ظاهر و باطن!

ظاهرش فقط یه ماست میوه ای خوشمزه بود ولی با اولین قاشقی که به دهان میذارم حس می کنم یه چیزی این وسط می لنگه. طعمش؟ نمیدونم. خیلی سرده؟ شاید. قاشق چوبی که ازش استفاده میکنم مزه داره؟ ممکنه. پس قاشق و عوض می کنم و تا نصف بسته کوچیک و میخورم. نه بازم یه چیزی کمه. چرا مزه اش اینجوریه؟ نکنه....؟! با ترس و لرز در ماست و نگاه میکنم و... بـــــله! از تاریخ انقضاش ۵ روزی گذشته. ترس برم میداره. نکنه مسموم بشم؟ ولی نه همش ۵ روز گذشته ایشالا که مسموم نمیشم. ولی مسمومیت ایشالا ماشالا سرش نمیشه و کار خودش و انجام میده. درست از ساعت ۵ صبح جمعه پیش مسمومیت کار خودش و شروع کرد! سعی کردم با قرص و دارو، چای نبات، کته ماست و مایعات زیاد مهارش کنم ولی تا اواسط هفته این مصیبت ادامه داشت. You know whatمن تا حالا فکر میکردم مسمومیت فقط روی جسم اثر میکنه و کاری با روح و روان آدمی نداره؛ ولی بازم اشتباه می کردم! از همون اوایل هفته ی پیش شرایط روحیم ریخت به هم. حوصله حرف زدن نداشتم، چیزی خوشحالم نمی کرد، مشکلات خودم و خونودام یدفعه 100 برابر شد، از اون بدتر حتی با محمد هم برخورد خوبی نداشتم، نه فیلمی نه کتابی نه وبلاگ نویسی ای هیچی خوشحالم نمی کرد. شب موقع خواب مدام فکر مرگ و آخرت و جهنم و این چیزا می اومد به ذهنم و درنتیجه تا 1-2 نصفه شب بیدار میموندم و از اون طرف صبح خواب میموندم. مدتها بود این جور نشده بودم. این جریان ادامه داشت تا 5 شنبه. از 5 شنبه به این طرف رو به بهبود رفتم. الان دارم دوران نقاهتم و میگذرونم. برام جالب بود که چطور یه مسمومیت زپرتی میتونه اینهمه عوارض به دنبال داشته باشه!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
ایده شنبه 16 آذر 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

الهی... دختر جون مواظب باش چی می‌خوری آخه. خدا رو شکر که بهتر شدی و داری خوف میشی.
نه هیچم زیبا نیست. کجاش زیباست آخه؟ تو که ازون خیلی بهتری

بلوط شنبه 16 آذر 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام بهاره خانومی
خوبی؟ الهی که خوب خوب شده باشی...ولی عجیبه که مسمومیت یک هفته طول کشیده حتماً خیلی اذیت شدی.
منم میگم همیشه جسم سالم با روحیه سالم برابری می کنه... منم همون وقتی که آنفلوانزا گرفته بودم روحیه ام خیلی خراب شده بود. می دونی؟ بنیه آدم که ضعیف میشه معمولا این حالت افسردگی هم به دنبالش میاد. حالا باید حسابی خودتو تقویت کنی دوستم
امیدوارم همیشه سالم باشی
مواظب خودت باش

[ بدون نام ] شنبه 16 آذر 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

دعا می کنیم هیچکس دچار مسمومیت نشود !

مشی شنبه 16 آذر 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

مستانه یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://baadbadak.blogsky.com

من تا حالا ندیده بودم ماست خراب شه! تازه برای جلوگیری از مسمومیت هم می گن ماست بخورین...

نازلی یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

وای چه اتفاق وحشتناکی من خودم هم کلی نگرانت بودم که چرا اینهمه کم پیدا شدی بعد گفتم شاید رفتی سفر. کاش رفته بودی سفر. عزیزم وقتی یه چیزی مزه اش بده اول تاریخ مصرفشو نگاه کن نه بعد از خوردن نصفش
خداروشکر که به خیر تموم شد. مراقب خودت باش عزیزم.

من آزادم یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

الان حالت چطوره بهتر شدی؟؟؟؟ مواظب خودت باش........دختر تو احساس کردی یک چیزی مشکوکه چرا خوردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیرهن پری یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 03:06 ب.ظ http://pirhanpari.blogsky.com

آره خب ... من چون از ین قضایای مسموم شدگی میترسم اولین کاری که میکنم اینه که تاریخشو نگا میندازم :دی
.
.
.
بعضی وقتا که تو مسمومیت جسمی میگیری چون حالت بده و احساس خوبی نداری خود به خود میزنه به روحیه ی آدم ...حوصله ی هیچی رو نداره و اینا ..
دیگه مال تو خیلی حاد بوده انگاری :*
مراقب خودت باش ... زودی خوب شی

بهاران دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://chalesh.blogsky.com

آخی بهاره جون خودمچلا ملیض شدی اخه حالا بهتری؟؟

اینموریکس جمعه 29 آذر 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام.....امیدوارم که حالت خوب خوب شده باشه.......بیشتر مراقب سلامتیتون باشین دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد