روزهای من
روزهای من

روزهای من

گر...

گر بر سر نفس خود امیری، مردی

                        بر کور و کر ار نکته نگیری، مردی

گر به دولت برسیدی نشدی مست، مردی

                        گر به ذلت برسیدی نشدی پست، مردی

مردی نبود  فتاده را  پای  زدن

                        گر دست فتاده ای  بگیری، مردی

پ.ن.این طریق عیاران است.

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

چاکر عیاران هم هستیم!

ایده سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://4me.blogsky.com

بیت اول رو که نامرد نامردم...
بیت دومشو نمیدونم! هنوز تجربه نکردم.
بیست سومو هستم اما... فکر میکنم البته
نمیدونم چرا به فکر وا داشت منو...
نمیدونم چرا... کاش میشد حواب این چراها رو گرفت. کاش زندگی ما هم مث همه امتحانای دیگه یه برگه جواب داشت که میتونستی بری چک کنی ببینی کجا رو درست نوشتی و کجا رو غلط. اینطوری مطمئنن نمرت توی امتحانای بعدی بهتر میشد...
کاش میدونستم.

گوشت و بیار جلو یه چی بهت بگم == من خودمم بیت اول و رعایت نمی کنم... به کور و کر نکته نمیگیرم ولی به آدمای اجق وجق چرا... پیش خودمون بمونه ها خوب؟
بیت دوم منم مثل تو هستم ...
و اما بیت سوم... بابا آدم دلش می خواد دست فتاده را بگیرد اما بعضی از این فتاده ها چنان پر رو و بی چشم و رو و بدجنس هستند و چنان آدم و از کمک کردن بهشون به غلط کردن میندازند که آدم ترجیح میده همون پا رو بهشون بزنه و ازشون دستگیری نکنه!
در مورد زندگی هم ... چی می شد اگه می شد، نه؟

ماتیلدا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 05:36 ب.ظ http://matilda1992.tk

این بیت اولش خیلی کولاک بود
دومی جای فکر داره
سومی هم خوبهههه
بووووووووووسسسسسسسسس

بلوط چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

بسی جای تامل دارد!
متحول شدم خواهر!!! :دییییی!

منم :دی و چشمولک

مهم نیست جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام.
واقعا شرمنده ام که این قدر نیستم. شاید دیگه هم نباشم. و شاید هم گاهی و فقط گاهی نوشتم. از پست سوء تفاهم تا بالا رو خوندم. و اعصابم از اینکه دیگه وقت نمی کنم بعضی وبلاگ ها رو بخونم، به شدت خورده. شما خیلی لطف دارید که هنوز به کلبه سر میزنید. و برای من فقط حس شرمندگی ای می مونه که نمی تونم جبرانش کنم. امید وارم باز هم وقت کنم که بخونمتون.
حال من خوبه. و همه چی رو به راهه. خدا رو شکر. فقط گرفتارم و یک دنیا دلهره دارم.
بازم ببخشید.
پست سوء تفاهم خیلی خوب بود.
باز تا یه مدت دور خدا نگهدار.

ایده شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 08:33 ق.ظ http://4me.blogsky.com

سیلام سیلام. کجایی؟

من آزادم شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com

سلام بهاره خانوم
مرسی که بهم سر زدی و نظر دادی.....
لینکت کردم اما هنوز نزسیدم آرشیوتو بخونم.....
بهاره جون.....هنوز خیلی چیزا رو نمی دونم ....امیدوارم که کاری نکنم که بعد پشیمون بشم....البته ....حواسم جمعه.....اما به هر حال منم زنم....و از همه بدتر....عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد