روزهای من
روزهای من

روزهای من

من و توانایی هام

این روزا نافرم احساس قدرت می کنم؛ آخه کم الکی که نیست==> من میتونم قل بخورم!!! من میتونم اون مکعب پارچه ای رو که مامان میذاره نزدیک صورتم، با دو تا پاهام بگیرم و پرتش کنم اون طرف! از قل خوردن گذشته من بازم می تونم==> پستونک رو از دهنم دربیارم بیرون، یه ذره نگاش کنم بعد دوباره بذارمش تو دهنم!!! تازشم یه کار دیگه هم هست که میتونم انجام بدم==> بالشمو از زیر سرم دربیارم بیرون و فرتی بکنمش تو دهنم!!! فکر کنم همه ی این تواناییها مربوط به همون 4 ماه و ده روز معروفه که اگه آدم رد کنه دیگه خیلی سرش میشه، هم آروم شده هم قدرت بیناییش بیشتر شده و هم قدرت حرکتیش؛ ولی با همه ی اینها یه کار لعنتی هست که هنوز نمی تونم انجام ندم؛ نه اشتباه تایپی نیست، برعکس همه ی اون کارایی که میتونم انجام بدم این یکی رو انجام میدم اما میخوام انجام ندم اونم==> نخوابیدن با صدای لالایی مامانه!!!! یعنی من از این کار متنفـــــــرم! وقتی مامان یه عالمه تکون تکونم میده که بخوابم و نمیخوابم، وقتی پستونک میذاره دهنم که بخوابم و نمی خوابم، وقتی باهام بازی می کنه که خسته بشم و بخوابم ولی نمی خوابم؛ اونوقت دیگه مامان در کمال نامردی برگ برنده شو رو می کنه و تا برام میخونه: یه شب تو خواب وقت سحر... شهزاده ای زرین کمر؛ من ناخودآگاه چشمام رو هم میفتند و هرچی زور می زنم که نیفتند رو هم، لامصبا بازم بسته میشند، آخه این آهنگه یه جور ناجوری آروم و خواب آوره؛ دیگه تا مامان برسه به شهزاده ی رویای من شاید تویی... آنکس که شب در خواب من آید تویی، من دارم خواب 7 تا پادشاه رو با هم می بینم! ولی دارم رو این نقطه ضعفم کار می کنم حسابی؛ من از حالا میخوام در مقابل حرف زور سر خم نکنم؛ حالا می بینیم مامان خانم؛ فقط به شرطی که نامردی نکنی و تا من مقاومتم رو مقابل این آهنگ بالا بردم، با یه آهنگ آروم دیگه خوابم نکنی!


شهزاده ی رویا (کلیک)
نظرات 7 + ارسال نظر
naser یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.naser14.blogfa.com

به قول شما کلمه دوست داشتن شده نقل نبات دهن همه کس والان ارزش واقعی خودشو نداره موفق باشی...راستی یادم رفت بگم خیلی دوست دارم

:)

الهه یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://man-va-va.persianblog.ir

ماشالله چه خانومی شده برای خودش و با توصیفات شما به شدت شیطون شده

لطف داری الهه جون... ممنونم عزیزم :-*

مموی عطربرنج یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

می رفت و آتش... به دلم می زد نگاهش...
ای جون دلم! با اون تواناییهات!یه پا شیرزنی واسه خودت دیگه...
در جریان هستیم که شما فقط و فقط با شهرزاده رویا می خوابی!اما جوجه جونم...از حالا بخوای رو کم کنی بازی در بیاری نیاوردی ها!!

خاله ممویی مامانم هم همینو میگه اما من همچنان کار خودمو میکنم :دی

ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

خیلی ماه شده..دیگه داره بزرگ میشه باران خانم

لطف داری ساینا جون... ممنونم عزیزم :-* :-*

یادداشت های مینا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

ای جونم
نازیییییییی

:-* :-* :-*

افسانه سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://ninidari.bloghfa.com

سلام خاله
حالت چه طوره؟ باران خانوم گل چه طوره؟ همه چیز خوبه؟ با زحمت های ما؟
قربون این باران عسلی برم با اون چشمای نازش...
بزنم به تخته هی هم داره شیرین تر می شه
خاله ماشالله هزار ماشالله باران دختر آرومیه خب این صدا کردن ها هم که دیگه یه جور اعلام حضوره دیگه!!
براش اسفند دود کن
می گم این همه از رفتن سر کار برای خود غول نساز باور کن یه فرصته برای اینکه هم یه خرده برای خودت باشی هم باران رو با شرایط جدید آشنا کنی...
امیدوارم پرستاری هم که پیدا کردی از هر نظر خوب باشه و بتونه با باران از هر نظر خوب ارتباط برقرار کنه...
مراقب خودت باش و باران گل رو هم ببوس

سلام خاله
من خوبم قربانت، اختیار دارید چه زحمتی؟ ببخشید که بد گذشت بهتون.
تو چطوری؟ بهداد پسر چطوره؟
تو لطف داری خاله به باران، چشم دود می کنم حتما.
رفتم با خانمه صحبت کردم، یه خانمه 50 و چند ساله بود حدودا، باسودا و وارد به کامپیوتر و اینترنت و مخلقاتش! 5 تا بچه داشت که دوتاشون پزشک و سه تاشون مهندس بودند، دیروزم امتحانی از صبح تا دو اومد پیشمون بدم نیومد ازش. فقط ظاهرا پریروز دیگه همه مرخصی 9 ماه رو تصویب کردند اگه تا آخر تیر ابلاغ کنند به ادارات، شامل حال منم میشه این 9 ماه، اینجوری حداقل یه کم بیشتر پیش دختر هستم.
مرسی خاله از حرفای خوبت.
ممنونم تو هم مراقب خودت و پسر گل من باش. می بوسمت :-*

شاذه سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

نازی بارانی
صفحه ی بلاگ سکای واقعا عجیب غریب شده. ولی سرعتش بالا رفته

مرسی دوستم :-*
آره سرعتش بهتر شده اما من هنوز باهاش غریبم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد