روزهای من
روزهای من

روزهای من

چنان...

چنانت دوست می دارم         
                                       که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانی کرد و         
                                      من صبر از تو نتوانم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیر دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق یعنی تا ابد فریاد او
عشق یعنی یک دل بی چشم ورو
هر چه داری در دلت بهر نگار
بی تفاوت به همه دنیا بگو
......................................
دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

ایده چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://4me.blogsky.com

سلام... چه خوشبخته اونی که تو اونقدر دوستش داری. :)
ماجرای پست قبلتو هم خوندم. مردها معمولن به این چیزها حساسن. تازه ازدواج کردی بهاره جان؟ به نظرم این حساست ها اول زندگی کمی بیشترم هست. من اما در کل خوشم میاد همسرم این مدلی باشه و این چیزها براش مهم باشه.

سلام ایده جان
خوبی؟
مرسی عزیزم لطف داری:؛<
بله حق داری، آقایون کلا به این چیزها حساسند ولی حساسیتشون وقتی بیشتر میشه که همکار مرد خانومشون کمی تا قسمتی خوش تیپ و خوش ظاهر و کمی تا قسمتی هیز و پر رو باشه... اونوقت دیگه حساسیتشون چند برابر میشه :) منم البته بدم نمیاد از این کار ولی وقتی به جرم نکرده دعوام میکنه ناراحت میشم:">
تازه که نمیشه گفت ولی تقریبا ۸ ماه از روز عروسیمیون میگذره :)
خیلی خوشحالم کردی که اومدی پیشم:)

بلوط پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

چه شعر خوشملی :)
راستی می تونم لینک این وبلاگ جدیدتون رو توی وبلاگم بذارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد