روزهای من
روزهای من

روزهای من

دو سالگیت مبارک بهترینم

عزیز زیبا و دوست داشتنی من، دو سال از بودنت کنارمان گذشت به سان چشم برهم زدنی! وجود نازنینت از 30 دی1391 گرمابخش زندگیمان شده است و مهرت چنان آرام آرام در روح و جانمان حل شده است که تو گویی از ازل بوده ای کنارمان و مباد روزی که حتی لحظه ای از کنارمان دور شوی.
نازنینم، دخترک شیطان، باهوش و شیرین سخنم، از خدای بزرگ قادر متعال همواره برایت سلامتی، نیکبختی، پیروزی و شادکامی، شادکامی و شادکامی آرزو میکنم و از همو میخواهم تو فرشته زمیینی را هرگز، هرگز، هرگز بر ما زیاد مبیند. دخترکم بدان که مادر همیشه برایت بهترینها را می خواهد و همواره دعایت می کند که:
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
                   وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست
                   به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
جمال صورت و معنی ز امن صحت توست
                   که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
در این چمن چو درآید خزان به یغمایی
                    رهش به سرو سهی قامت بلند مباد 
در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد 
                    مجال طعنه بدبین و بدپسند مباد 
هرآنکه روی چو ماهت به چشم بد بیند 
                     بر آتش تو بجز جان او سپند مباد 
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی 
                     که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
نظرات 5 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.vilajat.com

چقد فسقولییییییییییی هس :* تولدش مبارک

ممنونم ندا جان

بهاره جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

ای جانم..زنده باشه..انشا الله هزار ساله بشه..و همیشه کنار خودت و همسرت دلخوش و سالم زندگی کنه..

قربونت برم دوستم مرسی عزیزم

بانوی بهار دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:16 ب.ظ http://LiveUrLife.blogfa.com

آخی عزیزم مبارکش باشه!
دلم براتون تنگ شده بود:) البته احتمالا شما منو یادت نمیاد بعد مدت ها برگشتم و خوشحال میشم اگه بهم سربزنید

ممنونم بهار جان

الی سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام بهاره خانوم.ببخشید دیر شد من بهتون تولدتون رو تبریک میگم.انشالله که سلامت باشید.

الی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:20 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

تولد خودت مبارک . عجب عکس مناسبی پیدا کردی گذاشتی !
من هم گاهی نگران پیرمرد همیشه نشسته ی سر کوچه مان می شم وقتی نیست ولی او هر بار بعد از مدتی برگشته !!روزنامه فروش تو هم شاید برگردد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد