روزهای من
روزهای من

روزهای من

دایره لغات و تواناییها

دایره لغات باران در این روزها:
می هام= می خوام
ماشین باباش= ماشین بابامه زود بیا پایین!
بو=برو
الی= الو
ماهو= ماهرو (هم کلاسیشه) 
دده بودا بودا، آره؟!= هنوز نفهمیدم یعنی چی ظاهرا سوال می پرسه در مورد چیزی!
هام= هرآنچه خوراکی هایی ممنوعی که با باباش یواشکی میخورند مثل پفک، چیپس، لواشک و. ..
آبی= آبمیوه منتها از نوع سن ایچش (در راستای مورد قبلی) 
دست= دستم کثیفه ببرم بشورم دستمو!
پاشی= پاشو
منه= مال منه
می هام= می خوام.
عباسی= مخفف تاب تاب عباسی است و منظور این است که دلش تاب بازی می خواهد!
داگه؟= داغه؟
دلام= سلام.
بسی= بستنی.
باباته؟!!!
توانایی های این روزهای باران:
از دیوار راست بالا رفتن.
تبلت منو برداشتن و د دررو.
غذا خوردن مستقل به قیمت کثیف کردن خودش، محیط اطرافش و من یا باباش و دق دادن ما دو تا!
تماس گرفتن از گوشی من یا باباش به طور اتفاقی با شماره هایی که ما خیال یا حال صحبت کردن با صاحبانش را نداریم، یعنی فقط عدل با همونا تماس می گیره ها. 
گرفتن کشتی کج درست موقع خواب.
آمدن سروقت کیف آرایش من، رژ لب مرا برداشتن و فرار کردن، گاهی اوقات هم استفاده از رژ مذکور به صورت بسیار مسخره ای.
اشتباه گرفتن ماست و خامه با کرم نرم کننده من و مالیدن آنها به دست و صورتش!
ذوق کردن از نشستن روی پای باباش آن زمان که پشت فرمان ماشین است،  گرفتن فرمان از او و حس شوماخر داشتن!
بازم هست منتها الان دیگه نمیذاره حرف بزنم!
نظرات 8 + ارسال نظر
سرور پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://mypages.persianblog.ir/

خدا نگرش داره عسلتو. منم دلم می خواد...

لطف دارید ممنونم

فاطمه خانوم دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 01:28 ب.ظ http://fatemehkhanum.blogfa.com/

سلام
چه شیرین زبون و با نمک، ماشالله

ممنونم

مموی عطربرنج چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

هووووم! بعد از مدتها تونستم بیام اینجا...
همه اینایی که می گی دونه برنج انجامشون می ده + داغون کردن کنترل و گوشی بنده!
و ایضا بیرون کشیدن لباسهای خیس از لباسشویی و انداختن اونا رو سرش!بعد م داغون کردن تمام اثاثیه منزل!!!

موکا سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 08:49 ق.ظ

ای جونننننننننننن ای جونمممممممممم... ای جون دلممممممم عزیزممممممم....
از همش با مزه تر کرم مرطوب کننده و خامه مالیدنشهههه
فندوق فسقلی...
عکس وایبرتو که میبینم دلم میره براش... مشخصه بچه گوله نمکه...
نازداررررررررر

ترلان سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 01:25 ب.ظ

چه زود دخمل گلمون بزرگ شده ...ماشالله ....مهد میذاریش؟

موکا چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 08:02 ق.ظ

کامنتم کو؟

بهاره پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

ای جان به این گل دختر..خدا حفظش کنه..دود کردن اسفند و صدقه واسه این نمکبانو فراموش نشه لطفا..

افسانه یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 09:51 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

وای ماشالله به این باران خاله!!!
خدا حفظش کنه... خوبه که اشتباهی کرم ها رو به جای ماست با انگشت نمی خوره!!!
تقریبا تمام اینها مشترکاتیه با بهداد و کاملا قابل درک و قابل لمس برای من!
خیلی باحال نوشته بودی... لبخند رو به لبم آورد... شاد باشید همیشه
یه برنامه ریزی کنید تشریف بیارید منزل ما دور هم جمع شیم... صحبتهای نگفته زیاده ها!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد