روزهای من
روزهای من

روزهای من

نمایشگاه دوست داشتنی کتاب

دوباره روزها و شبها آمدند و رفتند، ماهها و فصلها آنقدر آمدند و رفتند، آنقدر آمدند و رفتند تا فصل بهار و ماه اردیبهشت و زمان نمایشگاه رسید و من باز دوباره خوش خوشانم شده است اساسیهرچند که قرار بود مثل پارسال روز اول نمایشگاه بروم اما خوب نمیشود که بشود بنابراین 5 شنبه صبح علی الطلوع باران را می گذارم پیش مامان و حمله می کنم سمت نمایشگاه!  

امسال کتاب دوم دوست جون هم بسلامتی درآمد و لطف کرده نه تنها کتاب خودش که دو کتاب هم از بهاره باقری برایم هدیه گرفته است دلتان بسوزد ؛ آخ جانمی جان 

ببخشید زیاد وقت ندارم باران دارد روح جد بزرگم را احضار می کند مقابلم فقط لیست امسال را بگذارم و بروم؛ امیدوارم کتابهای خوب خوب گیر همه مان بیاید:   

نام کتاب                                 نویسنده                                   انتشارات 

شب چراغ                            م.بهارلویی/عاطفه منجزی                   نشر علی 

فراتر از عشق                           مرضیه قنبری                                 نشر علی 

اعجاز عشق                                 لیلا عبدی                                 نشر علی 

اگر اکنون می توانستی مرا ببینی   سیسیلیا آهرن                             پرسمان 

زندگی شاید همین باشد                بهاره باقری                                 پرسمان 

بخت زمستان                             مهشاد لسانی                             پرسمان 

توسکستان                             بهاره باقری                                      پرسمان  

پرواز با تو باید                          بهاره باقری                                      پرسمان  

علاج درد                                 حمیرا رضائیان                                  پرسمان  

شومینه خاموش                        آلاله سلیمانی                                 آموت 

هیس کسی نفهمه              سیمین شیردل                      روشا/برکه خورشید 

وقتی پتی                                جین وبستر                                      البرز 

این بهار پرده ها را خواهم شست عاطفه خلیلی                                  البرز  

به جز مهر به جز عشق               بهیه پیغمبری                                   البرز 

پنت هاوس                                فاطمه قدرتی                                  افراز 

عطش مبارزه                             سوزان کالینز                                   افراز 

حرفهایی که نگفتیم                    مارک لوی                                       افراز 

وقتی بزرگ بودیم                         آن تایلر                                          افراز 

ما در عکسها زندگی می کنیم       پریناز رئیسی                                  هیلا 

سیب ترش                                فرشته نوبخت                                  نشر چشمه 

او را که دیدم زیبا شدم                  شیوا ارسطویی                               نشر قطره 

پرچینی از اقاقیا                           مرجان ریاحی                                  نشر مرکز 

خلأ موقت                                  جی کی رولینگ                        کتابسرای تندیس

شما ها قراره چی بگیرید؟

نظرات 16 + ارسال نظر
نغمه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
خوبی؟ باران چطوره؟ شنبه زنگ زدم برنداشتی ، ممنون برای لیست
راستی

لیلا عبدی کتابی به نام اعجاز عشق نداره نکنه منظورت خلوت نشین عشق بوده؟
اون کتابی هم که بهممعرفی کردی اسمش رو یادم رفته لطفا راهنماییم کن

سلام قربانت خوبیم تو چطوری علی خوبه؟
آره کتاب جدیدشه اسم اون کتابه تمنای دل هست از حمیرا رضاییان

نغمه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام
کتاب این بهار پرده ها را خواهم شست تو اینترنت پیدا نکردم داستانش رو بخونم
کتاب وقتی پتی به دانشکده می رفت جین وبستر هم که خوندیم و به وفور در اینترنت هست
او را که دیدم زیبا شدم رو من دوره لیسانس به توصیه نسرین خریدم ،شاید یکی دو صفحه اش رو خوندم
کتاب پنت هاوس هم یه مجموعه داستانه که نشر افراز- گسترش فرهنگ چاپ کرده
عطش مبارزه یک کتاب 3 گانه علمی تخیلی در رده سنی توجوان است
حرفهایی که نگفتیم هم خلاصه داستانش روخوندم ، بد نبود
وقتی بزرگ بودیم ، تو لیست نیویورک تایمز پرفروشترین بوده داستانش بوده ، داستانش هم با مزه بود

پنت هاوس و اون بهاری رو حذف کردم از لیستم، از مجموعه داستان خوشم نمیاد. کتاب جین وبستر رو براى کتابخونم میخوامش آخه خیلی دوسش دلرم
آره سیسیلیا رو دوسش دارم براى تمام خاطرات سپاسگزارمش هم خیلی بامزه و لطیف بود.
دستت درد نکنه وقت گذاشتی و تحقیق کردی در مورد کتابای لیستم

غزل چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:21 ق.ظ

به بههههههههه دوست کتاب خون
یعنی قراره همه این کتابارو بخرییییییییییی
خیلی دوست دارم بیام فردا هم تعطیلممم
شاید اومدم

سلام غزلی چطوری؟
آره دوستم دقیقا قراره اینا رو بخرم به علاوه کتابایی که ممکنه تو لیستم نباشند ولی اونجا ببینم و خوشم باد ازشون من امروز نشد که برم ولی اگه عمری باشه فردا حتما میرم

نغمه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:24 ق.ظ

داستان پرچینی از اقاقیا رو دوست داشتم
در کل ممنون از اینکه لیستت رو با ما در میون گذاشتی
فقط کتاب این بهار پرده ها... رونتونستم تو اینترنت پیدا کنم و نظرت راجع به کتاب افسانه نادریان و کتاب جدید تکین حمزه لو

الی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
مرسی بهاره جان...من انشالله بخت زمستان و امن ابی ارام رو میگیرم.بهاره جان بنظر شما کتابهای نادر ابراهیمی توی نمایشگاه هست؟

سلام الی جان خوبی؟
خواهش می کنم عزیزم، آره عزیزم، آتش بدون دود، بار دیگر شهری که دوست می داشتم، یک عاشقانه آرام و کتابای دیگرش رو تو گوگل سرچ کن اسم انتشاراتش رو در بیار و برو سروقتشون-*

الی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 04:48 ب.ظ

خوبم مرسی بهاره جان.سلامت باشیدانشالله امسال دیگه بیام نمایشگاه کتاب...

ایشلا الی جون. ... امیدوارم کتابای خوبی گیرت بیاد

مموی عطر برنج چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 05:33 ب.ظ http://atri.blogsky.com

به به..چه لیست کاملی...دست درد نکنه!!من این بخت زمستان رو باید بگیرم بخونم..می گن
خیلی قشنگههههه...

آره آره حتما بگیرش منم شنیدم خیلی قشنگه

یادداشت های مینا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

من امسال نمایشگاه نمیرم. آخه هنوز کتابایی که پارسال خریدم رو تموم نکردم!!!
میخوام دو تا کتاب عطر برنج رو برم بعدها از شهر کتاب بخرم.
واقعا همه اینا رو میخوای بخری بهاری؟ بابا دمت گرم... کی وقت میکنی بخونی؟

مینا گلی نه تنها تمام کتابای بالا رو خریدم که یه ده پونزده تایی هم خارج از لیست خریدم، آره میخونمشون کم کم

ترلان شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.fasamirblogfa.com

مرسی از معرفی کتابها.....۵ کتابی که میتونه در اولویت لیستت با شه کدومه ؟

خواهش می کنم دوستم
شب چراغ
بخت زمستان
اگر اکنون می توانستی مرا ببینی
توسکستان
وقتی پتی
به جز مهر به جز عشق

فیروزه شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام ... خوبی؟ باران خوشگله خوبه؟
کتاب قبلی بهیه پیغمبری رو اصلا دوست نداشتم . خیلی ضعیف تر از کتابای قبلیش بود ... یعنی مردم تا تمومش کردما ...
مرسی از لیست و معرفی کتار . شما رفتی ۵ شنبه؟ نمایشگاه چطور بود؟

لی لی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:03 ب.ظ

؟!

لی لی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

درود بر شما نظرات دوستان رو که مطالعه کردم دیدم گویا با رمان این بهار پرده ها را خواهم شست اشنایی ندارن به عنوان مخاطبی که این رمان و مطالعه کردم خواستم خلاصه ای در اختیارتون بذارم من به شخصه بسیا لذت بردم علی رغم اینکه زیاد اهل مطالعه ی رمان نیستم ولی با این رمان انس گرفتم شخصیت اول این رمان انوشه زنی اصیل ایرانی هست با دیدگاه سنتی که فداکارانه زندگی خودشو پای فرزندان وهمسرش گذاشته علی رغم عدم درک همسرش تا پای جون از همسرش حمایت در این رمان بر خلاف انوشه شخصیت زنی دیگر که پایبنده هیچ کدام از این عقاید نیست مطرح شده البته این خلاصه از نظر من بود خیلی دوست داشتنیه من از عنوان این کتاب جذبش شدم و با بقیه ی کتابها اشنایی ندارم

ممنونم لى لی جان از نظرتون، البته ظاهرا من یادم رفته بوده که از لیستم پاک کنم ( چون سلیقه کتابخوانی من با اون دوستی که این کتاب رو دوست نداشت تقریبا یکیه ) برای همین کتاب را خریدم، وقتی خوندم میام و نظر خودم رو میگم، ممنون از وقتی که گذاشتی

لی لی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 03:12 ب.ظ

خواهش می کنم بانو.البته دوستتون فرموده بودند که با این کتاب اشنایی ندارن کتاب دیگری بود که دوست نداشتند.امیدوارم شاد وسربلند باشید.

بله در مورد کتاب او را که دیدم زیبا شدم صحبت کرده بودند

یادداشت های مینا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 08:28 ق.ظ

خدا قوت به چشم هات بهاری که میخوای اینا رو بخونی
موفق باشید واقعا

قربونت مینا جونم

الی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام خیلی مبارک باشه بهاره خانوم هر وقت که خوندین اگر تونستین و وقت داشتین لطفا یه مختصر توضیحی در موردشون بدین.مرسی بهاره جون.

سلام الی جان
ممنونم عزیزم ... چشم حتما میام و از خونده هام میگم براتون.
خواهش میکنم دوستم

خانم رنگی رنگی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 10:48 ب.ظ http://khanomerangirangi.blogfa.com/

به وبلاگ منم سر بزنید
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد