روزهای من
روزهای من

روزهای من

موسیقی

راستش میدانی چست؟ به نظر من گوش دادن به موسیقی درست مانند لباس باید به آدم بیاید،  یعنی همانطور که آدم باید در انتخاب لباس دقت کند، در انتخاب آهنگ یا موسیقی که گوش میدهد هم باید دقت زیاد بکند چون با یک انتخاب نادرست ممکن است دیگران در مورد او برداشت نادرست بکنند!  مثلا فرض کن که سوار ماشین آژانس شوی و ببینی که راننده ى 50-60 ساله دارد با لذت تمام آهنگ بند تومبانی گوش می دهد و تازه با دیدن تو که فرد جوانی هستی فرض را بر آن بگذارد که تو هم چون او از این قبیل خزعبلات خوشت میآید و درنتیجه صدای ضبطش را زیادتر هم بکند!!! خوب به نظرم این موضوع همانقدر مسخره و عجیب است که آدم بشنود بانو مرضیه با  علیشمز ترانه ای بخواند! این موضوع برای من همینقدر عجیب است!  صبح وقتی دیدم آقای راننده محترم با ذوق و شوق فراوان به آن آهنگ بند تومبانی گوش می دهد،  به ذهنم رسید که چقدر این موسیقی به او نمی آید،  چقدر جلف و سبک است! بعد به فکرم رسید که گوش دادن به موسیقی درست باید مانند انتخاب لباس باشد،  با بالا رفتن سن،  نوع و کلاس آهنگ و ترانه های انتخابیش هم متناسب با سنش بالا برود.  شایدم نظرم اشتباه باشد ولی به قول ترک زبانان عزیز بوجور که وار
نظرات 2 + ارسال نظر
مموی عطربرنج سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

خوب لابد اون رانندهه هم دلش جوون بوده ...

همون دوستم ظاهرا موهم دلشه

یادداشت های مینا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

گاهی توی یه تاکسی یه آدم سن و سال دار میشینی بعد میبینی داره از این رپ های بی معنی گوش میده...
...:
بند لباستو باز میکنم و رژ لب مای میزنی و بابات پول داره و ...

اصلا آدم از زندگی سیر میشه!

دقیقا مینا جون
منم وقتی دیدم رانندهه داره به همچنین چرت و پرتایی گوش میده حالم داشت به هم میخورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد