روزهای من
روزهای من

روزهای من

یلدا مبارک

نمی دانم من اینگونه فکر می کنم یا در واقعیت واقعا همینگونه است که حال و هوای یلدایی مردم امسال خیلی خیلی پررنگتر است از سالیان قبل (نه خیلی قبل همین هشت سال قبلتر فکر کنم)؛ هنوز هفته ای مانده بود به سی ام آذر ماه، همه شروع کردند به جلو جلو یلدا را تبریک گفتن! بازار عکسهای یلدایی در صفحات وبلاگها و فیس بوکها حسابی داغ داغ بود تا همین امروز که باشد سی ام آذر ماه! خدا را شکر و سپاس که طی فرآیندی که فقط خودش می داند دوباره شادی (هرچند اندک) به دلها و خانه های مردمم بازگشته، خدا را صدها مرتبه شکر و سپاس.
امیدوارم در این یلدا شب پیش رو، کانون خانواده تان از همیشه گرمتر و دوست داشتنی تر باشد و غم در خانه دل هیچ کدامتان لانه نکرده باشد. آرزو می کردم که فردا تعطیل می بود تا این جمع های صمیمانه با خیال راحت می توانستند تا هر ساعتی که دلشان می خواست کنار هم باشند هرچند با ساعتی دیر رفتن سر کار در روز بعد هم می شود با خیال راحت کنار عزیزان ماند و خوش گذراند
امیدوارم دلتان گرم و لبانتان خندان باشد در واپسین شب آذر ماه سال 1392، یلدایتان مبارک