روزهای من
روزهای من

روزهای من

این روزا

برای اینکه بتونی بنویسی اونجور که دوست داری و اونطور که باید، اول از همه باید خیالت راحت باشه از خیلی جهات؛ کار خاصی برای انجام نداشته باشی، غذات آماده روی گاز باشه،  دخترکت در حال استراحت باشه، همسرت هنوز خونه نیومده باشه و از همه مهمتر ذهنت خسته نباشه! قبلنا که سیستم خودم تو اداره به اینترنت وصل بود، معمولا صبح اول وقت که ذهنم فرش و آماده بود مطلب می نوشتم و خیلی هم به دلم می نشست اما حالا که تو اداره سیستم خودم نت نداره، زیاد نمیتونم صبح اول وقت مطلب بنویسم. از اینجا هم که برم خونه ساعت شده 5 بعد ازظهر دیگه اونوقت هم ذهنم خسته ست و هم اینکه غالبا باران بیداره و دلم نمیاد اونو بذارمش زمین و خودم بشینم پشت لپ تاپ تازه این کارم کردم، مگه باران میذاره یه حرف تایپ کنم؟ به محض اینکه میشینم پشت میز بدو بدو میاد و پایه های میز رو میگره و بلند میشه بعدم انقدر میزو تکون میده که از رو زمین بلندش کنم بعدم که این کارو کردم تا میشینه رو پام، فوری شیرجه میره رو لپ تاب اینه که سنگینترم وقتی باران بیداره  دور و بر پی سی نرم اصلا!

این چند وقت کار خاصی انجام ندادم اما ظرف همین یکی دو هفته میخوام انجام بدم اونم اینکه برای بار دوم عذر خانم پرستار رو بخوام چون دیگه بدجوری داره رو اعصابم بندری میرقصه! اولا که به شدت اصرار داره بچه رو بخوابونه؛ با این کارش کلا سیستم خواب باران رو به هم زده بچه از بس در طول روز میخوابه دیگه شبا خوابش نمی بره و پدر ما رو درمیاره تا میخوابه دوم اینکه هرچی بهش میگیم بکن یا نکن هی با هامون یکی به دو میکنه دلیل سومشم اینکه امروز دیدم داره یه سری شعرا برا باران میخونه که توش عرعر و زرزر داره!!! خوب من نمیخوام بچه ام این لغات رو یاد بگیره خود بیشعورش باید بفهمه که نباید این حرفا رو جلو بچه بزنه، باران الان در مرحله یادگیریه و هرچی ما بگیم اونم سعی میکنه بگه... دیگه امروز که اینو شنیم  خونم حسابی جوش اومد گفتم از پشه کمترم اگه یه مهد درست و حسابی پیدا نکنم براش. رفتم نی نی سایت و دیدم بعضی از مادرا اسم چندتا مهدکودک خوب رو معرفی کردند مهستان، قند عسل، تیام، پاتریس و چندتای دیگه. از این میون یکیشون رو که هم به خونه و محل کار خودم و هم خونه مامانم اینا نزدیکتره انتخاب کردم که زنگ زدم یه سری اطلاعات اولیه گرفتم حالا تا 5شنبه که با محمد بریم و از نردیک ببینیمش. شماها مهد خوب دور و بر شهرک غرب سراغ ندارید؟

دارم کتاب سرنوشت روح رو میخونم از دکتر دانیل نیوتن خیلی کتاب جالبیه. در مورد زندگیهای قبلی انسان صحبت میکنه ؛ برای من خیلی جذابه.

خلاصه فعلا همینها (اگه تونستم از خونه این پست رو کاملترش میکنم فعلا باید برم)

نظرات 7 + ارسال نظر
الی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

منزل پسر عموی من شهرک غرب هست.اتوبان همت.ساختمان های جام جام.بعد تو خود ساختمان جام جم مهدکودک های شخصی داره.چون بچه های همون پسرعموم میرن تو همون مهد کودک.ایشالا یه مهدکودک با محیط خوب و اروم پیدا بشه برای باران طلا.

الی جان اولا ممنونم از لطف و محبتت عزیزم.. کاش نزدیکم بودی مرسی از عکسایی که برام گذاشتی خیلی صورت زیبا و مهربونی داری ماشالا البته فقط یکی از لینکا برام باز شد و بقیه باز نشدند... در مورد اون سوالی هم که پرسیده بودی هم عزیزم متاسفانه بازم عکسی که گذاشته بودی لینکش باز نشد برام اما با توضیحی که خودت دادی فکر کنم حدس خودت درست باشه ولی با این حال اگه تونستی یه بار دیگه عکسا رو برام آپلود کن لطفا.
راستی منزل پسرعموت خیلی نزدیک ماست، ساختمونای جام جم مال کارکنان صدا و سیماست و امکاناتشون خیلی خوبه

مموی عطربرنج سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

بعد از دو هفته بالاخره اومدم تو نت مثل آدم!
من که الان حسابی از بچه داری شکارم!! دیگه چه برسه به اینکه بخواد راه بیفته و زمین و زمانو به هم بریزه!

افسانه چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

سلام خاله بهاره عزیزم... خوبی؟ باران جونم خوبه؟ جناب محمدخان خوب هستند؟
عجب پرستار بیشعوریه واقعا؟؟!! تو هم اصلا تو پرستار شانس نداشتی ها! می گم خب یه پرس و جو کن از پرستارهایی دوستان می شناسن و امتحانش رو قبلا پس داده کمک بگیر... ها؟! این طوری بهتر نیست؟؟
والا اینجا یه همکاری دارم که خونشون شهرک غربه... بچه رو می ذاره مهد مژده البته بچه اش الان سه سالشه و اون خیلی از نحوه نگهداری و تفریحات و کلاس هاش راضیه
بلوار دادمان- بعد از درختی- خیابان میلاد مهد مژده
البته نمی دونم واقعا گذاشتن باران الان درسته یا زوده!؟ به نظرم از مربیان مهد برای پرستاری کمک بگیری بهتره ها! بعضی از مربی ها هستن که بی کارن الان و پرستاری بچه رو با یکم حقوق بیشتر به شکل بهتری قبول می کنن
حالا این هم فک کن

سلام خاله جانم
ما همه خوبیم، شما چطورید؟ بهداد خاله، علیرضا خان، خوبید همگی؟
خیلی بیشعوره خاله، بخدا هر روز دارم بهش بکن نکن میکنم دیگه خستم کرده خیلی سپردم اینور و اونور اما هنوز کسی رو پیدا نکردم.
مرسی خاله، حتما مژده رو هم میذارم تو گزینه هام... دادمان هم مسیرش خوبه برام.
میگم هنوز دارم بررسی میکنم تا ببینیم خدا چی می خواد.
خیلی به علیرضا خان سلام برسون، بهداد خاله رو هم از طرف من ببوسش حسابی

منجوق چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

خب اول وقت بنویس بریز تو فلش بعدازظهری آپ کن

آخ تمام پورتهامون رو بسته اند، فلش نمیخوره به کامپیوترم

غزل چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

پرستارا دل نمیسوزونن معلومه که میخوابوندش چون کارش کمتر میشه
از وقتی مامانم گفته چند تا مجتمع پایینتر از خونمون پرستاره در اتاق بچه رو قفل کرده و بچه 3 ساله رفته توی تراس و ز اونجا افتاده دیگه به هیچ پرستاری نمیتونم اطمینان کنم فکر میکردم پرستار بهتر از مهده
برای مهد هم بهتره بری اونجا و چند دقیقه ایی بشینی و حسابی دقت کنی
مهستان رو منم شنیدم خوبه

وای غزل چقدر وحشتناک، طفلک اون بچه، بدبخت پدر و مادرش.... خدا نصیب نکنه خیلی وحشتناکه
من هنوز دارم میگردم
راستی در مورد تصمیمی که گرفتی، کاملا باهات موافقم به نظر منم این کار خیلی منطقیه، امیدوارم موفق باشی دوستم

یادداشت های مینا یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

بهاری شما بنویس کم بنویس دیر به دیر بنویس اما فقط بنویس...
بارانمم ببوس...
ایشاله یه مهد خوب پیدا کنی.
من از حالا نه بچه ایی دارم و نه هیچی اما خعلی فکر میکنم به همین موضوع که اگه یه روز بچه دار شدم چیکارش کنم و کجا بذارمش؟؟؟؟

قربانت مینا گلی جونم
آره مینایی خیلی فکر آدمو مشغول میکنه این موضوع، آخرشم راه دیگه ای پیدا نمیشه یا باید قید کار و آدم بزنه و بشینه خونه یا اینکه مثل من به چه کنم چه کنم بیفته

بی سرزمین تر از باد دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://Sdaeidi.persianblog.ir

سلام بهاره عزیز
صبحت به خیر.ممنون بابت تبریک ازدواجت.می بینم که تو این چند وقت دختر دار شدی و باران خانوم دیگه وقت مهد کودک رفتنش شده.
همیشه با دوستام پیشنهاد می کنم که بچه هاشون رو توی مهدکودک بزارن.اینطوری هم با اجتماع بیشتر آشنا میشن و هم بدنشون قویتر میشه.
مهدکودک هم یه دونه یادمه چند سال پیش تو پونک بود که مادرم اونجا بود.بالای میدون.خیلی خوب بود.الان نمی دونم باشه یا نه.

سلام
البته هنوز کاملا وقت مهد رفتنش نیست هنوز ده ماهشه اما خوب ظاهرا چاره ای ندارم، منم فکر میکنم مهد بچه ها رو خیلی اجتماعی تر بار میاره تا اینکه خونه بمونند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد