روزهای من
روزهای من

روزهای من

چه خوب که رفت...

هنوزم باورم نمیشه بالاخره رفت!!! بخدا خودم رو آماده کرده بودم که بازم او از صندوقهای رای بیرون بیاید!!! چه خوب که رفت! حالمان شده مثل حال نیکی کریمی در فیلم دو زن، آنجا که خبر مرگ شوهر دیوانه ی روانی و شکاکش را بدو دادند، چقدر کار برای انجام داشت و ما هم؛ چقدر ناباور بود و ما هم؛ چه ها که می خواست انجام دهد و ما هم... خدا رو شکر بالاخره رفت!!!

دیشب ساعت 12 شب

همه ریخته اند بیرون و چنان دست و پایکوبی می کنند که انگار همه چیز درست شده است و دیگر غم در دل کسی لانه نکرده است!!! انگار گرانی روزافزون رفته است و جایش را به ارزانی داده است! دخترکان تازه سر تخم درآورده چنان به پهنای صورت می خندند و فریاد می زند تو گویی که از فردا قرار است همانگونه که دوست دارند بپوشند و از حقوقی برابر مردان بهره مند شوند! امشب از پیر و جوون، مرد و زن ریخته بودند در خیابانها و حالا داد نزن و کی داد بزن، حالا بوق نزن و کی بوق بزن! این فریادهای شادی 4 سال بود که در سینه ها خفه شده بود و بالاخره امشب نفسهای راحت از سینه ها مجال خروج یافتند. دلم میسوزد برای خودم و مردمم که به چه چیزهای ساده و ابتدایی خوشحال می شویم؛ به مرگ گرفتنمون که به تب راضی شویم. نمی دانم آقای روحانی چه جور می خواهید ایرانی را که طی 8 سال گذشته به قهقهرا رفته را نجات دهید؛ اما برایتان آرزوی موفقیت می کنم و شما را به خدا سوگند می دهم که حداقل امیدمان را نا امید نکنید! نگذارید احساس حماقت بهمان دست دهد برای انتخاب شما؛ اغلب افرادی که هنوز هم در حال بوق زدن و فریاد زدن و خوشحالی هستند همان جوانانی هستند که نوید آینده ای بهتر دادیدشان؛ هوایشان را داشته باشید؛ می دانم که سخت است میدانم که شاید تا پایان ریاست جمهوریتان شاید تنها بتوانید گندهای محمود را پاک کنید اما مرد است و قولش؛ یادتان باشد قول داده اید!

میگویند شهرداری بیانیه داده است که از امشب آشغالها را خودتان جمع کنید تیر تپرها!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مموی عطربرنج یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://atri.blogsky.com/

والا دوس جون! من عمرا دلم خوش باشه! اصلا از همین الانش معلومه تهش چیه...به قول تو فقط باید دوره اول گندکاری جمع کنه!
من فقط دلم برای کسایی می سوزه که اینقدر امیدوارن و اگه امیدشون نا امید بشه،سرخورده و داغون بشن!
من هرگز 4 سال پیش از جلوی چشمام کنار نمی ره...

دوست جون منم چشمم اب نمی خوره که روحانی بتونه کاری بکنه اما همینکه احمدی رو دیگه نمی بینم برام غنیمته بخدا دیگه تحمل دیدن جلیلی رو نداشتم که عینا همون کارای احمدی رو انجام بده و مثل همون احمق و نادون باشه.

الی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

بالاخره امیدواریم دیگه ...
به قول خودت به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم

به قول هالو میشد که بدتر بشه... خدا خودش رحم کرد بهمون :)

ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

میدونی هیچکدوم مهم نیست..حتی اینکه کاری نکنه..مهم اینه که حتی اگه افتضاح باشه خود مردم بهش رای دادن تحمیلی نیست...

فک کن اگه جلیلی می شد حتما محمود رو یه کاری به محمود تو کابینه اش میداد اونوقت باید 4 سال دیگه ریخت نحسشو تحمل می کردیم!!! اه اه...

افسانه سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

سلام خاله...
خدا این خرده شادی ها رو از ملت نگیره... بعد از جام جهانی 98 دیگه همچین ازدحام های شادی رو از مردم ندیده بودم...
انگار همه دست به دست هم داده بودن که فقط جلیلی نشه خدا رو شکر این بار که به خیر گذشت.
خب حالا روحانی هم یه چند سالی باید ctrl + z بگیره بعد ببینیم چی می شه دیگه...

سلام خاله
خوبی؟
آره والا همینو بگو؛ حالا اگه امروز کره رو هم ببریم باز دوباره مردم میریزند بیرون، خدا کنه ببریم، بخدا همین یه ذره شادی حق ماست... مردیم از بس احساسات شاد رو تو سینه خفه کردیم... پوسیدیم از جدیت زیادی... خدا کنه ببریم امروز.
بنده خدا روحانی که حالا حالا کار داره تا بتونه مملکت رو درست کنه، خدا خودش کمکش کنه.

مموی عطربرنج سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

من اینقدر خورده تو حالم!! اینقدر خورده تو حالم...دلم سوخت.من با همین خانم شروع کردم.دوستش داشتم و الان چیزی اندازه یه کوه رو قلبم سنگینی می کنه.کاش اینطوری نمی رفت...نمی دونم تو ذهنم این بود که یه جور دیگه می رفت!!

منم همینطور دوست جون... خیلی حالم گرفته شد از خوندن این خبر :( آخه خیلی بی سر و صدا فوت کرد اینه که منو هم داره اذیت میکنه.

فرشید پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://gorganvarzesh1.persianblog.ir/

امیدوارم....

منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد