روزهای من
روزهای من

روزهای من

خاله رورو!

آقا جریان این خاله رورو چیه که تا هرکی بهم میرسه فوری میگه: خاله رورو چطوره؟! این رورو ارتباط مستقیم با توپ قلقلی داره آیا؟ یا نه چومکه خانومای باردار در ماههای آخر بارداری تاتی تاتی راه میروند بهشون میگن رورو یا که اصلا چی؟! یکی بیاد منو روشن کنه در این زمینه لطفا!
پ.ن1. دوستای گلم از لطف و محبت تک تکتان ممنون و سپاسگزارم ببخشید وقت نکردم جواب کامنتاتون رو بدم ولی در اولین فرصت جواب میدم...مرسیاز لطف همگی
پ.ن2. حضرت آقا اگر در خلال کارهای سخت و نفسگیر اداره تان و نیز در حین برگزاری جلسات موهوم کاریتان گذرتان اینطرفی افتاد، مرحمت کرده و با همسر عزیزتان که بنده باشم تماس بگیرید وگرنه عواقب این تماس نگرفتن گریبانتان را خواهد گرفت ها! حالا از ما گفتن از جنابالو نشنیدن، اگه شب اومدی خونه و دیدی کل پولمو دادم یه چیز خوشجل برای خودم تهنا تهنا خریدم شاکی نشیا!  زنگ بزن جان من کارت دارم!

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا-دفتر خاطرات سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

چه کمرنگی این روزا...

سانی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.khatesevom.blogsky.com

شعرشو نشینیدی توی یکی ازین فیلم فارسی ها میگه:
خاله رورو برو گندم و جو عدس پلو ۶ ماهه عروس چند ماهه داری؟ خاله چرا نمی زایی؟

fafa شنبه 27 آبان 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

بهاره تو از اولین دوستای وبلاگی من هسی یه وقت فکر نکنی اگر کامنت نمی زارم دلیل بر اینه که نم یخونمت به خدا فرصت نمی کنم یه جاهایی هم حرفم نمی یاد اما همیشه می خونمت و آرزوم اینه که به سلامت این نی نی گولو رو به دنیا بیاری عزیزم ...شاد باشی دوستم

مموی عطربرنج دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

تا باشه ازین گرفتاریهای شیرین باشه دوست جون...

farzane چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.meandmyson.blogsky.com

سلام باورت نمیشه من دو سال پیش اومدم وبلاگت اونموقع تازه مبلهای استیل رو خریده بودی و گذاشته بودی عکسشو اینجا ....الان که اومدم میبینم نی نی داری و مبلات هم فروختی ...

فرزانه چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

نثرتو خیلی دوست داشتم ولی به دلیل اره ای از مشکلات که یکیش ریز بودن مطالب وبلاگ و ضعیف شدن چشمهای من هست خیلی وقته نیومدم یا اگه اومدم نشده بخونه خوشحالم که همچنان می نویسی و خوشحالتر اینکه نی نی داری ان شالله سالم باشه و خوشقدم

سـ ــارا جمعه 3 آذر 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://http://khialekabood2.persianblog.ir/

عزیزم ، دلم برای تو ونی نی کوچولوت تنگ شده بود :*

بهناز دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام
خوبی؟ نی نی چطوره؟ سوغاتی ها رو به سلامتی گرفتی(من عاشق کادو و سوغاتیم ، هر کدومو نپسنیدی با کمال میل قبول می کنم)
راستی چقدر کار ریختی رو سرت ، بیخیال این کارهای اضافی باش و به سلامتی خودت و نی نی و همسرت فکر کن.
اسم نی نی آخرش چی شد؟ منم می خوام یه پیشنهاد بدم
روشنا
اسم دختر دوستمه ، انقدر دخترش نازه ، فکر کردم شاید توام خوشت بیاد

بهناز دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

دوباره سلام
اومدم بگم کتاب و فیلم چه خبر؟ دیدم انگار حال و اوضاعت برای این چیزا رو به راه نیست.
دوستم سخت نگیر به خودت. من ماههای آخر اینقدر استرس داشتم و کار برای خودم درست کرده بودم الان می بینم یه سری رفتارهای این طفل معصوم مسببش منم . تورو خدا بی خیال شو و راحت بگیر همه چیو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد