روزهای من
روزهای من

روزهای من

حال و هوای این روزا

این روزا انقدر گرفتارم و پرمشغله که وقت نمیکنم یه ذره به خودم برسم... از یه طرف یک دسته از کارتهای ولیمه مامان اینا رو دستم مونده که باید ظرف امروز و فردا حتما برسه دست صاحباشون، از یه طرف تدارکات اومدن مامان اینا رو باید انجام بدم، از یه طرف آخرین خواهر محمد هم جمعه عقد کرد و خوب کارای مربوط به اونم بود، از یه طرف این طفل معصومه که مظلومانه و بی سروصدا داره تو وجودم رشد میکنه و بزرگ میشه بی اونکه اذیتم کنه و مشکلی برام ایجاد کنه! این یک ماه چهل روزه با اینکه سخت گذشت اما خوب سریع هم گذشت انقدر که اصلا نفهمیدم کی ماه ششم بارداریم تموم شد و وارد ماه هفتم شدم! حالا پنجشنبه که مامان اینا بیان ما تا یک هفته-ده روز درگیر مهمون بازی و این حرفاییم اما بعدش هم مجالی برای استراحت ندارم باید بیفتم دنبال آماده کردن اتاق بچه و خرید وسائلش امیدوارم خدا بهم توان بده و کمکم کنه (همونجور که تا حالا کنارم بوده و کمکم کرده). پاهام از بسکه که دوندگی کردم و سرپا بودم کلی ورم کرده اند خودم باورم نمیشه که دارم هرشب غذا درست میکنم (الهی بمیرم برای مامانم که همیشه تمام این کارا رو انجام میداد بی اونکه خم به ابرو بیاره)... خلاصه که دارم لحظه شماری میکنم تا هرچه زودتر بیاد مامانم.

درمورد اسم کودکم هم... متاسفانه فکر کنم مجبور به قبول اسم باران بشم چون هیچ اسمی نظرمو جلب نمیکنه... اگه اینقدر از این بچه پررو باران کوثری بدم نمیومد، با کمال میل این اسم رو برای کودکم انتخاب میکردم اما چه کنم که تا یکی میگه باران، من فرتی یاد این دختره میفتم! کاش آسمان یه ذره راحتتر بود تلفظش و اینقدر همه نمیگفتند اسم سنگینیه! 

فعلا همینا رو دارم بگم راستش انقدر خسته ام که ذهنم اصلا و ابدا یاری نمیکنه... اگه بی ربطه حرفام به بزرگی خودتون ببخشید.

شاد باشید دوستان.

نظرات 12 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

ایشالله به سلامت برگردن...
خودت رو خسته نکن...
چقدر خوشحالم که وارد ماه هفتم شدی...

مهران دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 01:52 ق.ظ http://diaco.blogsky.com

اینهمه کار کردی اما اگر از صکیم قلب باهات شریک می شدن و تشکر می شد به جای پات دلت و قلبت ورم نمی کرد .راستی قالب وبتو عوض کن ایراد داره تو باز شدن به من هم سری بزن

الهه دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 08:20 ق.ظ http://man-va-va.persianblog.ir

بهار جان خسته نباشی امیدوارم مهمانی مامانت هم به خوبی برگزار بشه
راستی "یامور" اسم دختره که ترکی هست و معنیش هم بارانه

مینا-دفتر خاطرات دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

خوبی بهاری؟ نخودت خوبه؟ به سلامتی و دلخوشی ایشاله مامان اینا بیان. سوغاتی هم میخوری... حالشو ببر.
آسمان اسم شیک و قشنگیه. کجاش سنگینه؟!
می بوسمت بهاری.
دلت بزرگ شده؟

شاذه دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

آسمان که قشنگه!

مموی عطربرنج دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

به سلامتی...دوستم! چشمت روشن!ایشالا که به خوبی و خوشی مامان وارد وطن بشه و همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره...
ای جونم نی نی خانوم!
یه سرچی تو سایت ثبت احوال بزنی بد نیست!

افسانه دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://ืninidari.blogfa.com

سلام خاله بهاره...
حالت چه طوره؟؟ معلومه حسابی گرفتاری این روزها... ان شالله که سلامت باشی... چشم به هم بزاری مراسم های بعد از حج هم تموم می شه و خستگیت حسابی در می ره...
اسم باران هم خیلی قشنگه... اتفاقا ما تصمیم داشتیم اگه نی نی مون دختر شد اسمشو بذاریم باران... باران بهمن ان شالله که سلامت باشه و صالح. من همیشه به یادت هستم و همیشه برات دعا می کنم که این ماه های آخر رو هم به سلامتی طی کنی و راحت زایمان کنی

مامان سمیر چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.fasamir.blogfa.com

بابا با این شرایطی که شما داری همینی که مینویسی خیلیه عزیزم در فکر بی ربط بودنش نباش ..تو بنویس ربط دادنش با ما...ایشالا به سلامتی مامان اینا بیان و شما هم یه مقدار وقت کنی به خودت برسی ...سر کار چی میری هنوز یا نه مرخصی گرفتی ؟؟

سانی شنبه 13 آبان 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://khatesevom.blogsky.com

مامان فعال
یادت باشه حتما استراحتت کافی باشه
هر وقت و هرجا خسته شدی حتما دراز بکش
ایشال همه چی به خوبی پیش میره مامنت هم میاد و خستگیهاتو از تنت در میاره

گوش مروارید شنبه 13 آبان 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

بهاره عزیز من دوست ممو هستم
مدتیه خاموش می خونمت
خوشحالم که همه چی خوبه
و امیدوارم نی نی نازت به سلامتی بیاد تو بغلت

بهناز دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
چشمت روشن

بلوط سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام بهاره جون
خوبی خانوم؟
منو یادت میاد؟
به به مامان اینا به سلامتی رفته بودن حج؟ چشمتون خیلی روشن
ضمنا مامان شدنت هم مبارک دوست جونم
الهی که خوب خوب باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد