روزهای من
روزهای من

روزهای من

این هم از امروز!

 امروز صبح که می‌آمدم اداره، که هوا نیمه ابری و خنک بود، که بوی چمنای خیس کنار اتوبان همت فضای اطراف را آکنده بود، یاد جاده‌های سرسبز شمال افتادم. یاد رانندگی در این جاده ها و تنفس در هوای پاکشان و اینکه چـــــــــــــــــــــــــــــقدر من راه را دوست دارم. به نظر من شیرین ترین و لذتبخش ترین قسمت مسافرت همان آغاز راه است. چقدر آدم شوق رسیدن دارد و پیش خود فکر می کند وای که قرارست چقدر خوش بگذرد به من در این مسافرت و بعد با لذت تمام زل می زند به جاده، شیشه ماشین را پایین داده و اجازه می دهد هوای خنک کوهستانی لرز به جانش بیندازد. برای همین است که من کلا مسافرت زمینی را دوست دارم، حالا بماند که در برگشت ترجیح میدهم با هواپیمایی چیزی برگردم تا زودتر به کار و زندگیم برسم چون این راه برخلاف راه قبلی هیچ لذتی ندارد! آدم قرار است دوباره برگردد به شهر شلوغ و پر سرو صدای و دودآلود خودش! معلوم است که این راه از زهر مار هم تخلتر است و هیچ خوشایند آدم نیست. من اکثرا موقع برگشت خوابالود، اخمو، کم حوصله و غمگینم به همین دلیل تنها راه رفت را دوست دارم. امروز صبح که می‌آمدم اداره، که هوا نیمه ابری و خنک بود، که بوی چمنای خیس کنار اتوبان همت فضای اطراف را آکنده بود، چقدر دلم خواست که می توانستم با خیال راحت و بی آنکه نگران کم شدن مرخصیهایم باشم، دو روز مرخصی بگیرم و بروم به کوه و جنگل. متاسفانه امسال هم بخاطر این نینیگلو و هم بخاطر نگهداشتن مرخصیهایم نمیتوانم زیاد به گشت و گذار بپردازم ولی خوب به هرحال میلش در وجودم هست البته خوب ترکیه را خواهیم رفت اما آن لذت دوست داشتنی را که از راه می برم نخواهم برد، به جایش خدا خدا خواهم کرد تا زودتر هواپیما در زمین سفت و محکم بشیند تا من بتوانم یک نفس راحت بکشم! راستش را بخواهید من از هواپیما و ارتفاع خیلی می ترسم، خصوصا آنکه بدانم در ارتفاع 50 هزار پایی در آسمان معلقم... واقعا وحشتانک است

در این دوران بخصوص، که همه انتظار ویار خاصی را از من دارند اما خودم میل چندانی به چیزی ندارم، کشف کرده‌ام که عجب انگور میوه ی لذیذ و خوشمزه‌ایست! نمی‌دانم چرا قبلا به این نتیجه نرسیده بودم؟! حالا که فصل انگور یاقوتی (که حتی هنوزم مورد علاقه ی من نیست) و انگور عسگری‌ایست، من فقط انگور عسگری را می‌پسندم اما چند وقت بعد که آن انگورهای بی‌دانه ی صورتی رنگ هم آمدند حتما سراغ آنها نیز خواهم رفت. این چند هفته من خودم را خفه کردم از بس انگور خوردم، انگور خالی، نان و پنیر و انگور، انگور به همراه میوه‌های دیگر و خلاصه انگور و انگور و انگور! واقعا دست خداوند عالم درد نکند که این میوه ی بهشتی را از ما دریغ نکرد و اجازه داد در همین زمین خاکی از آن بخوریم هرچند که هزاران برابر زیباتر و خوشمزه ترش را نگاه داشته برای اهل بهشتش، اما باز هم بسیار بسیار ممنونشم که انواع و اقسام انگور را دراخیارمان قرار داد.  

پ.ن. من نمی دانم دیروز واقعا چم شده بود! انگار که روح سگ آقای پتیبل در من حلول کرده بود و وادارم میکرد عین سگ بیشینم پشت میزم و آماده باشم تا پاچه ی یکی را بگیرم! خدا را شکر که دیروز کسی سربسرم نگذاشت و روز به خیر و خوشی گذشت. اما امروز گوش شیطان از بیخ و بن کرد، حالم خیلی خوب است و انرژی دارم ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنهوا... دست خودم نیست دیگر به قول دوستان هورمانهای بدنم ظاهرا مدام چپ و چوله می شوند

نظرات 8 + ارسال نظر
مموی عطربرنج چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

برعکس من که اصلا از مسافرت زمینی دل خوشی ندارم...ایول دوستم!انگور بخور که نی نی گولوت خوشگل بشه!

مرسی دوست جون

بهناز چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
خوشحالم گوش شیطون کر امروز حالت خوبه دیروز بازار رفته بودم ، هر وقت تصمیم به سیسمونی خریدن کردی ، یه سر پاساژ مهتاش ( در بازار تهران ) بزن. قیمتهاش و جنسهاش خوبه.( منم اونجا یه سری سیسمونی رو خریدم)
از مریم فولادی یه کتاب دیگه چند سال پیش چاپ شده ، که تو سایت نود و هشتی ها هست ( اگه نخوندی ، بدک نیست)
انگور هم نوش جان فسقلی ، که ظاهرا بهش چسبیده.
دیروز چند تا اس ام اس اومده بود برای ترکیه( آنتالیا 7 شب و 8 روز 895000 تومان) و( آنتالیا 660 ، استانبول 530 ، دبی 465) قیمتهاش خوب بود ، )

مرسی دوست جوناین پاساژ مهتاش کدوم سمته بهناز جان؟
آره خوندم این کتابشم اما به نظرم گوشه های پنهانش یه چیز دیگه است.
راستی من کتاب شبگرد باغ دل از آذین وندادی رو دارم میخونم به نظرم قشنگه کتابش.
راستش تصمیم گرفتیم بریم کوشاداسی که هم تفریح کنیم هم اینکه برای خرید بریم ازمیر ولی این قیمتا که گفتی خیلی خوبند این آژانسه پس چرا اینقدر گرون گفت به من؟!

بهناز چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

این شماره آژانس است 66902300 و 66940297 آژانس عروج _ 88452927( اسم آژانس رو نفرستاده)
آره گوشه های پنهان خیلی قشنگه منم خوشم اومد ( ممنون که معرفی کردی)
این کتابی که گفتی مال کدو اننشاراته؟
پاساژ مهتاش رو هم از کوچه آشتی کنون در بازار می روند ، باید بری بپرسی. اینجوری نمی تونم آدرس بدم.

شاذه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 05:59 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

اینقدر گفتی انگور که رفتم شستم آوردم ببینم چه طعمیه که عاشقش شدی

ســ ــارا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://khialekabood2.persianblog.ir/

بهاره جونم سلام عزیزم ...

خوبی ؟؟؟!!! نی نی خوبه ؟!

منم عاشق راه رفت ِ مسافرت های زمینی ام !

انگور هم خوشمزه اس و برای نی نی و زیباییش فوق العاده ...

میبینم که پست ِ قبل

سانی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

نوش جونت خیلی مزه میده که میون اون همه دل به هم خوردگی یه چیزی اینجری به ادم مزه میده من عاشق لواشک و ترشیجات بودم

مرسی دوستم... حالا من اصلا ترشیجات نمیتونم بخورم....
راستی تو چرا ادامه تولد نی نی رو نمینویسی برامون دلمون آب شد که

افسانه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

امیدوارم همیشه حالت خوش باشه خاله...
خب آدم وقتی یه نی نی بهشتی تو دلش باشه حتما حتما میوه های بهشتی رو هم بیشتر دوست داره دیگه...
من هم بد جور هوس انجیر کردم ولی هنوز نیومده... در انتظاریم ببینم کی می یاد... حوصله رفتن تا بازار تجریش رو هم ندارم ترجیح می دم یه خرده دیگه صبر کنم همین میوه فروشی های اطراف بیارن بعد

مرسی خاله جونم تو هم همینطور ایشالا
قربونش برم... خاله حالا انگور خیلی هم بهشتی نیست اما انجیر دیگه آخر میوه های خوب و مفیده تازه تو قرآن هم مدام بهش اشاره میکنند دیگه ببین این بهداد خاله چقدر پاک و بهشتیه
تا حالا انجیر تازه بیاد چرا برگه ی انجیر نمیگیری خاله؟ اونم خیلی خوشمزه ست

افسانه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://ninidari.bloghfa.com

انجیر خشک که هر روز استفاده می کنم یه وقت هایی می ریزم تو لیوان آب تا صبح خیس بخوره اما دلم از اون تازه هاش می خواد... خصوصا از اون انجیرهای سیاه و بزرگ و کم دونه

حالا خاله اگه به جای آب بریزیش تو شیر خیلی خوشمزه تر میشه یه بار امتحان کنراست میگی خود میوه ی تازه یه چیز دیگه ست... انگار که منکه هموس انگور دارم بهم بگند برو کشمش بخور! بین میوه ی خشک شده با میوه ی تازه اش یه عالمه راهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد