روزهای من
روزهای من

روزهای من

پریسا

نیمه شب ۹ اسفند ماه ۹۰، عین بچه آدم نشسته ام و دارم فیس بوکم را چک میکنم که برایم اس ام اس میزند: تا 20 دقیقه دیگه 32 سالت میشه هاهاهاها! در دلم میخندم و میگویم منکه میدانم کجایت همچنان در حال سوزش است (اردیبهشت گذشته روز چهاردهمش تا چشم باز کردم فوری باهاش تماس گرفتم و گفتم==> به جمع 32 ساله ها خوش اومدی عزیزم و بعد هرهر زدم زیر خنده چون میدانستم نسبت به سنش حساس است و اگر مدام یاداوریش کنی خیلی بدش می آید... از آن روز کمر همت بست تا روز تولد من او هم مثلا ضدحال بزند به من!ا) در جوابش مینویسم: اولا تا بیست دقیقه دیگر نه و چند ساعت دیگه چون من 5 صبح به دنیا آمدم بعدش هم 32 سالم نمیشود بلکه 33 سالم تمام می شود... ظاهرا علائم کهولت سن زود آمدند سراغ تو دوستم آخر میدانی که آلزایمر یکی از بارزترین علائم پیریه! در جوابم نوشت: زهرمار بیبِ بیبِ بیب بیب!!! دوباره نوشتم برایش: اتفاقا آدمای مسن بد دهن و بی تربیت هم میشوند آخر نه اینکه عقلشان تحلیل میرود و اینها، برای همین است! دوباره برایم نوشت: ای بر اون بیب بیبِ بیب بیب بیب بیبت!!! فعلا که تو 33 سالت شد و من هنوز 32 سالمه! نوشتم: بابا جان کهولت سن که اینهمه ناراحتی و عصبانیت نداره... حالا من امروز 33 سالم شد تو 3 ماه دیگر... مهم این است که دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! برایم نوشت: من فردا صبح آن دهان تو را بیب بیب!!! میمیری اگر جواب ندهی؟!!! نوشتم برایش: نمیمیرم اما بی شک حناق میگیرم! و این او نوشت و من نوشتها تا ده دقیقه دیگر هم ادامه دارد و راستش را بخواهی بدجور به این خنده های از ته دل نیاز داشتم نیمه شبی... فقط این وسط از یک چیز دلم گرفت و آن اینکه این دوست بیشعورم تا چند وقت دیگر از ایران میرود و نمیداند بعد از رفتنش چقدر دلم برایش تنگ می شود و او خودش اصلا چقدر دلتنگ من خواهد شد! برایش نوشتم: خیلی خری که میروی کانادا! هم خری، هم حماری هم ولاخ و هم دانکی و هم هر کلمه ی دیگری که معنی الاغ بدهد! برایم نوشت: دیدی! علائم پیری در تو هم پدیدار شدند! هنوز به دنیا نیامده پیر شدی که! (تازه خدا رحم کرد خبر ندارد که گوش راستم بیخود و بی دلیل کیپ تا کیپ گرفته و اصوات را با بدبختی میشنوم وگرنه کلی الان برایم دست میگرفت! یادم باشد فردا حتما بروم دکتر.) برایم مینویسد: تو مگر فردا کار و زندگی نداری که هی با من اره میدهی و تیشه میگیری؟ برو بگیر بخواب دیگر پر رو! مینویسم: اگر جنابعالی اینقدر کرم نریزید و اجازه دهید، دارم جواب تبریک تولد دوستان متمدنم را در فیس بوک میدهم... آخر یک ذره ادب و تمدن را از آنها یاد بگیر! می نویسد: ................................................................!!! مینویسم: همین فحشها را دادی که ترشیدی دیگر! مینویسد: من فردا صبح خودت و جد و آبادت را در هم ادغام میکنم فقط صبر کن تا فردا برسد! مینوسم: دوستت دارم و مرسی که همیشه کنارمی. برایم علامت بوسه میفرستد. برای آخرین بار مینوسم: دختر خوب نیست تا یکی بهش گفت دوستت دارم، فوری خر شود! مینویسد:................................................... و ...........................................ی!!!!! برایش علامت بوسه میفرستم و تمام.  

با خودم فکر میکنم که وافعا دلم برایش تنگ خواهد شد

نظرات 14 + ارسال نظر
شاذه پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

تولدت با تاخیر مبارک باشد دوست جان
تو هم که در آرزوی رفتنی. میروی و آنجا کنار هم می مانید تا روزی که واقعا پیر بشوید و همچنان به سن و سال هم تیکه بیندازید

خیـــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم ازت شاذه جونم... مرسیراست میگیا... ولی آخه تا منم برم یه چند وقتی طول میکشه

مموی عطربرنج پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://atr.blogsky.com

بازم تولدت مبارک دوس جوننننننننننن!ایشالا همیشه و همه جا خوش باشی و به همه آرزوهات برسی!
این پریسای بلا مرده چه زود کاراش جور شد!! ایشالا که موفق باشه...به سلامتی!

گلبونت برم دوستم... مرسی عزیزم
آره بلا زود کاراش جور شد

افسانه جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://ืninidari.blogfa.com

تولد مبارک خاله بهاره عزیزم.
ان شالله که همیشه سلامت و خوش و در کنار خانواده باشی.
ببخشید بهاره جون من مدتهاست که امکان دسترسی به فیس بوک رو ندارم با این وضعیت خراب اینترنت. تولدت رو بهت تبریک می گم. هر چند یه خرده تاخیر داره. امیدوارم یه روزی بشه که با همین دوستت پریسا تو سن 132 سال کل کل کنی و در مورد کهولت سن حرف بزنی. گوشت رو هم جدی بگیر و زودتر برو دکتر. مراقب خودت باش. من رو هم دعا کن.

مرسی خاله جون خوب و مهربونم
در کنار شما ایشالا خاله
خواهش میکنم عزیزم تو که همیشه به من لطف داشتی و منو شرمنده محبت خودت کردی
راستش تنبلی کردم و نرفتم فقط از داروخونه قطره گرفتم ولی اصلا توفیری نداشته برام... اگه برسم امروز میرم دکتر چون واقعا دیگه کلافه شدم

بانو جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://heartplays.persianblog.ir/


باز هم تبریک می گم عزیزم...

مرسی از لطفت بانو جونم

طناز شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 08:10 ق.ظ

تولدت مبارک گلم!ان شا الله ۱۳۲ ساله بشی!

خیلی مرسی طناز نازنینم...

الهه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 08:15 ق.ظ http://man-va-va.persianblog.ir

تولدت مبارک بهار جان
ولی چه مکالمه جالبی با دوستت داشتی

ممنونم ازت الهه جان
خیلی... باور کن انقدر خندیدم اون شب که حسابی اشکم درومد

لیلیَن شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

عزیزم تولدت مبارک به خوشی و سلامتی باشه امسال برات.

خیلی ممنونم لیلین جان

منجوق شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

تولدت مبارک
منم یه دوست این طوری داشتم که اونم الان آلمانه
یه سال از من کوچیکتره سر قضیه سن که میشد بهش می گفتم مگه چیه من هم ژارسال هم سن تو بودم

خیلی ممنونم منجوق جان
راستش من که خیلی میخندم از کل کل کردن با این دوستم و مخصوصا اینکه هی اذیتش کنم

خورشید شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

تولدت مبارک با کلی تاخیر
چه خوبه که آدم تو کل کل کم نیاره . من نه مثبت نه منفی نمی تونم جواب بدم

خیلی ممنونم از لطفت خورشید جان

مامان سمیر یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.fasamir.blogfa.com

با کلی تاخیر و شرمندگی تولدت مبارک باشه عزیزم .ایشالا ۱۲۰ سالگی...

اختیار داری دوستم تو همیشه منو شرمنده لطفت کردی عزیزم...
خیلی ممنونم

الی دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

تولدت مبارک
هر چند دیر
اسفندی ها عمومن آرومند. پسر من هم اسفندیه .
این ترانه رو هم دوست دارم . مال فیلم تهران تهرانه . حتمن دیدیش

خیلی مرسی الی جونم
موافقم باهات... اسفندیا معمولا آرومند ولی دوستم اگه شیطنتشون گل کنه (که اوصولا تحت شرایط خاصی گل میکنه این شیطنت) دیگه کسی جلودارشون نیست... یعنی منکه اینجوریم معمولا از زبون کم نمیارم
آره اصلا همونجا شنیدم این آهنگو... دیشب نمیدونم چرا همین تیکه از ترانه اش افتاده بود ورد زبونم و کوتاه هم نمیومد

مینا-دفتر خاطرات دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://khaterate1389.persianblog.ir/

بهارییییییییییییییییییییی تولدت بود دوست جونم؟ مبارکت باشه عزیز دل. ایشاله ۱۲۰ ساله بشی. ببخشید من خیلی دیر رسیدم ولی عوضش ۳۳ تا بوست میکنم. اینجا که آیکون بوس نداره
بهاری بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس ۳۳ تا شد؟

:))))))))))) آره شده قربونت برم... شد مرسی مینا گلی از لطفت عزیزم

fafa دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

روم سیاه خواهر اینقدر دیر دارم تبریک میگم بهت ایشالا 120 ساله بشی و خوش بحالت که دوستی اینچنین پایه و مهربان داری

اختیار داری دوستم این چه حرفیه آخه خیلی ممنونم از لطفت عزیزم

فانی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
من که هیچ وقت از نوشته هات سیر نمی شم با اینکه این روزا اصلن حوصله نوشتن ندارم ولی میام نوشته های قشنگتو میخونم ..
تولدت مبارک بهاره جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد