روزهای من
روزهای من

روزهای من

شام ایرانی

آقای رسانه ملی خاک عالم بر سرت کنند که حاضر نشدی اجازه دهی برنامه «شام ایرنی» بیژن خان بیرنگ از تو پخش شود؛ یعنی واقعا خاک بر سرت!!! می‌توانستی دوباره مجبورمان کنی خانوادگی بنشیم مقابلت و انتظار پخش این برنامه را بکشیم، می‌توانستی دوباره کاری کنی تا کمی رضایتمان جلب شود و قدر فیس مثقال از احترام گذشته را برای خودت بخری ولی بی لیاقتیت نگذاشت! البته همان بهتر که اجازه ی پخش ندادی به این برنامه زیبا و آرام... اینجوری دیگر احساس خیانت کردن هم بهمان دست نمی‌دهد؛ اصلا همان بهتر که مجوز ندادی! 

جناب بیژن خان بیرنگ! نمی‌دانی چقدر، چـــــــــــقدر دلتنگ تو و برنامه‌هایت بودم؛ (برای اینکه بدانی می‌توانی به پست قبل مراجعه کنی و خودت به عمق دلتنگیم پی ببری) نمی‌دانی چه لذتی داشت دیدن برنامه جدیدی که از ذهن پویا و خلاق تو ایجاد شده باشد؛ که تو سازنده‌اش باشی...و نمی‌دانی چقدر افسوس فقدان یار قدیمی خدابیامرزت مسعود خان رسام را می‌خورم؛ امیدوارم خدایش بیامرزد. 

بیژن خان بیرنگ! دمت گرم با اینهمه صفا و آرامشی که از خود منتقل می‌کنی به برنامه‌هایت و طبیعتا بعدش هم منتقلشان می‌کنی به ما و دلهایمان! حتی اگر برنامه‌ات تقلیدی باشد از بفرمائید شام کانال من و تو، تو حتی تقلید کردنت هم زیباست و به دل می‌نشیند و انقدر ماهرانه و استادانه انجام می‌دهی کاری را که حتی از خود نسخه اصل هم جذابتر و زیباتر می‌شود؛ و اگر بفرمائید شام خارجی دو ماه گذشت تا توانست توجه من مخاطب را جلب کند، تو در همان قسمت اول میخ خود را محکم کوباندی و نشانم دادی تفاوت کار حرفه‌ای را از کار تیمی تازه کار. هرچند خودم از طرفداران پروپا قرص بفرمائید شام من تو هستم (که تازه خود این برنامه هم تقلیدیست از یک برنامه انگلیسی زبان دیگر) اما باید اعتراف کنم که من شام ایرانی تو را با هیچ شام فرنگی و غیرفرنگی دیگر عوض نمی‌کنم؛ نه فقط به این دلیل که تو کارگردان شام ایرانی هستی بلکه به دلیل تفاوتهایی که برنامه تو با نسخه من و تویش دارد... من بفرمایید شام را می‌بینم به دو دلیل، اول اینکه واقعا دلم می‌خواهد بدانم ایرانیان خارج از ایران چطور فکر و زندگی می‌کنند و دوم اینکه دوست دارم انواع و اقسام پیش غذاها، غذاهای اصلی و دسرهای مختلف را ببینم و یادشان بگیرم ولی عمو بیژن در بفرمائید شام خارجی اگر مزه‌پرانی‌ها و و جملات مسخره امید خلیلی (همان طغرل خودمان) نبود، ما از بدجنسی، گوشت تلخی و بی مزگی‌های شرکت‌کنندگان برنامه حالمان بد می‌شود و گاهی انقدر حرص می‌خوریم که دلمان می‌خواهد سر از تن بعضی از شرکت کنندگان محترم جدا کنیم اما برنامه تو سراسر خنده و شادی و آرامش بود؛ آدم احساس می‌کرد خودش هم واقعا عضوی از آن میهمانان است و چقدر لذتبخش بود این حس و چقــــــــــــدر دوست داشتنی! انگار که تو هم همراه جمعی دوستانه روانه رستوران شده‌ای و از لودگی‌ها و مسخره‌بازیهای دوستانت مدام بخندی.... امیدوارم خداوند عالم همواره تنی سالم و ذهنی فعال ارزانیت کند و هرگز وجود نازنین تو را برای ما مردم ناآرام و محروم از آرامش زیاد نبیند... امیدوارم سالیان سال باشی و برایمان هی خاطره درست کنی، هی آرامش بسازی و هی لبخند به لبانمان بیاوری! امیدوارم همینگونه که دلها را شاد کرده و آراممان می‌کنی، خداوند عالم هم آسایش و آرامش را روانه قلب و جان هم خودت و هم خانواده‌ات کند و هماره شما را برای هم سلامت نگاه دارد

پ.ن۱. بیصبرانه در انتظار شب دومت هستم. 

پ.ن۲. آقای رسانه ملی خاک بر سرت!

نظرات 12 + ارسال نظر
نرگس شمس شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://bizna.ir

یک پیشنهاد ویژه : طرح بیزنا ( بیزنس ملی ایران ) برای شما که در اینترنت فعال هستید بسیار مفید است و می توانید در کمتر از یک دقیقه فروشگاه اینترنتی (رایگان) ثبت و ایجاد نمایید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

یک پیشنهاد هم برای شما==> هرگز در وبلاگ من دنبال مشتری نگردید و پیشنهادتان را برای خودتان نگاه دارید!

مامان سمیر شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://fasamir.blogfa.com

سلام بهاره جون .میبینم یه ذره انگار عصبانی هستی ؟اره ؟بابا بی خیال ...اینا اگه ادم بودن اگه لیاقت چیزی رو داشتن که این بلاها سرمون نمیومد قربونت برم .اینا قدر چیو میدونن؟ارزش برای چه چیزی قائل هستن ؟که برای یه برنامه تلویزیونی قائل باشن؟بعد میگن چرا ماه پ اره نگاه میکنن مردم .خدا وکیلی چه برنامه خوبی داره که ادمو جذب کنه ؟

نه اتفاقا برعکس خیلی خوشحال و آرومم... من دلم برای برنامه های بیژن بیرنگ خیلی تنگ شده بود و وقتی چهارشنبه شب در کنار خونوادم سی دی شب اول شام ایرانی را گذاشتم، همگی با هم کیف عالم را کردیم بخش بود بعد شنیدم که صدا و سیما اجازه نداده آقای بیرنگ این برنامه رو برای تلویزیون بسازه و فقط اجازه پخش خونگی داده... برای همین اولش ناراحت شدم که چرا به برنامه سازهای قدیمی اجاازه فعالیت نمیدهند ولی بعدش گفتم همون بهتر که نگذاشتند... شاید اگه این برنامه برای تلویزون ساخته میشد به این جذابی و زیبایی نمیشد. اون عکسی که گذاشتم زیر متن، عکس کاور سی دی برنامه شام ایرانیه و دوستم تمام لوازم و تحریری ها و حتی سوپرمارکتها هم دارنش هر هفته منزل یک شرکت کننده میروند و هفته ی پیش نوبت اشکان خطیبی بود این هفته نمیدونم نوبت کدومشونه (رامبد جوان یا سروش صحت یا مهدی پاکدل؟)

مامان سمیر شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://fasamir.blogfa.com

راستی بهاره جون منتظر برنامه هفته دوم کی هستی ؟یعنی کی داره ؟اگه امکان داره یه اطلاع رسانی بکن .ممنون .

دوستم اون بالا گفتم... این برنامه قرار نیست از تلویزون پخش بشه و باید خودمون بخریمش

بانو شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

با خوندن این پستت ... همین الان زنگ زدم حامد و سفارش دادم..

خوب کردی

طناز یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

آخ جان! پس سی دیش رو بخرم. دلم بپژن بیرنگ می خواد. از طرف دیگه عاشق سبک نوشتن تو هستم.

از بس به من لطف داری طن جونم

مموی عطربرنج دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://attrr.com

حیف!من نمی دونستم چنین برنامه ای گذاشتن!! واقعا دیگه پخش نمی شه؟؟

دوستم از تلویزیون پخش نمیشه باید سی دیشو بخری الان همه جا میفروشنش

لیلیَن سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://lilien.blogsky.com

سلام بهاره جان
این بچه ما نمیزاره هیچی نگاه کنیم چه رسانه ملی چه خصوصی چه خارجی چه ایرانی بیچارمون کرده.

افسانه سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://ninidari.blogfa.com

ساله خاله بهاره
می گم این جمله ِخاک تو سرت رسانه ملی ِ رو خیلی خوب اومدی تازه به نظرم ارفاغ هم داشت وگرنه باید یه خرده رکیک تر می شد...
خاله من هم مثل تو کارهای بیژن خان رو دوست دارم اما می گم این متنی که شما در مورد بیرنگ نوشته بودی نشون می داد که انصافا برای برنامه هاش حسابی وقت می ذاری و یه جورهایی هودار برنامه هاشی... والا خوش به حال بیژن خان کاش بدونه برنامه هاش همچین طرفداری داره

سلام خاله
خوفی؟
حالا دیگه چون از اینجا بچه رد میشه و خونواده میخونه این حرفا رو یه نموره مراعات کردم
آره خاله من خانه سبز و همسران و دنیای شیرین دریا و کلا هر برنامه ای که ایشون کارگردانشه خیلی دوست دارم... یه جور آرامش خاصی تو برنامه هاشه که من عاشقشم
تو لطف داری به من خاله جونم مرسی

مامان سمیر چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://fasamir.blogfa.com

بهاره جونم سلام عزیزم .کجایی ؟کم پیدایی .ایشالا هرجا هستی سلامت باشی .

مامی پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

اگر تنگ نظریها نبود چه میشد ....

بی سرزمین تر از باد شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://sdaeidi.persianblog.ir

سلام
خدائیش بی‍یژن بی رنگ خیلی کارش درسته.هوس کردم برم بخرم برنامه ش رو.وقت ندارم ببینمش اما میرم می گیرمش واسه بی کاریام.
به قول تو بهتر که از تلویزیون پخش نشد.اینطوری می تونستن ادعا کنن که پر مخاطبن.اگه 90 رو ازشون بگیرن دیگه هیچی ندارن.ای کاش میشد همون 90 رو هم از شبکه خصوصی خرید.

الی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

حالا که تو سفارشش رو میدی حتمن دیدنیه .
میبینمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد