روزهای من
روزهای من

روزهای من

تشکر

۱- خدای عزیزِ مهربانِ قادرِ متعال! به وقتش نشد که سپاست گویم به پاس تمام نعماتی که برایمان فرستادی و می‌فرستی، به پاس دستان گرم و حمایتگرت که همواره پیرامونمان هست و از برکت وجودشان دلها و قلبهایمان گرم می‌گردد؛ به پاس آرامش و صبری که به وقت گرفتاری روانه می‌کنی به قلبهامان، به پاس درایتی که در مواقع حساس به سراغمان می‌فرستی، به پاس احوال خوشی که در زمان ناخوشی برایمان پدید می‌آوری و به پاس تمام انگیزه‌های کوچک و بزرگی که در وجودمان ایجاد می‌کنی، ترا سپاس می‌گویم و شاکرت هستم بارخدایا برای تمام خیرها و (به ظاهر) شرهایی که صلاح می‌دانی برایمان اتفاق بیفتد.  

ازت ممنون مهربان که امسال برخلاف سالهای گذشته که با عجز و التماس و گریه‌زاری برایمان چهارتا پوشال برف و یک جیزگول باران می‌فرستادی، با سخاوت هرچه تمامتر و بی‌آنکه التماست کنیم کرور کرور باران و برف نازل کردی برایمان و چقدر هم در آن موقعیت برایم لازم و حیاتی بود... خودت خوب می‌دانی در هفته‌ای که گذشت دیدن بارش برف و بارانت چقدر امید به زندگی و انگیزه ایجاد کرد برایمان و برای مدتی اذهانمان را منحرف کرد از انواع و اقسام افکار ناراحت و نگران کننده پیرامون بیماری احتمالی محمد. ازت ممنونم که همچنان هستی کنارمان و رهایمان نکرده‌ای به حال خود. 

۲- دوستان خوب و مهربان... صمیمانه از ابراز همدردیها و ا حوالپرسی‌هایتان (چه وبلاگی و چه تماسهای تلفنی) ممنونم. بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که به خودم می‌بالم برای داشتن دوستانی اینچنین دلسوز و مهربان. امیدوارم محبتهایتان را بتوانم در روزهای خوشی و شادیتان جبران کنم 

۳- محمد حالش خیلی بهتره البته همچنان فشارش بالاست و کمی بی حسی در پا و دست چپش دارد اما کلا خیلی بهتر است. چهارشنبه با هم رفتیم ام آر آی و قرار است فردا جوابش را بگیریم. حال روحی محمد تا قبل از گرفتن ام آر آی خیلی درب و داغان و قاراشمیش بود ولی ام آر آی را که داد انگار نیمی از ناراحتیش برطرف شد! امید به خدا که جواب ام آر آیش هم نرمال باشد و ان اتفاق فقط و فقط بخاطر استرس بوجود آمده باشد برایش 

باز هم از لطف و محبت یکایکتان بی نهایت ممنون و سپاسگزارم 

۴- من از این ماهان غازقولنگ با آن صدای نکره‌اش هیچ خوشم نمی‌آید! این قبول که ترانه‌ها را خوب اجرا می‌کند اما به نظر من او فقط ادا درمیاورد و صدایش را ول می‌دهد با هوا؛ همین! وگرنه کوچکترین احساسی و درکی ندارد از کلماتی که ادا می‌کند و می‌خواندشان...هیچ خوشم نمی‌آید از او

نظرات 23 + ارسال نظر
Nima شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://nimacruise.blogsky.com

انشالله که زودتر خوب میشن.

ممنون

مموی عطربرنج شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://attrr.com

ایشالا که چیزی نیست دوستم! چه خوب که بهتر شده!خدارو شکر...

مرسی دوستم که همیشه هستی کنارم

نازلی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام بهاره جونم
جواب رو گرفتی یا نه ؟ خداروشکر که حالشون بهتره ولی بازم بهم خبر بده چهارشنبه همش به یادت بودم .
مراقب خودت باش بهت زنگ میزنم.

سلام عزیزم
هنوز نه... خانم آذرخش دوست محمد گفت من شنبه جواب رو اگه تونستم بگیرم بهتون زنگ میزنم... هنوز زنگ نزده پیش خودم گفتم اگه تا ظهر زنگ نزد به محمد بگم به آذی زنگ بزنه.
مرسی عزیز دلم که هستی کنارم
قربونت برم... تو هم مراقب خودت باش دوستم... ممنون از لطفت

سارا شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام من اتفاقی اومدم وبلاگتون که مثلا خبر خوشی حالمو دگرگون کنه که متاسفانه خبر مریضی همسرتون حالمو گرفت ولی خوب از آنجا که تجربه زیادی دارم چند تا نصیحت خواهرانه 1- خداست که بیماری رو میده وشاید یکی از راههای امتحان کردن بنده هاشه وفقط میتونید از خودش شفا رو بخواین وبس 2- شروع کنید به خواندن قرآن از اولش برای 14 معصوم خدا به نیت شفای همه مریضان علی الخصوص محمدآقا حالا هر وقت فرصت کردین بخونید حتی روزی یک صفحه معجزه میکنه 3 0 اگه یتمیم خونه ویا مجتمع افراد معلول واز این قبیل رو میشناسید در اولین فرصت حتی همین امروز یک گوسفند مناسب بخرید ودور سر محمد آقا بچرخانید وجلوی پاش قربونی کنید یک کم از خونشم بریزید روی دیوار خونتون که به چشم بیاد بعدش کل لاشه رو حتی جگرشو ببرید اون مرکز مورد نظر هیچی خودتون نخورید البته این غیر از عقیقه ست باور کنید نتیجه میگیرید اما ذره ای نباید شک کنید خونشم هدیه کنید به علی اکبر امام حسین ع موفق باشید امیدوارم دوباره که بیام وبلاگتون خبر سلامتی کاملشونو بخونم0

سارای عزیز ممنون از حوالپرسیت و مرسی بابت راهنماییت

سارا...خونه مهربونی ها... شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

وای خیلی خوشحالم که بهتر و دعا می کنم که بقیه اش هم خوب پیش بره...
دوستم راستشو بخوای منم اصلاذ از ماهان خوشم نیومده...ولی می گن پسرای جوون خیلی بهش رای می دن...

خیلی ممنونم ازت سارا جان
از دست این پسرای جوون با این سلیقه های عجیب غریبشون

آیتا شنبه 21 آبان 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://aitayi.blogfa.com/

ایشالله که زودی رفع بشه و جواب ام آر آی هم نرمال باشه!

ممنون آیتا جان

fafa شنبه 21 آبان 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

من خیلی ذوق زده شدم که بهتر هستند ... ایشالا که چیز خاصی نباشه و تو رو همیشه شاد ببینم... ممنونم که بهم سر می زنی...

خیلی ممنونم از لطفت ف ف خوب و مهربونم من ممنونم ازت که همیشه همراهمی

fafa شنبه 21 آبان 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

می خواستم بگم از عکسای این سایته خوشم اومد دوست دارم آدرسش رو تقدیم کنم به تو...
http://charleenmartin.com/index.php?main_page=index&cPath=11&sort=20a&page=2

وای مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوستم... عجب سایت توپیه
مرسی عزیز دلم

مامی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

ایضا می از ماهان و چند تای دیگر خوشم نمی اید ... فقط شیما

من البته طرفدار آوا و مهران هستم ولی بین شهرزاد و ماهان ترجیح میدادم ماهان حذف بشه

طناز شنبه 21 آبان 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

ای وای دوستم! من اینپست رو نخونده بودم. امیدوارم حال همسرت بزودی خوب خوب بشه.

مرسی دوستم

خورشید شنبه 21 آبان 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://koochedeleman.persianblog.ir

بهاره جون من طبق معمول دیر خبر دار شدم از مریضی همسرت
خداروشکر که حالشون بهتره و امیدوارم هر چه زودتر کاملابهبود پیدا کنه

خورشید عزیز ممنون از همراهی و بودنت

شاذه شنبه 21 آبان 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

وقتی شنیدم تهران برف اومده بی اختیار یاد تو افتادم و خوشحال شدم از نعمت بی دریغی که برات جاری شده بود
انشاالله حال همسرت هم خوب خوب میشه و خوشحالی و امیدت همیشگی میشه

قربون تو دوست خوبم برم
ممنون از دعای خوبت شاذه جون مهربونم

آیتا شنبه 21 آبان 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://aitayi.blogfa.com/

قربونت برم بهاره جونم! ممنونم که تو این هیر و ویری به وبلاگ محقر منم سر زدی! از صمیم قلب برای همه مخصوصا همسر شما آرزوی سلامتی دارم. می بوسمت خانوم گل

ممنون از لطفت دوستم

سانی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://khatesevom.blogsky.com/

ایشالا که هر چه زودتر با خبرهای خوب خوب از حال آقا محمد بیای
خیلی نگران بودم پست قبلیتو خوندم حتی نتونستم واست کامنت بذارم ولی با خوندن این پستت دلم خیلی آروم شد
اگه قابل باشم حتما دعا میکنم

میبوسمت

گلبونت برم مامان سانی مهربون که اینهمه مهربونی
مطمئن باش که هم قابلی و عم دعاهات همه شون جواب میگیرند نا سلامتی داری مامان میشی و بهشت میره زیر پاهات عزیزم.... منم میبوسمت

نازلی یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

چی شد پس جواب یه پست بزار دیگه گلم.
راستی تو وب مهشاد ازت گلایه کردم گفتم این بهاره اونجا بوده یه کوچه فاصله داشته نیومده همو ببینیم بکشمت

قربونت برم که اینهمه خوبی تو نازلی جونم
محمد تازه رفته جواب بگیره من خودمم دل تو دلم نیست تا برسه و زنگ بزنه... قرار بود دیروز دوست خانمش جوابو بگیره و خبرمون کنه ولی زنگ نزد محمد هم نذاشت من زنگ بزنم و ازش بپرسم گفت زشته مزاحمشون بشیم
دوستم بخدا اصلا شرایط مناسبی نداشتم خودت که میدونی وگرنه حتما حتما قرار میذاشتم باهات ولی اگه میخوای بکشیم این گردن من از مو نازکتر... تو کاملا حق و اجازه داری که هر بلایی دوست داری سرم دربیاری

فانی یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

روزای سرد و قشنگی بود ..
روزای برفی و بارونی .. واقعن جای شکر داره .. هر روزش یه رنگیه واسه خودش..
.
خیلی خوشحالم که بهتر شده حال آقا محمد .. ایشالا که بهترترم میشه عزیزم

من عاشق اینجور هواها هستم... وقتی برف بزنه و همه جا سپید میشه کیف میکنم از صدای قرچ قرچ برفای زیر پام
ممنون از لطفت دوستم

بانو یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

خدا رو شکر... خوشحال شدم..

ترانه دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام بهار جون. ببخشی من بی خبر بودم.

خدا رو شکر مشکلی نبود، ایشالا به زودی خوب خوب بشه.

چرا اینجوری شد عزیزم؟

مرسی از لطفت دوستم
والا خودمم نمیدونم

افسانه دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://ninidari.bloghfa.com

خدا رو شکر
فقط همین رو می تونم بگم واقعا خدا رو شکر
------------
می گم خاله بهاره ما هم با نظر شما در خصوص ماهان موافقیم به اعتقاد من باید جای این خانم بد قواره بد صدا و لهجه دار - که هنوز خروس خون رو نمی تونه فارسی بگه - حق آرمین و یا حتی آوش (هر چند اصلا اصلا از صدای آوش هم خوشم نمی یاد) بود که بیان فینال

قربان تو خاله ی خوب و مهربون
آی گفتی خاله منم همینو میگم... واقعا حیف اون آرمین طفلکی که حذف شد

سجاد دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://tavasool.parsiblog.com/

سلام...عید بزرگ غدیر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می کنم
امام صادق(ع) فرمود:
روز غدیر خم عید بزرگ خداست، خدا پیامبرى مبعوث نکرده، مگر اینکه این روز را عید گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان، روز عهد و پیمان و در زمین، روز پیمان محکم و حضور همگانى است.«وسائل الشیعه، 5: 224، ح 1.»

از مناجات زیبایی شما لذت بردم افرین بر شما

مموی عطربرنج چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://attrr.com

خدا رو شکر عزیزم...

الی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

خدا رو شکر
خیلی برات خوشحالم دوست جونم
چقدر قالب قشنگی . پر از آرامشه . آدم دلش می خواد روی اون مبلها لم بده و یه لیوان چای بخوره و فیلم ببینه و یا کتاب بخونه !

نازلی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

بهاره جونم خدا رو شکر میکنم واقعا از ته دل خوشحالم که مساله ایی نیست. امیداروم که مابقی بی حالی ها هم زودتر خوب بشه.
سرت سلامت باشه عزیزم باهات مزاح کرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد