روزهای من
روزهای من

روزهای من

جهت عرض دالی دیگری!

این روزهای نه چندان گرم بهاری در حال گذرند و حال من همچنان همانست که بود، نه حرفی دارم برای گفتن و نه میلی برای بیش از این خاموش ماندن، نه آنچنان شادم که شادیم منجر به رقص و پایکوبی شود و نه آنچنان غمگینم که زانوها را در بغل گرفته بزنم زیر گریه! یک جورهایی انگار روح و بدنم در حالت خنثی به سر می‌برند و ظاهرا هیچیک قصد عقب‌نشینی ندارند بلکه من بدبخت تکلیفم با خودم مشخص شود! گیری افتاده‌ام این وسط ها!

دلم نمی‌آید از کتابهای جدیدم چیزی بخوانم، بیشتر دوست دارم احتکارشان کنم برای روز مبادا! از طرفی حوصله فیلم دیدن هم ندارم؛ بفرمایید شام هم که ظاهرا تمام شده است تا سری جدیدش تهیه گردد؛ البته همان بهتر که تمام شده است من هم کمتر هوس خوردن غذاهای مختلف به سرم می‌زند... راستی گفتم غذا یادم افتاد یک ذره اذیتتان کنم چطورست شما هم با من به تصاویر زیر نگاه کنید و .... خوب راستش را بخواهید بدجور دلم همه‌شان را می‌خواهد ولی کارد به شکمم بخورد که فعلا نمی‌توانم هیچکدامشان را امتحان کنم چون اول شهریور عروسی خواهر محمد است و بنده قرارست خیلی کیلو کم کنم تا آن دو دست لباس جدیدی که به عمد ۳ سایز کوچکتر خریدمشان به تنم روند... لعنتی!









پ.ن.۱. خدایی این عکس آخریه آخر شکنجه بود

پ.ن.۲. راستی این روزها چقدر دلم هوس دیدن فیلم لیلا را کرده است... دلم یاد قدیم کرده است زیادخدایا نکند داری راستی راستی دیوانه‌ام می‌‌کنی؟ هاین؟ اگر اینطورست زودتر اعلام کن تا خود را آماده نمایم بابا!

نظرات 12 + ارسال نظر
الی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

بهاره جان تو نمی دونی اغلب خانوم ها رژیمند . آخه واسه چی ؟ خواستی دهن منو آب بندازی ؟!
ایشالا چندین کیلو کم کنی و عروسی خوش هیکل بشی.

شقایق دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://mylonelydays.blogfa.com/

وای بهاره جونم این عکسا رو از کجا آوردی؟ با اینکه این روزا اصلا حال و حوصله غذا حوردن ندارم ولی دلم خواست
راستی منم مدتهاست حالم همین جوریه با این اتفاق جدید افتضاح ترم شده

بانو دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

بی خیال سه سایز کوچیک گرفتی... ... ایشاالله که می تونی..
ولی خداییش با این عکس هایی که گذاشتی نخورده من وزن اضافه کرد...

شاذه دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

عزیز دل خواهر این رژیمی که من میگیرم بگیر، هم همه ی این غذاها رو بخور و هم با خیال راحت لاغر شو. من تو پنجاه روز گذشته 9 کیلو کم کردم. همه چی هم خوردم. الانم فقط با عکس بالایی دلم یه ذره جلز ولز کرد.
توضیحا این که من بسیارررر آدم شکم پرستی هستم. ولی با هیپنوتراپی دارم تغییر روش میدم انشاالله

موفق باشیم هممون در آب کردن این چربیهای لعنتی!

افسانه سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://ninidari.blogfa.com

ای وای. بهاره جونم سر صبحی این چه عکساییه آخه. واسه اون ته دیگ سیب زمینی که عکس اوله بد جوری هوس افتادم. حالا چش بچم چپشه شما گردن می گیری؟. آخی چه قدر هوس ماکارونی های مامانم با ته دیگ سیب زمینی کردم. ای خدا بر باعث و بانی اش.... صلوات
.
.
بهاره عزیز همه یه دوره زندگی خنثی رو امتحان می کند. شاید شرایط خوبی نباشه اما از دپرس بودن و سرحال نبودن که بهتره خدایی... فکر کن ببین با چی رفرش می شی و می تونه تو رو از این حالت در بیاره... برو سراغ همون

فرداد سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

امان از این وزن کم کردن ها....
سلام..
همیشه شاد باشین.

مموی عطربرنج سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://attrr.com

وایییییییییی اون ته دیگه محشرهههههههههههههه!

می می سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

بهارررررررررررررررررررررررر
رسما با خاک یکسانم کردی با این عکسایی که گذاشتی. تقریبن مردم از گشنگییییییییییییی
تا می تونی بلند بلند بخند شاید انرژیش به سمتت برگرده

شرلی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااایییییی چه عکسای خوشمزه ای ! اتفاقا منم جدیدا خیلی تپل شدم و باید یه رژیم درست و حسابی بگیرمولی خیلی حیفه که بری اینجا یکی از معدود جاهایی که من وقتی مطالبت رو می خونم احساس آرامش می کنم و البته تقریبا همیشه هم با عرض شرمندگی حوصله ی کامنت گذاشتن رو ندارم
من که هر کتابی که بخونم روم تاثیر کامل داره! به طوری که یه دوره ای حتی از مشق نوشتن هم خوشم اومده بود!
بگرد ببین هیچ کتابی نمی بینی که کارکتر اصلیش بخواد رژیم بگیره؟ اگر مثه من باشی و کتاب روت اثر زیادی بذاره با خوندن چنین کتابی خیلی راحت می تونی رژیم بگیریبه هر حال موفق باشی

نسیمه سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]



,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’’’[گل]
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥
[گل][گل]✿•۩▓۩▬►♥*طلــوع خورشیـــد بـه روز شـد*♥►▬۩▓۩•✿[گل][گل]
[گل]█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥♥۞♥[گل]
✿زیـبا ترین درود و سلام دوســـت عزیز. وپ زیــبای داری مــــوفـــق باشیــد✿
✿اگر خــــواســتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــــر حضــــور سبــــــزت هستم✿
[گل]█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥♥۞♥[گل]
[گل]*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸[گل]
-♥
--♥
----♥
------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’-[گل]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بی سرزمین تر از باد سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://sdaeidi.persianblog.ir

سلام
گفتی کاهش وزن و کردی کبابم.منم یکی دو هفته بود که شدیدا؛ رژیم بودم.این سفر آخر رو که رفتم نمی دونم چرا ییهو اشتهام باز شد.آی خوردم.آی خوردم.حالا باید دوباره ریاضت بکشم.

مینا-دفتر خاطرات چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

بهار اون حالت هفته قبلی را همچنان دارم. دقیقا مثل خودت منم تکلیفم با خودم معلوم نیست.
و اما راجع به عکس ها. دختر بد جور شکنجه میدی. عکس اولی منو شکست کلاته دیگ سیب زمینی. اخخخخخخخخخخخ .قلبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد