روزهای من
روزهای من

روزهای من

فوتبال

هیچ وقت نفهمیدم این فوتبال چی داره که ۲۲ نفر رو وسط زمین و میلیونها نفر رو از پشت تلویزیون و یا در داخل استادیوم مچل خودش کرده؟! فکر کن 22 بازی کن بی کار 90 دقیقه میدوند تا بتونن یه شوت بزنند که توپشون زرتی بره تو دروازه! تازه از خود این بازی مسخره تر طرفدارای تیمهای فوتبالند که سر اینکه چرا توپی وارد دروازه شد یا نشد جون خودشون رو کف دست میذارند و با یه آخ کوچیک، راهی دیار باقی میشوند، به جون همدیگه میفتند و گیس و گیس کشی میکنند، فحشای رکیک ناموسی که نه بیناموسی بار هم میکنند، کور میشوند، تو خونه سر رنگ لباس اعضای خونواده خون راه میندازند، طلاق میدند، طلاق میگیرند و ... تازه کاش فقط بازی باشه؛ کلی جار و جنجال تو برنامه های تلویزیونی و روزنامه های مختلف راه میندازند سرچی؟ سر نوع قیچی زدن آرش برهانی مثلا!!! یکی نیست بهشون بگه آخه بابا جان، همه ی لطف دیدن این بازی به سرگرمی و بگوبخندشه، سر تفریحیه که ایجاد میکنه؛ مثل تمام بازیای دیگه. آخه کی دیده تا حالا یکی سر یه قل دوقل بمیره یا خودکشی کنه؟ خوب اینم یه بازیه دیگه... چطور میشه یه تفریح و سرگرمی برای آدم از نون شبم واجبتر میشه و گریبانها بخاطرش باید پاره بشه؟! هاین؟ متاسفانه این شوشو خان ما از اون طرفدارای دوآتیشه ی فوتباله! تازه ای کاش لااقل طرفدار یه تیم بخصوص بود تا من بدبخت نگونبخت تکلیفم با مسابقات فوتبالی مشخص بشه، آقا عاشق تماشای تمام بازیای فوتباله و بایدِ باید تمام بازیها رو نگاه کنه، از همه بدتر عصر و غروبای دلگیر جمعه ست که باید پای تلویزیون تلف بشه تا ببینیم استیل آذین میبره یا پرسپولیس! اه اه اه... دیگه کم کم به جایی رسیدم که بگم امیدوارم سر تخته بشورن هرچی بازی فوتبال و فوتبالیسته! اه!   

                             

نظرات 9 + ارسال نظر
همسایه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
حرص نخورید مریض میشید نمایشگاه و از دست میدید ها
شاد باشید
محمد و مینو

طناز یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

رفتی نمایشگاه جای من رو هم خالی کن! امسال گمان نکنم که سر بزنم!

نازلی یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام دوستم فکر کنم که سر این پستت هم دعوا بشه چون یه عده خیلی علاقه دارن.
من خودم هم خیلی حال نمیکنم که ۹۰ دقیقه وقتم رو صرف دیدن فوتبال بکنم.
راستی میشه یه کمی نوشته هات رو درشت کنی چشمام درد میگیره وقتی میخونم. ببخشیدا.
میبوسمت دوستم.

افسانه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://ninidari.bloghfa.com

البته اینکه آقای خونه عصر جمعه های دلگیر فقط بشینه جلوی تلوزیون و تمام رقابتهای فوتبال از لیگ محلات گرفته تا بوندسلیگا رو دنبال کنه خیلی مشمئز کننده است و من بهت حق می دم چون واقعا کارهای مفید تری می شه انجام داد.اما بهاره جونم همه فوتبال اون چیزی نیست که تو گفتی... باید تو دل این باشگاه ها باشی تا بدونی چه خبره... اتفاقات خیلی بدتری هم می یافته با یه بازی...
نمونش خود من
من توی روابط عمومی یکی از باشگاه های لیگ برتری کار می کنم که داره سقوط می کنه به لیگ دسته یک... البته شاید مجزا کردن این لیگ ها برای تو که زیاد اهل فوتبال نیستی راحت نباشه اما اگه این اتفاق بیافته ما باید همه با هم جمع کنیم بریم پی کارمون... جون بودجه شرکتمون به یک چهارم کاهش پیدا می کنه و احتمال تعدیل نیرو هم هست. یعنی ۱۱ نفر توی زمین تعیین می کنند که ۱۱۰ نفر توی این شرکت کار کنن و نون ببرن خونه یا نه... این که عجیب تره...
در ثانی بازی کردن فوتبال، نشست توی خونه و تماشای بازی ها، هوادار یه تیم بودن و این جور چیزها خیلی هم بد نیست ها... فقط واقعا باید فرهنگشو داشته باشیم که متاسفانه بین هواداران ایرانی کمتر دیده می شه...

زیاد سرتو درد آوردم اما یه چیز دیگه هم هست....
بهاره جون خوب فکر کن ببین ترجیح می دی جمعه بمونی خونه و کارهاتو انجام بدی و همسرت مشغول تماشا کردن فوتبال باشه

یا
از ظهر جمعه به خاطر اینکه تیمتون تو لیگ با یه تیم دیگه بازی داره مجبوری بری سر کار بعد از بازی نزدیکای شب برگردی خونه و همسرت تمام مدت تو خونه تنها باشه؟؟

من همیشه جز دسته دوم هستم... پس همیشه چیز های سخت تری هم وجود داره...

خورشید و جمشید دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

بی خیال اونا داشتن فوتبال نگاه میکنن
تو هم برو آرایشگاه
برو برای خودت تفریح هر جایی که دوست داری عشقم

الی دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

اوه بهار جان چه لیستی تهیه کردی از کتابا !! و چه عکس قشنگی گذاشتی از منظره ی اتاق کارت .
به نظرم این فوتبال و کشمکش هاش لااقل توی مملکت ما یک نوع سرگرمی و تخلیه ی انرژیه . بگذار مردم به همین فوتبال و فحش های ناموسیش سرگرم باشند تا به چیزای دیگه گیر ندن !

مینا-دفتر خاطرات دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

خدا رو شکر همسریه ما گیر این یکی نیست. البته هست ولی خیلی کم.

ترانه دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

من موندم ملت چرا انقدر وقت میزارن پای دیدن فوتبال ، دعوا و شرط بندی ها هم بماند.

خوبی بهاره جون ؟ به جای منم از نمایشگاه کتاب بخر.

فرداد دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
کلا دنیای خنده داریه این دنیای جدید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد