روزهای من
روزهای من

روزهای من

شب زیبای یلدا

اول شعر را تایپ کردم ولی وقتی دیدم مستانه و فیروزه بازی زنجبیل خانم را بازی کردند، دلم خواست منم این بازی رو انجام بدم پس یه تیر و دو نشان (به دلیل جلوگیری از شلوغ کاری، تصویر دستخط اینجانب در قسمت ادامه ی مطالب موجود است)

یک عالمه انار خوشگل و خوشمزه را کنار گذاشته ام برای فرداشبی که همه منزل پدری گرد هم می آئیم، چند صفحه ترانه آماده کرده ام تا به نوبت بابا، خودم و بهنام بخوانیم برای میهمانان، آن دیوان حافظی که برای مامان خریده ام و علاوه بر غزلیات، حاوی یک فالنامۀ مشتی نیز می باشد را کنار گذاشته ام تا فردا یادم نرود همراه خود ببرم. ای کاش بابا آن کرسی قدیمی را به کسی نمی بخشید تا می توانستم برای فرداشب آنجا علمش کنم و رویش را بپوشانم با آجیل، هندوانه، انار دانه دانه، دیوان حافظ و انواع شیرینی های خوشمزه؛ برگۀ مرخصی ساعتی فردا و مرخصی کامل روز چهارشنبه ام را نیز نوشته ام و اینجا روی میزم هر دو به رویم لبخند می زنند. از دیروز تا حالا شوق سه شنبه شب مرا فرا گرفته است چراکه قرارست چقدر به همگی خوش بگذرد. دوست دارم همه به دور هم جمع شویم به کوری هرکه خلق را ناراحت و ناراضی می خواهد و اصلا و ابدا فکر نکنیم به مسائل دلهره آور و هراس انگیز قبض آب و برق و گاز و هزینۀ سرسام آور بنزین! بروند به جهنم همه شان و هرکه قیمتهای جدید را وضع کرده است! نه، ما فردا به گرد هم می آئیم و بزم شادی و پایکوبی را به راه می اندازیم و ولو شده چند ساعتی، غفلت می کنیم از مسائل روز دور و بر!  

امیدوارم فردا شب برای تو هم سراسر شادی و پایکوبی و پرخاطره باشد؛ و نیز تنها نباشد کسی، بی پول نماند جیبی؛ دلتنگ نگردد دلی و غمگین نباشد فردی. امیدوارم تا باشد شادی باشد و سفره های رنگین و گردهمایی های گرم و دوستانه. امیدوارم یلداشب فردا برایت یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین شبهای بلند عمرت باشد. 

                                           پیشاپیش یلدای همگی مبارک 

  

نظرات 22 + ارسال نظر
الی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

خوش بگذرد دور همی تان .

ممنون الی نازنین... به شما هم خوش بگذره ایشالا

ترانه دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

به به بهاره خانوم گل، چه برنامه ریزی خوبی انجام دادی.

ایشالا یلدا خوش بگذره بهتون.

مرسی عزیزم
به شما هم خوش بگذره امیدوارم

مینا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

بهاری انگار خیلی تهیه تدارک دیدی . مهمون نمیخواین؟
خوش بگذره. واسه منم فال بگیر.به جای منم بخور
بهاری از ته ته ته قلبم امیدوارم مرخصی و یلدات بهت خوش بگذره و کانون گرم خانوادتون زیر سقف محکم محبت پدر و مادر و تکیه گاه همسر برقرار باشه تا همیشه.
یلدای بهارم دراز و پر خنده باد.

من نه مینا جونم ولی مامانم چرا... قراره فردا همه خونه مامانم اینا بریم
مرسی عزیز دلم امیدوارم به تو هم حسابی خوش بگذره
یه نیت کن برات همین الان فال میگیرم
قربونت برم دوست جونم... الهی که به تو هم انقدر خوش بگذره فردا شب که تا همیشه خاطره ی خوبش برات به یادگار بمونه
یلدای تو هم بهمچنین عزیز دلم

تینا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://asemoone-tina

تا باد چنین بادا

مرسی تینای مهربونم... امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره عزیزم

بلوط دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

امروز سالگرد ازدواج منم هست! ولی یادم نبود!

وای بلوطی راست میگی؟ خیــــــــــــــــــــــــــلی مبارک باشه عزیز دلم امیدوارم سالیان کنار همسر عزیزت شاد و خوشبخت زندگی کنی عزیز دلم

آسمون(مشی) دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

خوش بگذره دوستم...
یلدای تو هم مبارک...

مرسی عزیز دلم
یلدای تو هم مبارک

تینا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

منم... منم بازی کردم

آخ جوناومدم

فیروزه دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

یلدا به شما هم مبارک ...
مرسی که بازی رو انجام دادی ... مرسی از این شعر قشنگ

یلدای تو هم مبارک فیروزه جانم
خواهش می کنم عزیزم

مستانه دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://baadbaadak.com

دوست دارم خطت رو. این حس رو بهم می ده که خیلی وقته می‌شناسمت...

مرسی عزیز دلم تو لطف داری به من

شرلی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

شب یلدای شما هم مبارک

مرسی عزیزم

نازلی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام عزیزم
یلدات پیشاپیش مبارک باشه . خوش بگذره عزیزم.

سلام نازلی جونم
خوبی؟
یلدای تو هم مبارک عزیزم
مرسی گلم امیدوارم به تو هم حسابی خوش بگذره دوست جون

سارا...خونه مهربونی ها... سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 08:04 ق.ظ

بهاره جونم خیلی خوشحالم که قراره این همه بهت خوش بگذره... حالا چراچهارشنبه رو مرخصی گرفتی؟

مرسی عزیز دلم... امیدوارم به تو هم حسابی خوش بگذره سارا جونم
چهارشنبه رو مرخصی گرفتم که بمونم به مامانم کمک کنم دوباره خونه شو مرتب کنه آخه طفلکی هم دستش و هم پاهاش خیلی درد می کنند

fafa سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

یلدات مبارک باشه عزیزم... از دستخطتت پیداست برای نوشتن خودکار رو روی کاغذ فشار میدی... نمی دونم چرا اینجوری حس کردم من... ولی خطتت زیباست..

یلدای تو هم مبارک خوشگل خانوم راستش دوست جون این نوشته رو با روان نویس نوشتم و خیلی فشارش ندادم ولی درست میگی اگر با خودکار بخوام بنویسم و خودکارش روون نباشه، حتما فشارش میدم برای نوشتن
چشمات زیبا می بینند دوست جونم

طناز سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

ما شب یلدا را می‌مانیم خانه! فال حافظ گرفتی یاد من باش!

حتما عزیز دل

مریم سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://voodoo.blogsky.com

یلدا مبارک

ممول سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

خیلی خوش بگذره بهت عزیزم . دست خطت هم دوست داتشم خیلی مثل خودت مهربون و ملایم بود

مرسی عزیز دلم...امیدوارم به تو هم خیلی خوش بگذره دوست جون
در مورد دستخطم هم... تو به من خیلی لطف داری... ممنونم

بلوط سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

چه دستخط قشنگی داری بهاره جان

چشمات قشنگ می بینند خواهرممنون

بانو سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

یلداتون مبارک...
امیدوارم همیشه شاد باشید و شادیهاتون مثل امشب بلند و طولانی باشه...
چقدر دستخطت برام آشناست...

ممنونم دوستم
امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه
راست میگی؟ چه جالب

فرداد سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
چه برنامه ریزی توپی.....امیدوارم از اونی که فکر میکنین بیشتر خوش بگذره و سالیان سالیان در کنار خانواده یلدا رو زنده نگه دارین.

خیلی ممنونم.
امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه حسابی

شب یلدای تو هم مبارک امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه

ممنون عزیز دلم
جای شما خالی خیلی خوب... ان شالله که به شما خوش گذشته باشه خیلی

سلام بهار عزیز
اول که تا باشه همیشه شادی باشه.اینکه آدم حوصله ی مهمونی رفتن و یلدا و ای چیزا رو داشته باشه نعمتی بسیار بزرگه.
راستی چرا انقدر خطت خوبه؟
نمیگی امثال من افسردگی مزمن میگیرن؟

سلام احوال شما؟
خیلی ممنون برای شما هم همچنین ایشالا...
شما لطف دارید وگرنه خط من آخر هرچی خط خرچنگ غورباقه ست

آسمون(مشی) شنبه 4 دی 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://atr.blogsky.com

دوستم بابت همه چیز ممنونم! همه چی عالی بود...خیلی زحمت کشیده بودی...

خواهش میکنم عزیز دلم... مرسی که اومدید پیشمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد