روزهای من
روزهای من

روزهای من

فارسی* وان

معینی کرمانشاهی میگه: 

ترک آزارام نکردی؟ ترک دیدارت کنم 

آتش اندازم به جانت بسکه آزارات کنم 

قلب بیمار مرا بازیچه می پنداشتی؟ 

آنقدر قلبت بیآزارام که بیمارت کنم 

همچنان دیوانگان در کوی و بازارت کشم 

کهنه کالایت بخوانم، بی خریدارت کنم 

حالا این شعر شده وصف حال صدا و سیما با فارسی*وان! غول تشن ها نمی کنند یه کم از قد و قواره شان خجالت بکشند؛ آخر صدا و سیمای یک ممکلت (پارازیت... تازه آنهم مملکتی از نوع قدرتمند و همه چیز تمام و همیشه ی خدا در اوج!!!) باید خودش را مقایسه کند با یک کانال ماهواره ای زپرتی؟ آخر صدا و سیما با آنهمه بودجه های کلان کلان و پول یامفت کجا و این فارسی*وان بدبخت بیچاره ی چیپ لمپن به درد نخور کجا؟! خدا را خوش می آید که اینچنین کوفاندید بر سر ناتوان؟ مگر سعدی از قول آن فردوسی پاکزاد نگفته که مزن بر سر ناتوان دست زور ... که روزی درافتی به پایش چو مور؟ اصلا به شماها چه مربوط که فارسی *وان دارد چه پخش می کند و ما چه می بینیم؟ اصلا می خواهیم منحرف شویم از راه راست ببینیم فضولمان چه کسی است؛ مگر تا حالا که منحرف نشده بودیم و راست دماغمان را گرفته و مستقیم می رفتیم، به کجا رسیدیم و چه شد؟ حال می خواهیم منحرف شویم ببینیم به جا می رسیم! شماها که یک برنامه درست و حسابی نمی سازید تازه فیلم هم که می خرید همش پیرامون کشت و کشتار و جرم و جنایتست، کسی پیدا شد در این مدت بهتان بگوید نشان ندهید اینهمه جنگ و خشونت را در تلویزیون؟! مگر کسی بهتان گفت با دیدن برنامه های شما آدم احساس می کند به روح و روانش سیم خاردار وصل کرده اند؟! هاین؟ این ها را کسی بهتان گفت؟ اگر هم گفته شده است، به من بگویید آن حرف را به کجایتان حساب کرده اید که هنوزم که هنوزه همچنان خر خودتان را می رانید، بی توجه به رضایت و نارضایتی کسی! حالا مثلا زدید فارسی* وان را ترکانید، ارواح عمه جانتان آمار بینندگانتان یکباره فرتی رفت بالا؟ نه عزیز من از این خبرها نیست... من یکی که اگر هزار سال سیاه هم بدون برنامه و فارسی* وان و پی ام و سی و غیره و غیره بمانم، محال ممکنست که دوباره تلویزیون شما را نگاه کنم! عمرا! سر خودم را با فیلمها و کتابهایی که خودم انتخاب کرده و خریده ام گرم می کنم ولی هرگز دیگر برنامه های شما را تماشا نخواهم کرد! این خط ______ این هم نشان ا

نامردها نکردند اجازه دهند این چند سریالی که مدتهاست همه را گذاشته اند سر کار تمام شوند، آنوقت بزنند بترکانند این کانال را؛ حالا من از کجا بفهمم که مارگاریتا آخرش چه کار می کند یا آرییانگ چه می کند با مادربزرگ شوهرش و یا اینکه سالوادور بالاخره می کشد ایزابل را و شوهرش را یا نه... خدا از سر تقصیراتتان نگذرد که اینهمه آدم را گذاردید در خماری!

نظرات 15 + ارسال نظر
میثم شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://harfhay-e-ezafi.mihanblog.com/

سلام.

سالواتور نه سالوادور درسته :دی

اینم از گل

خودم بلتم فقط می خواستم ببینم کسی حواسش هست یا نه

نازلی شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

حالا این همه حرص نخور دوستم.

شاذه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

من که پیگیر هیچ نوع سریالی نیستم. ولی تو یه وبلاگ یه کد دیدم که میشد از یه جهت دیگه این کانال رو گرفت. یادم نیست کجا بود. یه سرچ بکن شاید پیداش کنی.

شیوا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://shamimenobahar.blogfa.com

حتما تا حالا فهمیدی که روی عربست و نایل ست دوباره اومده....

بلوط شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

فارسی ۱ توی نایل ست موج جدید داده...
خوشبختانه من زیاد سریال هاشو دنبال نمی کردم وگرنه خیلی حرصم می گرفت!!!
بس که عقده ای و حسودن اینا کار دیگه ای ازشون برنمیاد!!!!!

ترانه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

خوبی بهاره جون؟ چه خبرا ؟ چه کارا میکنی ؟

من اصلا از کانال فارسی وان خوشم نمیاد. از سریال هاشم بدم میاد و شاید یکی دو بار اونم خونه فامیل دیدمُ آی بدم میاد.

آرزو شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://rahgozareandisheha.blogfa

سلام دوستم!
تو چطوری با اون دوبله های مسخرشون می تونی اینقدر علاقه مند باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
i cant stand it at all

زهرا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://sedayam-kon.mihanblog.com

خوب گفتی. البته ما چون رسما خیلی وقته زیر پارازیت بودیم ماهواره نداشتیم.الان یه دوهفته ایه که وصل شدیم و راستش اون روزا همه فارسی وان نگاه میکردن جز ما !! آخه سریال هارو همه رو از وسط میدیدیم و نمیدونستیم چه خبره.
این صدا سیما همه شده مثل این بچه های حسود ! تا میبینه یه قاقالی لی پیدا شده دست بقیه زود میره و میترکونتش. بی عرضه ها. صورت مسئله رو همش پاک میکنن جا اینکه این برنامه های کوفتی خودشون رو یه سر و سامانی بدن. به قول داداشم میگه: ج دی برق حروم کردنه اگه کانال تلویزیون رو صدا وسیمای خودمون باشه!!

بانو شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://typesetlife.persianblog.ir

ای بابا چرا این افراد همه از فارسی وان بد گفتند.... خوبه بابا یه قسمت ببینید... :))
خانومی من شنیدم خودشون با هاتبرد مشکل پیدا کردند... من که نه رو عربست و نه رو نایلست پیداش نکردم... :((

آلما یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

مثل اینکه مشکلشون با هات برده
من دیروز رو نایل ست و عرب ست و هر کوفت ست دیگه ای که بگی سرچ کردم و نشد
فکر کنم یه ۱۰ تومنی گیر کرده تو گلوش که یه نصاب بیاد و درستش کنه

آلما یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

کاملا هم موافقم با دشمنی دیرینه این کانالای خودمون با این کانال بی نوای محبوب من

مانیا یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://shaghayegh-e-ashesg.blogfa.com

اااا! من فک کردم مشکل از ماهواره و سیستم ماست پس شما هم نمی تونید فارسی وان رو ببینید؟

سارا صدگل یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://100gol.blogfa.com

بابا بی خیال ...چیه این فارسی وانو نیگا میکنین!!

سارا... خونه مهربونی ها... دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 08:35 ق.ظ http://w

دقیقاْ منم موندم تو خماری اینکه الان توی این مدت چی شده؟ یعنی آریانگ با مادربزرگ با هم خوب شدن؟ یعنی مارگریتا به فریجیدو گفته که باباش کیه؟

رها سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://manetanha.persianblog.ir

سلام دوست جونی
راستش مدتها بود با خودم کلنجار می‌رفتم که درگیر سریال نشم از دوبله فارسی۱ هم که خوشم نمی‌اومد .
اما بلاخره من هم به تور افتادم و هر سه تاشونو بی برو برگرد نگا می‌کردم
و حالا حسابی تو لکم . دارم ترک می‌کنم الانم استخونام داره گزگز می‌کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد