روزهای من
روزهای من

روزهای من

گریه بس کن...

گریه بس کن نمی خوام
زیر بارون بشینم
با سر انگشتای نازت ابرای زلفاتو رد کن
تا که خورشیدو ببینم
سرو شیراز تویی تو
مایه ی ناز تویی تو
تو که بهتر از امیدی
تو که خوشتر از نویدی
تو که خوبی تو که نازی
حیفه با غصه بسازی

از صبح که چشام و باز کردم این آهنگ عارف شده ورد زبونم و یه لحظه راحتم نمیذاره. حالا کاشکی فقط دلم بخواد با صدای بلند بخونمش، دارم خل می شم که همین الانه الان گوشش بدم ولی متاسفانه ندارمش؛ یعنی از این بدتر دیگه چیه هاین؟ حالا دارم تو اینترنت می گردم برای دانلود ببینم اگه جایی داشته باشدش دانلودش کنم تازه اونم اگه سایتش فیلتر نشده باشه! 

برای بار هزارم میگم چه حیف که شاعرای جدید دیگه بویی از عشق و عاشقی نبردند؛ چه حیف که بلند نیستند حرفهای قشنگ و مخملی بزنند؛ چه حیف که نمی تونند با اشعارشون احساسات آدمی را قلقلک بدند؛ چه حیف که حرفاشون زمخت و خشن شده؛ چه حیف که اشعارشون سراسر توهین و تحقیر شده؛ چه حیف که آهنگسازا و خواننده هامون سلیقه شون کجکی و سیخکی شده درس عین جوجه تیغی و مدل موهای جوونای امروز! چه حیف که حتی اگه یک یه هزار، یکیشون یه آهنگ قشنگ می خونه (که تازه ممکنه همون آهنگ قشنگ هم بازسازی یک آهنگ قدیمی باشه) عدل وسط آهنگ و تو اوج کار، یه خواننده رپ عین خروس بی محل می پره وسط آهنگ و گند میزنه به لطافت و قشنگی آهنگ! چه حیف واقعا. من نمیدونم این رپرا حرف حسابشون چیه و چی از جون همه ی آهنگا می خوان آخه؟ هاین؟ کی می گه اینجوری خیلی آهنگ قشنگ میشه؟ به نظر من که صداشون مثل امواج اعصاب خرد کن پارازیت، رو نرو و اعصاب آدم بد جور راه میره! شیطونه میگه دوباره برم سراغ آرشیو اهنگای قدیمیم و یک کالکشن خوشگل درست کنم برا خودم و حالشو ببرم؛ والا! از این آهنگای جدید که بخاری بلند نمیشه بازم گلی به جمال همون قدیمیا! 

زندگی خواب و خیاله مگه نه
همه چی رو به زواله مگه نه
عمر جاودان محاله مگه نه
عمر جاودان محاله
زندگی یک نفسه
غم بیهوده بسه
تلخی عمرو به شیرینی شادی ببخش
شادیا پشت درن
خنده ها منتظرن
آخه تاریکی می میره تا بخنده سحر
  

نظرات 10 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

بلوط چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

منم رپ دوست ندارم! :))

آسمون(مشی) چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

اما من زیاد بدم نمی آد!
رپ تهی مهی رو دوس ندارم! اما رپ تتلو و ماساری خیلی ناز و آرومه...
کلن دنیای جدیده دیگه دوستم...
کلن پاپ رو ترجیح می دم...

ترانه چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

ترانه های زیبایی هستن، الان آهنگ های رپ که معلوم نیست چی میگن.

همیشه شاد باشی بهاره جون.

نوستالوژی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

سلام به آبجی بهاره گلاب و گل ...خوبی؟

وای سلام به روی ماهت... تو کجایی آخه دختر:-*

رها پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 04:33 ق.ظ http://manetanha.persianblog.ir

سلام بهاره جون ُ راستش دلم برات تنگ میشه و هر وقت میام و مطالبتو می‌خونم بیشتر دوست دارم . (اگه اینجا قلب و ماچ داشتی هزارتا برات می‌ذاشتم )
منم باهات موافقم آهنگ باید نرم و لطیف بیاد و به دل بشینه .
راستی آپم و منتظر حضور همیشه گرمت گلم .

زهرا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://sedayam-kon.mihanblog.com

بهاره جون حرف دل منو زدی. ممنم اصلا ازین فحش و فحش کاری ای مد شده خوشم نمیاد و از رپ هم خوشم نمیاد وسط اون آهنگای ملیح..
ولی یه شعر از فریدون که تهی وسطش رپ خوند رو دوست دارم. حتی رپ به نظرم قشنگش هم کرده. ولی خوب اون جزو استثناهاست. چون هر دوشون کارشون رو خوب بلدن

رها سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://manetanha.persianblog.ir

سلام بهاره جون با روزهای خوب من به روزم

نازلی سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام عزیز دلم
خوبی؟ دوستم من این شعر و نشنیده بودم ولی احساستو میفهمم خودم هم گاهی اینطوری میشم و کم مونده که خل بشم از بس که دلم میخواد اون شعرو بخونم و بشنوم و قر بدم و این کارا.
عاشقتم با این احساساتی نوشتن.

غریبه جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.4shared.com/file/139860246/351135f1/Zire_Baran.html

اگر هنوز پیدا نکردی از اینجا می تونی دانلود کنی.

یکی از دوستانم زحمت کشید و برام آپلودش کرد ولی از لطف شما هم خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد