روزهای من
روزهای من

روزهای من

چه ضیافت غریبی

چه ضیافت غریبی 
 من و گیتار و ترانه 
جای تو: یه جای خالی
شعر من... شعر شبانه 
هرم خورشیدی چشمات
من  رو آب کرد... تموم کرد  

لحظه ی ناب پریدن
با یه دیوار رو به روم کرد
گوش بده! ترانه هام ترجمه ی چشمای توست
تو تموم قصه هام همیشه جای پای توست
تو ضیافت سکوتم
تو اگه  قدم بذاری
می بینی از تو شکستم 
اما تو خبر نداری
بی تو از زمزمه دورم 
بی تو از ترانه عاری
 زخم تو: زخم همیشه
 اینه تنها یادگاری
گوش بده!‌ ترانه هام ترجمه ی چشمای توست
 تو تموم قصه هام همیشه جای پای توست
                                                              یغما گلرویی 

پ.ن۱. کسی میدونه چرا این احمقا ورد پرس رو باز فیلتر کردند؟! 

پ.ن۲. من الان خیلی عصبانیم از دست این آدمای نادون! به قول طرف من اگه خدا بودم بجای فیلترچی گاو می آفریدم بلکه وجودش مفید باشه برای خلق الله! نه والا؟!