روزهای من
روزهای من

روزهای من

ای که دلم برات تنگه...

ای که دلم برات تنگه .... خندت برام آهنگه... افسوس دلت از سنگه... تو چشمات پر نیرنگه .....

بله... دارم شهرام شب پره گوش می کنم، چیه مگه؟ خوب دلم تنگ شده بود برای یک ترانه ی لطیف عاشقانه قشنگه که انقدر لطیف باشه که دلم قنج بزنه بیر بله:

تو یه کوهی و من دره... تو دنیایی و من ذره... نگا کن تو چشم خستم... تو یه گرگی و من بره...

آخه حیف این شعرا و آهنگها نیست که عوضشون کردیم با این آهنگای جدید:

کی گفته بود عاشقم؟ من؟ من به گور پدرم خندیدم! اصلا گیریم که گفته باشم... خوب حالا پسش می گیرم! تا چشمتم درآد!

من تو خواب و تو رویا... دنبال تو گشتم... دستات و گرفتم... از سراب گذشتم...

آدم هوس میکند دوباره عاشق شود و از روی درد و مرض هی غصه دهد خودش را و آنقدر قهر و آشتی و منت کشی کند تا دوباره یادش بیاید که کسی برایش عزیزست و خودش عزیز کسیست... دلم میخواهد منم مثل اکبر آقای عالی مقام یک چیز بیخود و الکی را بکنم تونبان عثمان و بزنم زیر کاسه کوزه ی زندگیم و بهم بزنم همه چیز را و بعد، روزی هزار بار به غلط کردم بیفتم ولی بازم از رو نروم، سر چی؟ سر اینکه یک بار دیگه عاشق شوم و بس! همین! تازه هیچم از قد و قواره ام هم خجالت نکشم که نکشم! خو خجالت ندارد که! دلم یاد قدیمها کرده است؛ یاد آن زمانها که عاشق شعر و شاعری بودم و از آن بدتر درگیر حس و حال عاشقی... آن وقتها که با خواندن هر شعر زیبا و لطیفی، دلم می خواست که همان دم و لحظه عاشق شوم و درد بکشم از عشق و بخوانم برای معشوق که

آرزویم این است 

 نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز 

و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد 

و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد! 

چقدر جای این ترانه ها و اشعار لطیف خالیست این روزها... یادشون بخیر!

نظرات 11 + ارسال نظر
آسمون(مشی) چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

یاد اون روزا بخیر...
اما بعضی وختا که فکر می کنم می بینم هیچ وقت دلم نمی خواد که آرامش الانم رو با اون روزا عوض کنم.
شاید همین کافی باشه که اون روزا فقط در حد یه خاطره بید زده باقی بمونه...

ترانه چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

هر چی دوست داری گوش کن بهاره جون.

این شعری که آخر پست ت نوشتی خیلی دوست میدارم.

نازلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام دوستم
منم عاشقی منم عاشقی اینا که گفتی منم میخوام.
اگه الان به این فکرا هستی که اصلا هیچوقت بچه دار نشو چون اوضا خیلی خراب میشه.
میبوسمت عزیزم.

آرزو چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://rahgozareandisheha.blogfa.com

کاش همون روزا بود .دنیای صاف و ساده ای که فراتر نمی رفت. کاش می تونستم دوباره عاشق شم و از هیچی نترسم.
کاش الان وجودم به جای بی اعتمادی پر از عشق بود. با همون شعرا دوباره دلم می لرزید و دوباره متولد می شدم.

ترانه چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

بهاره جون تو که سه تا مطلب قبلمو خوندی. جدیدم نوشتما.

توام مراقب خودت باش عزیزم. می بوسمت

نهال چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

قشنگ بود

نهال چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

خانومی اینجا اگه خصوصی بود پسوردمو میذاشتم برات

بلوط پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام بهاره جون
خوبی؟
هنوز هم از این ترانه های قشنگ پیدا که شعرهای پر معنی داشته باشن پیدا میشه عزیزم. ولی منم از این ترانه های جلف رپ که این روزها مد شده خیلی بدم میاد!

Inموریx پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://inmorix.persianblog.ir

هوس عاشقی هم خوب هوسی هستش!

رها جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://mane tanha.persianblog.ir

سلام عزیزم
واقعا کیف کردم ُ خیلی باحال گفتی می‌دونی حس منم همینه
عشق زیباست . برای کسی مهم بودن زیباتر
عشق یعنی اینکه ما باور کنیم
یک دل دیگر ارادتمند ماست

بهمن یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 08:31 ق.ظ

چشم تو هر نامسلمونو مسلمون میکنه
آسمون پیش چشات ماهشو قربون میکنه

اگه بارون بزنه قوس و قزح پیدا بسه
خم ابروی تو اون قوسشو داغون میکنه

*****

بادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد