روزهای من
روزهای من

روزهای من

مدیر وبلاگی که من باشم!

5 دقیقه است مدیریت وبلاگ را باز کرده ام و مثل تازه واردی که به شهری وارد می شود و هیچ کجا را بلد نیست و مدام سر را به اطراف می چرخاند بلکه کسی را بیابد که آنجا را بلد باشد و بتواند راهنماییش کند، زل زدم به صفحه ی سفید رنگ و منتظرم تا کلمات بیایند. یکباره بدون هیچ هدفی تایپ می کنم: «این روزها زندگیم حالت خنثی پیدا کرده است و من نه خوشحالم و نه ناراحت...» ولی حس میکنم حوصله اش را ندارم تا دوباره گیر دهم به خودم و زندگیم و حالتهای مختلف روح و روانم؛ انگار موضوع قحط آمده که من هی راه به را ه گیر میدهم  به زندگیِ؛ والا! پس انگشت را می گذارم روی بک اسپیس و پاک می کنم هرچه را که تایپ کردم. دوباره تایپ میکنم: «چند روز پیش ایمیلی دریافت کردم با موضوع میلیاردرهای ایران، از دیدن اسم دوست مامان در ردیف هشتم لیست، کنتور برق خانه مان هم پرید دیگر چه رسد به فیوز مغز خودم! برایش نگران شدم آخر آن بنده خدا درست است وضع مالیش خوب است ولی دیگر نه آنقدر که اسمش در این لیست کذایی بیاید یک جورهایی حس میکنم این موضوع بدجوری بودار است؛ این را به مامان هم گفتم، او هم نگرانست» دوباره فکر میکنم حوصله حروبحث با محمد و مامان را ندارم که سرم غر بزنند که هر حرفی را نباید اینجا بزنم؛ پس دوباره ==> بک اسپیس! دوباره تایپ میکنم: «کسی میداند تعبیرخواب سگ چیست؟ چند شب است که مدام خواب سگ میبینم» و  باز حس میکنم واقعا برای خودم متاسفم با این موضوع پیدا کردنم، آخر این هم شد موضوع برای حرف زدن؟ پس باز هم ==> بک اسپیس! دوباره تایپ می کنم:

«تو که لطیفتر از برگ گل هستی 

 تو که گیسوت بلنده، خوشگل هستی 

تو که خوشبو، معطر چون گل هستی 

تو که چشمان سیاه، چون نرگس هستی 

تو که سرخ و سفید و مهوش هستی

تو که کارت درسته، محشر هستی 

تو که فکر میکنی خیلی تک هستی» و بعد فکر میکنم، خوب که چه؟ او که همه ی اینها هست بعدش چه؟ چکار کند؟ و  بعد به این نتیجه میرسم که فعلا حوصله شاعری و تکمیل کردن این شعر مر گونه را ندارم و کلا مرده شور مرا ببرد با این مطلب نوشتنم! دوباره به ساعت نگاه میکنم، الان درست نیم ساعت است که هی خزعبلات تایپ می کنم و پاک میکنم، تایپ می کنم و پاک میکنم! انگار مجبورم کرده اند! یکی نیست بگوید خوب دختر وقتی حرفت نمی آید، نمی آید دیگر؛  باز پر رو پر رو نشسته ای زل زده ای به صفحه که چه بشود؟ بلند شو برو رد کارت دیگر! اه! دختره ی سرتق پر رو! با حرص هرچه تمامتر صفحه را میبندم و ناسزاگویان می روم سراغ یار مهربان خاموشم!
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

نازلی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام بهاره جونم
خوبی؟ خوب عیبی نداره موضوع نداری اصلا مهم نیست همین که چند خط نوشتی و من احساس میکنم که بهاره جونم هست کافیه.
قوربونت برم که حوصله نداری.
میبوسمت.

ترانه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

ببخشی بهاره جون من به فکر نبودم، لینکت رو گذاشتم توی وبلاگ. خواهش می کنم.
خوشم نمیاد با بهاره جونم اینجوری حرف بزنیا :دی

خوبی بهاره جون؟ من تعبیر خواب بلد نیستم، سرچ کن توی نت، حتما یه چیزی میده. هر چی دوست داری بیا بنویس ما می خونیم.

آسمون(مشی) شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

بعضی وختا که آدم حوصله نداره کتاب بهترین مسکنه دوسم...
ممنون که به فکر منی... :))))
مواظب خودت باش...

بلوط شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

ای بابا دوست جونم زیادی سخت میگیری ها!
همه ی این مطلب ها خوب بودن....مگه باید چه چیز باشه؟ کوچکترین موضوع هم می تونه برای خواننده ها جالب باشه. مخصوصا تو که قلم قشنگی داری
مواظب خودت باش خانومی

شاذه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوست جونم
تعبیر سگ دوست وفاداره. دوستی که نگرانته یا دوست جدیدی که پیدا می کنی یا دوستی که وفاداریشو با لطفی که در حقت می کنه، بهت ثابت می کنه!

شرلی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://eghlimeyakh.blogfa.com

سلام بهاره جون ُ خوبی؟
داستان بعدیت کی میاد ؟
خیلی منتظرم!

mahdi دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.khorshide-argavani.blogfa.com

حال اگر یابم دعایت می کنم

جان اگر خواهی فدایت می کنم

وبلاگتون واقعا زیباست انشاا همیشه تو کاراتون موفق باشین ، منتظر حضورتون در وبلاگ باران هستم ، پست اول من فکر کنم در چند روز اینده موضوع اصلی تمام وبلاگ ها ، سایتها و میشه گفت همه جای ایران خواهد بود شاید یک یاد اوری هم باشه . تشکر و منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد