روزهای من
روزهای من

روزهای من

حضرت والا بهاره خانم!

آقا جان من نمی توانم رو بازی نکنم! هرچه سعی میکنم و به هر راه که میروم، نمی شود که نمی شود! هیچ از این کار خوشم نمی آید؛ دیگران همه از رو که بازی نمی کنند بماند تازه دستها را پشتشان پنهان میکنند تا نکند یک وقتی خدای نکرده بخوانم از پشت کارتهایشان دستشان را! میدانی این روزها به این نتیجه رسیده ام که کار درست را همان دیگران انجام می دهند و کسی که 31 سال اشتباه کرده است و باز هم در کمال وقاحت اشتباه میکند کسی نیست جز حضرت والا بهاره خانم که معلوم نیست کی قرار است بزرگ شود و عبرت بگیرد از اینهمه درس پندآموزی که زندگانی بدو داده است؟!  

حضرت والا بهاره خانم هنوز یاد نگرفته است که به وقت شادی، خود را خفه نکند از لبخندهای پهن و گشادی که می نشاند روی لب؛ آخر خجالت هم خوب چیزی هست، زن هم بود زن های قدیم، یک شرمی، خجالتی، آبرو داری سرشان میشد، این حضرت والا که تا میگوییم جشن، شروع میکند به دست زدن و خندیدن؛ دختره ی بی آبرو از قد و هیلکش خجالت نمی کشد؛ یک ذره فکر نمی کند که ممکن است برای این خنده های از ته دل پشت سرش حرف در بیاورند! نمیمیری اگر یک ذره سنگین باشی؛ والا!

حضرت والا بهاره خانم یاد نگرفته هنوز که آخر عزیز من پدر من، همه جا با همه کس یار نمی باید بود؛ یار اغیار دل آزار نمی باید بود! ازیرا که جان من عزیز من در کمین تو بسی عیب شماران هستند؛ سینه پر درد ز تو کینه گذاران هستند! دِ آخر لامذهبِ لامروت، برملا نکن هرآنچه را که در دل داری، یک چیزی به قدر سر سوزن هم نگه دار برای روز مبادایت؛ تو مگر از این مردم چقدر میدانی که دست خودت را باز میکنی برایشان؟! هاین؟ جواب من را نده! پر رو!

حضرت والا بهاره خانم یاد نگرفته هنوز که به وقت نیاز اگر یک نیمچه دروغی هم بگوید، والا بخدا کله معلق نمیشود از آسمان هفتم! پس دروغ مصلحتی را برای چه وقتی آفریده اند؟  

حضرت والا بهاره خانم یاد نگرفته هنوز به وقت نیاز یک نه ی کله گنده بگوید و راحت کند خودش را از دردسر و اعصاب خردی و پیامد آخر کار!  

حضرت والا بهاره خانم بعد از 3 سال و اندی کار مداوم در محیط دولتی، یاد نگرفته هنوز که نباید خودش باشد و باید یک نفر دیگری باشد که نیست، خوب این دروغست که دروغ باشد، تو اگر خودت باشی، زیرآبت 3سوته خورده است، چرا نمی فهمی این را! چرا باز دوباره تا کسی حرفی خلاف اعتقادت میزند به چشم بر هم زدنی جوش می آوری و می خواهی هرجور شده مجابش کنی؟ آخر پدر من، آنکه گنده گندهتون بود در بحث و جدل با این قوم عجوج و معجوج کم آورد و نتوانست حریف زبان بی منطق و دروغای شاخ دارشان شود، تو که دیگر با این هیکل گنده جوجه ای پیششان!  

حضرت والا بهاره خانم یاد نگرفته هنوز که وقتی مثل سگ می ترسد، اینقدر ادای آدمهای شجاع را درنیاورد و حرف گنده تر از دهانش نزند، حضرت والا بهاره خانم زبان آدمیزاد سرش نمی شود چه اگر میشد مثل بچه آدم آن چند خط بالاتر را پاک می کرد، وقتی آن خط هنوز آن بالاست یعنی همان نرود میخ آهنین در سنگ و این حرفها... 

امان از دست این حضرت والا! بیایید همگی دسته جمعی برای اصلاح رفتار حضرت والا بهاره خانم به درگاه باری تعالی دعایی بکنیم بلکه فرجی شود و حضرت والا الگوی رفتاریشان را تغییر دهند! الهی آمین!

نظرات 9 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

الهی آمین

نازلی دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام بهاره جونم
اصلا دعا نمیکنم من عاشق همین رو بودنت هستم . تمام خوشگلی اخلاقت به همینه و همین صادق بودنت گور بابای اونایی که حرف مفت میزنن. البته قبول دارم که توی محیط کار و به خصوص یه جای دولتی باید مراقب رفتارمون باشیم خودم هم همینم گاهی یه کارایی میکنم که از خودم خجالت میکشم ولی حقیقت اینه که بالاترین کلکها صداقته.
مراقب خودت باش چقدر حرف زدم بیخودی.
کلاس یادت نره دوستم.

بلوط دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

عزیزم برای راحت زندگی کردن توی این دنیای بی رحم باید متظاهر بود...باید راحت دروغ گفت...باید احساس واقعی رو پنهون کرد...
منم مثل تو خیلی زود احساسمو بروز میدم و بعد هم پشیمون میشم....آخه دوست ندارم جلوی آدمای متظاهر بی ریا باشم...جلوی هر آدمی باید مثل خودش بود...ولی سخته...منم نمی تونم!
مواظب خودت باش بهاره خانوم

آسمون(مشی) دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

آخه نمی شه نقش بازی کرد دوسم!‌سخته! من که همیشه رک و راست بودم...

ترانه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

جناب حضرت والا، تو توی جامعه ایران داری زندگی می کنی . باید همیشه حواست به اطرافت باشه، به کسی اعتماد نکنی. همیشه راست نگی ( اینو خواهرم همیشه بهم میگه، میگه همه جا که نباید راست گفت)

خوبی بهاره جون. مراقب خودت باش؟، مخصوصن توی دنیای امروز که پر از آدم ناتو ه

تینا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://asemoone-tina

بهاره جون این خانوم فالگیره که تو چند تا پست قبل گفتی فال تاروت هم میگرفت؟؟ میشه آدرسش رو داشته باشم؟؟

تینا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

در مورد این پست هم من عاشق تمام این اخلاقای جناب حضرت والا بهاره خانومم.... این یعنی پاکی یه کودک آلوده نشده

نوستالوژی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

چرا میخوای عوض کنی؟اخلاقت خیلی هم خوبه..

شاذه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

الهی آمین!
میگم حضرت والا بی زحمت هروقت علاجی برای این درد بی درمان کشف کردین، اون رو در همین مکان منور درج کنین ما هم استفاده کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد