روزهای من
روزهای من

روزهای من

راز فال ورق

همیشه دلم میخواسته بدانم چطور می شود که تمام زندگی من می شود قدر ته استکان و جمع می شود ته فنجان قهوه و می آید روی لب خانم فالگیر و او می تواند با زرنگی هرچه تمامتر بخواند هرچه را که خودم میدانم و نمی دانم! واقعا می خواهم بدانم چطور می شود که این خانم می شناسد محمد را و بهنام را و ندا را و مینا را و زهرا را؟ چطور  میشود این اسامی به مامان که میرسد تبدیل میشوند به رضا و بهزاد و مهین و معصومه و زینب و شیرین؟! چطور میشود که حتی یک نفر هم اشتباهی نمی شود؟ اگر این اسامی باری به هر جهت انتخاب شدند و از زبان خانم فالگیر بیرون آمدند، چرا همه درست و دقیق هستند و چرا حتی یک اسم بی ربط و نشان نیست و اصلا چرا همه ی آن اسامیِ واقعی بجای اینکه برای مامان بیایند، برای من نیامدند؟ هاین؟ من باور نمیکنم اتفاقی باشد همه ی اینها؛ فقط نمی توانم دلیل منطقی پیدا کنم برایش؛ و درست در این لحظه ی بخصوص خیلی دلم میخواهد بدانم چطور توانست دیروز آنهمه چیز درست به من بگوید و وحشتزده ام کند از اینهمه حرف؟! آخر چطور توانست؟ چه رازی نهفته بود در آن کارتهای تارد و چطور آنهمه حرف توانستند جمع شوند در آن کارتهای جادویی؟! وامی که قرار بود بگیرم چطور رفت ته فنجان؟ یکی به من بگوید آخر محمد با آن قد و هیکل و مشخصات اخلاقی چگونه جا شد آنجا؟ همکار محمد که اتفاقا دو هفته پیش سعی کرده بود موش بدواند در زندگی ما، چطور خودش و خانمش و محل کارش و حتی اسم منحصربفردش توانست گوله شود ته استکان و نیت پلیدش را بگوید دم گوش خانم فالگیر؟ هاین؟ یا از همه مهمتر بابا روی تخت بیمارستان دیگر چطور توانست بخوابد در آن ریزه جا؟! جل الخالق! اینجور نمی شود من باید به زودی زود و هرطور شده سر دربیاورم از  راز فال ورق و تارد و قهوه و چای و .... 

پ.ن. چند روز پیش برای سرگرمی و تنوع رفتم پیش خانمی فالگیر که یکی از دوستان معرفی کرده بود، خانمه 2 جور فال همزمان میگرفت، اول با کارتهای تارد فال گرفت برایم و بعدش فال قهوه، حرفهایی که بهم زد وحشتناک درست بودند!

نظرات 7 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

من فکر کنم بعضی از این فالگیرها با اجنه در ارتباطند... نخندی جدی میگم! ...چون میگی حتی همه اسمها رو دقیق و درست گفت بدون اینکه قبلا پیشش رفته باشی... البته جن می تونه از غیب خبر بیاره ولی آینده رو هیشکی جز خدا نمی دونه عزیزم.

نوستالوژی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

قلم این پستتو خیلی دوست داشتم...
به چند دلیل ممکنه حرفاشون درست باشه
1-تجربیات زیاد ( با آدمای زیادی در ارتباط بودن)
2-حس ششم و تخیل قوی (من خودم حس ششم زیادی دارم و خیلی پیش بینیام درست در میاد.مثلن : تو میخوای وام بگیری و یه آدمی به اسم محمد تو زندگیتته:D)
3- اربتاط با اجنه(حقیقتی است که وجود داره و الان جای بحثش نیست)
تازه اسمتم میدونم:بهاره

آسمون(مشی) دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

حال کردی دوستم؟؟
خداییش همه چی رو درست گفت...
قیافه ابو هم گوله شده بود ته فنجون!!
من فک می کنم روانشناسی و حس ششم اینجور آدما قویه!!

آیلا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

منم با بلوط جون موافقم! در مورد آینده هم اگر درست دربیاد، ما یه مثل داریم. میگیم زبون بنده قلم خدا... برای همینه که همیشه برای هم دعای خیر می کنیم.

نازلی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام بهاره جون
من از این فالگیرها متنفرم و اصلا هم دوست ندارم که هیچوقت فال بگیرم آخه که چی بشه که بدونم چی چی به کجا بود غیر از اینکه هی استرس بگیرم. البته مادرشوهر من هم همش میره پیش این فالگیرا اگه الان پست تورو بخونه سریع ازت آدرس میگریه و میره اونجا.
چقدر حرف زدم. ولی بازم میگم من یکی نیستم ولی راست میگی چطوری میفهمن؟
راستی فیلم gift رو دیدی؟ راجع به همین چیزاست خیلی قشنگه اگه ندیدی من دارم برات میارم.
میبوسمت عزیز دلم.

ترانه سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 08:38 ق.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

من اعتقادی به فال ندارم. حس می کنم یه سری حرف ردیف میکنن و تحویل میدن که اکثرش توی زندگی ها پیش میاد. من که اعتقاد ندارم.
اول که تیتر رو خوندم فکر کردم در مورد رمان راز فال ورق یوستین گوردر نوشتی اما دیدم نه چیز دیگه س موضوع.

خوبی بهاره جون؟

با اون همکاره رابطتون رو قطع کنید. حرمت محیط خصوصی زندگیتون رو حفظ کنید و اجازه ندین با ورود چنین افرادی خدشه دار بشه این رابطه مقدس.

لی لی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://lililife.persianblog.ir

منم باید اعتراف کنم که شدیدا به فال و طالع بینی اعتقاد دارم!
و درستی اونو به دلیل حس ششم قوی فرد و ارتباط با ماوراء میدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد