روزهای من
روزهای من

روزهای من

تو کجایی؟

متنفرم از این تابلوی تبلیغاتیه که یک عالمه فلش دارد و وسط فلشها نوشته تو کجایی؟ بعد همه ی فلشها میرسند به یک فلش گنده که توش نوشته اینجا کجاست؟! هروقت می بینمش فکر میکنم من قدر یک عمر از زندگی عقبم و اونایی که تو اون فلش گندهه هستند چقدر از زندگی جلو! یکباره انگاره تمام عقب ماندگی های زندگیم به ترتیب میایند جلوی چشمم! از بخت بد هم مجبورم هر روز صبح که می خواهم وارد یادگار امام بشوم، ببینمش! اصلا از طراح این تبلیغ مسخره دوچندان متنفرم! یکی نیست بهش بگوید به تو چه مربوط که من کجایم؟ انگار خودش کجای این فلشها قرار دارد که می خواهد عقب ماندگی های مرا به رخم بکشد! شرط میبندم قیافه اش شبیه همان کتاب فروش خوره ست که تمام کتابهای سیخونکی را درسته قورت داده و زندگی را یک جوری می بیند که هیچ کس آنجور نمی بیند! مطمئن هستم عینک می زند، ریش بزی دارد، جلیقه خاکی رنگ می پوشد و موقع طراحی تبلیغات، یک پیپ مسخره ی لوس می گیرد دستش که نوع مصرف دخانیاتش فرق بکند با نوع مصرف دخانیات عامه مردم! لوس ننر خوره ی از خودراضی عصا قورت داده!   

پ.ن. راستی یادم رفت همان موقع این را بگویم ولی عیب ندارد، الان می گویم: مدیران لوس وب گذر، شوخیتون اصلا جالب نبود! شما اصلا به فکر احساسات و عواطف بچه های مردم نیستید؟ راستش را بگویید چقدر به ریش ما ساده دلان خندید؟ هاین؟ منکه راضی نیستم!  

(پارازیت... چند روز پیش برای چک کردم آمار وبلاگم وارد وب گذر شدم، دیدم با فونت قرمز نوشته: 

بازدیدکنندگان سایت خود را ببینید!  

منم که فضول، کلی خوشحال شدم که آخ جــــــــون! یعنی میشه که بشه؟ روی لینک کلیک کردم و خوندم: 

یکی از علاقمندی های همیشگی مدیران سایت ها و وبلاگ‌ها دانستن اطلاعات بیشتر از بازدیدکنندگان است. از این رو به زودی سرویس جدیدی در سایت وبگذر راه اندازی می شود. 
 با استفاده از این سرویس به صورت آنلاین می توانید تصویر بازدید کنندگان سایت خود را ببینید. تنها کافیست کامپیوتر بازدیدکننده دارای "وبکم" باشد یا "گوشی موبایل" از طریق usb به کامپیوتر متصل باشد. هنگامی که بازدید کننده وارد سایت می شود به صورت خودکار از او عکس گرفته شده و در سایت ذخیره می شود.    

آیا برای مشاهده تصویر نیاز به تایید کاربران است؟
خیر. تنها کافیست کامپیوتر یا لپ‌تاپ کاربران دارای وبکم باشد یا گوشی موبایل به آن متصل باشد و فلش پلیر روی سیستم نصب باشد. این سیستم به صورت خودکار تصویر را تهیه می کند. طبق بررسی های ما بیش از نیمی از بازدیدکنندگان این شرایط را دارند. 

منم که ساده و زودباور، هرکی هرچی میگه فرتی باور میکنم؛ بنابراین با کلی ذوق و خوشحالی فرداش که شنبه باشه اومدم تو وب گذر که مچ بگیرم که دیدم همون لینکه رو گذاشته + خبر تکمیلی.... فکر میکنی خبرش چی بود؟   

توجه:این مطلب شوخی سیزده (1 April) سایت وبگذر بوده است و این سرویس در حال حاضر از نظر فنی غیر ممکن است. باز هم با خیال راحت به وبگردی خود ادامه دهید! 

ایایایایایایایاییییییییییییییییییییی! مگر من نفهمم این لوس بازی کار کی بوده! 

دوباره تأکید می کنم: خیــــــــــــــــــــلی لوسید!

نظرات 11 + ارسال نظر
مستانه سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://baadbaadak.com

بهاره جون یه بار دیگه آدرس ایمیلت رو می ذاری؟

نازلی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام بهاره جونم خوبی؟
چقدر اول صبحی عصبانی هستی دوستم؟ خوب دروغ ۱۳ برای همینه دیگه.
من این روزا یه مقدرا زیادی بی حوصله هستم و حال نوشتن ندارم البته یه عالمه ایده دارم ولی خوب نمیتونم تمرکز کنم.
بگذریم.
مراقب خودت باش عزیز دل.

آسمون(مشی) چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

بعضی چیزا واقعا رو نرو آدم طناب می زنه!‌ موافقم!‌اصلن حوصله اینکه کسی چیزی رو که دوس ندارم بهم گوشزد کنه ُ ندارم!!!

نهال چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

منم مثل تو

ترانه جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

عجب بیکارن بگو به تو چه ما کجاییم :))

خوبی بهاره جون ؟

حالا سرکار میذارن مردمو سرکارشون میذاریم : دی

نوستالوژی شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

بهاره عزیزم شماره ایمیلم همیشه کنار اسمم هست ..اما محض اطمینان خاطر انور شما :
somayehkhanum1387@yahoo.com

نوستالوژی شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

اتفاقن بهاره جان چه شوخی بامه ای بود..خوب شد تو زودتر گفتیا وگرنه ما هم خیت میشدیم

افسانه شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

زیاد محلش نذار ... چون هر جا باشی ... حتی اگه بهترین جای ممکن هم باشی ... دلت می خواد یک جای دیگه هم باشی.
......
جای شما خالی ... خیلی عالی بود.
امیدوارم با وجود اتفاقهایی که قبل از عید افتاد، حالتون و تعطیلاتتون خوب بوده باشه :)

جزیره در کهکشان یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://jazirehdarkahkeshan.persianblog.ir/

سر زدم بهت جانا .




میس شانزه لیزه

بلوط یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

عجب شوخی سیزده لوسی بوده واقعا :))

صبا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://iiideh.wordpress.com

باحال بود
کلا وبلاگ باحالیه اینجا
دیر پیداش کردم;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد