روزهای من
روزهای من

روزهای من

اگه ماه از آسمون پایین بیاد در بزنه...

اگه می خوای آخر خر تو خری و وحشی بازی رو ببینی، صبحا قبل از ساعت 8 صبح، بیا سر اتوبان همت غرب-یادگار امام و درست سر پیچ که می خوای وارد یادگار بشی، حرکات ژانگولر و آکروباتیک رانندگان محترم رو ببین که تقریبا از روی همدیگه پرواز میکنند تا 30 ثانیه زودتر وارد یادگار بشوند! 

اگه میخوای آخر دودره بازی رو ببینی، بیا پیش من تا جناب آقای همکار زیرکار درروی دودره باز رو نشونت بدم! تازه ایشون 2 ماهه که استخدام شدند و اینهمه از زیر کار کردن شونه خالی میکنند وای به زمانی که چند سالی هم از استخدامشون بگذره، اونوقت لابد اصلا و ابدا زیر بار کار کردن نمیره که نمیره! 

اگه می خوای یک اینترنت کند و اعصاب خرد کن رو تجربه کنی، پاشو بیا پیش من تو اداره تا بهت نشون بدم یک اینترنت پر سرعت کم سرعت اعصاب خرد چه جوره! 

اگه می خوای یک فیلم قدیمی جذاب عشگولانه رو ببینی برو فیلم You've got mail رو ببین. 

اگه می خوای یک آهنگ قدیمی خوشجل رو گوش کنی برو آهنگ «در رو وا نمیکنم» فرخزاد رو گوش کن: 

اگه ماه از آسمون پایین بیاد در بزنه
اگه مرغ بخت و اقبال رو سرم پر بزنه
اگه رعد آسمون داد بزنه، تو سرم هزارتا فریاد بزنه
چون تو مهمون منی، در رو وا نمی کنم
مونس جون منی، در رو وا نمی کنم
در رو وا نمی کنم، نه در رو وا نمی کنم
اگه بر بال هما تخت سلیمون بزارن
پریا هدیه برام تاج و جواهر بیارن
ستاره ها زمین بیان در بزنن
شب تا سحر صد بار به من سر بزنن
چون تو مهمون منی، در رو وا نمی کنم
مونس جون منی، در رو وا نمی کنم
در رو وا نمی کنم، نه در رو وا نمی کنم
اگه از قصر بلند آسمون، اگه از بهشت عشق پریون
کنیزهای مو طلای سحر، بیارن هزارتا مژده و خبر
ستاره ها زمین بیان در بزنن
شب تا سحر صد بار به من سر بزنن
چون تو مهمون منی، در رو وا نمی کنم
مونس جون منی، در رو وا نمی کنم
در رو وا نمی کنم، نه در رو وا نمی کنم

اگه یه موقع توهم برت داشت که دیگه تو این دوره زمونه همه آدمای تحصیل کرده به نظافتشون اهمیت می دهند و هر روز یا نهایتا یک روز درمیون میرن حموم و لباسهاشون را مدام می شویند و اتوکشیده و ادکلن زده وارد اجتماع و از اون مهمتر محل کارشون میشوند، یه سر بیا اداره ما تا از توهم درت بیارم و  آقایون و خانمهای تحصیل کرده عزیزی را نشونت بدم که تا نیم ثانیه کنارشون می ایستی از بوی گاربجی (Garbage) که ازشون ساطع میشه میخوای خودت یا اونا رو بکشی! 

اگه تو هم مثل من آمار بستینی های جدید و خوشمزه رو نداری، و هنوز بستی طالبی کاله رو نخوردی، یه سر برو سوپر محله تون و بخرش، خیلی خوشمزست 

نظرات 7 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://zendegihaa.blogspot.com

من خوردم ُ خوشمزه س.

عجب چه چیزایی دیدی ما ندیدیم : دی
خوبی بهاره جون؟
ما اوایل سر کار رفته بودیم از زوق تا خود ۳ کار می کردیم. این همکارت نوبره. بعضی ها با همام و مام و اسپری غریبن اصلا نیدونن چی هست.
اون یه دقیقه مهمه به کاراشون نمیرسن که انقدر با سرعت از اتوبان رد میشن :)


آسمون(مشی) یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

ما بستنی نسکافه ای کاله را بیشتر می پسندیم...
مرده شور هرچی ترافیکه رو ببرن!!!

نازلی یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام بهاره خانم گل
میبینم که اینجا درست شد. خوشحالم.
من نظرم رو شفاهی دادم. راستی کتاب به دنبال عشق رو هم خوندم . خیلی حال نکردم احساس کردم که برای بچه ها نوشته شده خیلی هندی بود بابا این خانم کارتلند فکر کرده کارتون برای دیزنی مینویسه. البته توهین نکنم ها.
البته منکر این نیستم که آدم دوست داره هی بخونه که ببنیه آخرش چی میشه. یه جور خود آزاری مستمر:)

بلوط یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

منم بستنی طالبی دوست دارم....البته دایتی رو ترجیح میدم :)

آیلا یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوست جونم
چه شعر نازی!
من مگنوم رو ترجیح میدم.
آپم!

ایده دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 08:55 ق.ظ

ممنون... فقط میتونم از صمیم قلب ازت تشکر کنم بابت همدلیت. بابت انرژی مثبتی که برام فرستادی و بابت دعاهایی که برام کردی. هیچ وقت از یادم نمیره این لطف و دوستیت...
ایشالا زندگیت همیشه توام با آرامش و سلامتی و موفقیت باشه و به خواسته های دلت برسی...
بوسسسسسسسسسسس

افسانه دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

تمامی موارد نامبرده -حرکات آکروباتیک رانندگان، همکاران زیرکار در رو، اینترنت کم سرعت و ... - به وفور همه جا موجوده!
چرا؟
چون اینجا ایرانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد