روزهای من
روزهای من

روزهای من

بدم/خوشم میاد از اینکه ...

از اینکه لقمه رو تا نیم قدمی لبم نزدیک کنم و بعد یهو تلپی از دستم بیفته رو زمین بدم میاد! 

از اینکه برای گرفتن مرخصی استحقاقیم مجبورم کلی استرس داشته باشم که بالاخره مرخصی رو میگیرم یا نه، بدم میاد! 

از اینکه وسط کارم  یا درست زمانی که حواسم و متمرکز کردم تا مطلبی را بنویسم یا به یاد بیارم، خرمگس لعنتی معرکه میپره وسط و حواسم و پرت میکنه، بدم میاد! 

از اینکه برسم خونه و از خستگی در حال متلاشی شدن باشم و درنتیجه بخوام یه نموره استراحت کنم ولی هی تلفن زنگ بزنه یا مهمون بیاد خونم و نهایتا دچار سردرد بشم، بدم میاد! 

از اینکه این بوزینه رو چپ و راست تو تلویزیون ببینم که در حال دروغ بافیه و تازه چقدرم از خودش متشکره، بدم میاد! 

از اینکه برم سراغ کتابای نخونده ام ولی هیچ کدومشون جذبم نکنن، بدم میاد! 

از اینکه هی برم رو ترازو و ببینم وزنم هی گرم گرم کم میشه، بدم میاد! 

از اینکه تا حالا پولش نبود ولی حالا که هست خودم وقت نمیکنم برم یک بوت و کیف حسابی بخرم، بدم میاد! 

از اینکه محمد هی سر دفاع از علی دایی با دیگرون بحث میکنه، بدم میاد! اصلا از خود علی دایی هم بدم میاد! 

از اینکه بعضیا بعضی توقعات زیادی ازم دارن، بدم میاد! 

از اینکه این چند وقته انقدر سرم شلوغ شده که وقت نمیکنم به خودم برسم، بدم میاد! 

از اینکه مدام از کلمه (هی) استفاده میکنم، بدم میاد! 

از اینکه اون طرف من و مثل خودش احمق حساب میکنه و مدام برام خالی میبنده و فکر هم میکنه من خزعبلاتش و باور میکنم و قد حمار هم بارم نیست، بدم میاد! 

از اینکه چرا دلم نمیاد حال همون طرف رو بگیرم، بدم میاد!  

از اینکه هی از همه چی بدم میاد، بدم میاد!  

عوضش: 

من از  این ۵ روز تعطیلی (پارازیت... مرخصی رو جرفتم)، خوشم میاد! 

از خوردن سیب زمینی تنوری با نون سنگک و کره، خوشم میاد!  

از این سوتیایی که خانم همکارم میده، خوشم میاد! (پارازیت... زنگ زده آژانس که برای جهان کودک ماشین بگیره، میگه یه ماشین میخوام برای دنیای کودک!)

از فیلم درباره ی الی که تا همین پریشب ندیده بودمش، وحشتناک خوشم میاد!  

حالا از آخر فیلم خوشم نیومد، خوب نیومده باشه، عوضش از بازیهای عالی بازیگراش؛ خیلی خوشم میاد! 

از لرزیدن تو این هوای سرد و خزیدن زیر پتوی گرم، خوشم میاد! 

از خوندن کتاب همخونه، تلافی، یاغی عشق و رویای روی تپه برای بار هزارم، خوشم میاد!  

از خوردن ماست میوه ای هلو؛ خوشم میاد! 

از پیاده روی تو این پارکه و راه رفتن روی جدولهاش، خوشم میاد! 

از دیدن قیافه مثل لبوی محمد وقتی من و با این قد و قواره رو جدول میبینه؛ خوشم میاد! 

از بوی شامپوی جدیدم، خوشم میاد! 

از تمام جوکهایی که برای مستر بوزینه میسازند، خوشم میاد! 

از جناب اوباما خیلی خوشم میاد! 

از خوندن مطالب قدیمی وبلاگم، خوشم میاد!  

از راه جدید مچ گیری ای که تازه یاد گرفتم، اساسی خوشم میاد! 

فعلا همینا باشه تا یادم بیاد دیگه از چی خوشم میاد...

نظرات 11 + ارسال نظر
آسمون(مشی) چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 12:35 ب.ظ


ای بابا! دوس جون !! تو را چه می شود؟؟؟

دوس جون نیدونم زندگی را و مرا و علائقم را و خیلی چیزای دیگه را چه میشود!

حسین چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 01:24 ب.ظ http://persiansong.blogsky.com

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

از نظر جنابعالی هم خیلی بدم میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!

بلوط چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام دوست جونی!
خوبی؟
در خیلی موارد تفاهم داریم ، حیف که وقت ندارم وگرنه منم یه لیست مفصلی تهیه می کردم

سیندخت چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

عوضش من از بهاره خوشم میاد با این خوشامد بدامدنش.
خوبی بهار جون. کافی نتم.
وقت کنم از اینا می نویسم
مراقب خودت باش می بوسمت

آسمون(مشی) پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

همون راهی که بهت گفتم دوسم؟؟
آی یه چیزایی کشفیدم! یه چیزایی دیدم که....

آیلا پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

از کتابایی که گفتی خیلی خوشم میاد. همشون تو سایت نودهشتیا هست. حال می کنم باهاشون کلا!
از نوشته های وبلاگم خیلی خوشم نمیاد. ولی بیشتر قصه هامو دوس دارم.
من کیم؟

آیلا جمعه 13 آذر 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

حدست درست بود. میسی

لینکیدمت دوست قدیمی

نازلی شنبه 14 آذر 1388 ساعت 02:32 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام
خوبی عزیزم
چه خوب میتونی اینطوری بنویسی من اگه بخوام اینطوری بنویسم باید یه ساعت فکر کنم آخر هم نمیتونم یه سطر بنویسم.
مراقب خودت باش راستی من بعد از صد سال آپ کردم.

رها دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://weblog.zendehrood.com/raha

سلام
وای چقدر بدمون میاد و چقدر خوشمون میاد حالا کدوم بیشتره ؟
جاری باشید

سیندخت دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://taranomeabi.persianblog.ir/

من حس خاصی ندارم. این روزا بیشتر از همه چی بدم میاد تا خوشم بیاد.
کامنت قبلی که نوشتم حالم یه ذره بهتر بوده انگار

افسانه چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

«عوضش» ها خیلی چسبید ... خوشم اومد. امیدوارم به تعداد اینا اضافه بشه و از اون یکی هم کم بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد