روزهای من
روزهای من

روزهای من

تو را گویم که ...

۱- حال و حوصل صحبت کردن==> ندارم! 

۲- پول ==> ندارم! 

3- اعصاب مصاب==> یوخدی! 

4- دل و دماغ==> اونم یوخدی! 

5- مگه نمیگم اعصاب مصاب ندارم؟! خودم میدونم==> تا حالا هرچی گفتم همش یه معنی داره، تو دیگه گیر نده! 

6- دلیل ناراحتی==> هرچی فکر میکنم دلیلش و پیدا نمیکنم! 

7- سریال جدید کره ای خریداری شده==> دختر من (My Girl)،بجز 2-3 قسمت اول، باقی داستان  قشنگ و جذاب و عشقولانه بود! 

8- جدیدترین ضد حال==> درست سر چند سکانس آخر سریال بالا، سی  دی خراب شد و نشون نداد که نداد!  

9- یه ضد حال قبل از جدیدترین ضد حال==> کانال فارسی 1مون نشون نمیده و هرکاریش میکنم به هیچ صراطی مستقیم نمیشه که نمیشه! 

 ۱۰- امیدوارم خدا==> باعث و بانی پارازیت اندازا رو چلاق کنه!

11- کتاب در دست خوندن==> مهر من، ولی زیاد جذاب نبوده تا اینجا!  

12- آخرین خبر پیرامون خودم==> 2 کیلو و نیم کم کردم! 

13- هورااااااااااااااااااااا

14- یه خبر جدید==> مدیرم عوض شده، میخواد منم با خودش ببره، میگه من حتی اگه از این سازمان هم برم، باز تو رو با خودم میبرم! 

15- خوشم نیومد... هیچ خوشم نیومد! 

16- من اینجا بس دلم تنگست و ... 

نظرات 12 + ارسال نظر
بلوط شنبه 25 مهر 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

وای امان از این پارازیت دهنده ها! حرص آدمو در میارن

واقعا امان... طرفای شما هم پارازیت میفرستند بلوطی؟

آسمون(مشی) شنبه 25 مهر 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

زیاد غصه نخور!! از ۳ شنبه شب فارسی وان مون پرید! آخرشم من این سامسونو درست و حسابی ندیدم....
باریکلا دوستم...داره کم کم درس می شه...
مهر من و می آم ازت می گیرم...

خودم سی دیشو بهت میدیم که کاملشو ببینی دوس جون... گصه نخور:-*
میارم برات:)

ایده شنبه 25 مهر 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

به به بسیار بسیار خرسندیم که این سختی که کشیدی نتیجه هم داشته. مطمئنم ازین به بعد خیلی بیشتر هم کم میکنی... گود لاک هانی!
ما هم فارسی وان ندارم خیلی وقته! دیگه عادت کردیم...

مرسی ایده جونم اینا:-*
مث اینکه این پارازیتا رو تنظیم کردند که فقط بخوره به فارسی وان و پم ام سی... عجب دولت بی کاری داریم بخدا...

محمد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://hoviat.blogsky.com/

1- اینکه بد نیست ، خوبم هست ...
2- منم ندارم ، اصلاً کی داره ؟ جذابترشم اینه که زیر خط فقر باشی ...
3- با اعصاب موافقم ولی با مصاب ، نمیدونم !
4- همدردیم ...
5- چشم ، بچه که زدن نداره ، چشم چشم چشم .
6- شاید از دنده چپ پاشدی !!! نه ؟؟؟
7- حیف پول ...
8- بهتر .
9- منم کلی ور رفتم تا راش انداختم ، تلاش کن میتونی ...
10- الهی آمین ...
11- فکر کنم آخرش خوبه .
12- این که عالیه ، موفقیت بزرگیه که من بهش نمیرسم .
13- بابت چی ؟ بیکاریا !!!!!!!!!!!!!!!
14- بابا دمش گرم این دیگه کیه ...
15- از چی ؟ از مدیره ؟
16- این آخری ارزش داره ....

۱۳- بابت همینکه وزن کم کردم دیگه:دی
۱۵- از اینکه باید همراه مدیرم برم یه قسمت دیگه... ایش... یادم افتاد دوباره...
مرسی که وقت گذاشتید:)

سایه شنبه 25 مهر 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://sayeh86.wordpress.com/

آفرین!خوشحالم!امیدوارم به وزن ایده آلت برسی دوست مهربونم...کتاب مهر من از کیه؟

ممنون سایه جان:-*
مهر من نوشته سیمین شیردله:)

محمد یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://hoviat.blogsky.com/

هم بخاطر مشغله زیاد هم کمی بی حوصلگی نسبت به وبلاگ و چند تا هم دیگه ...

بعد از مدتها امروز تنها برای چند ساعت وقت آزاد دارم و دل خوش..پس اومدم برای همه اون عزیزایی که تو سختی ها و دلتنگی ها همراهم بودن و هستن..اونهایی که دعا های خیرشون بدرقه راه پسر عموی من بود تو یه کامنت بنویسم که امروز بعد از مدتها دلمون شاد شد و لبمون خندون..هنوز تا بهبودی خیلی راهه اما ما به همین هم دلخوشیم.
مرسی عزیزم که اومدی و هموراه دلم شدی..شرمندگی نداره گلم..تو همیشه باهام بودی و هستی.محبتهاتو هیچ وقت فراموش نمیکنم.

بلوط سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

بله خانومی! اینجا هم پارازیت شدید هست و عملا هاتبرد نابود شده! تازه می دونی که این پارازیت ها چقدر هم برای سلامتی آدم ضرر داره

سیندخت چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://taranomeabi.persianblog.ir

بهار جون خوبی؟ حالا محل کار جدید که بری خوب هست؟
منم وقت کنم از این چیزا می نویسم
کتاب در دست خوندن من دا هست
آفریم من نرفتم وزن کنم.
دلت تنگ عزیزم

نازلی چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام بهاره جونم
خوبی؟ مثل اینکه حوصله نداری جرا پس؟ برو خدارو شکر کن که میتونی شبا بخوابی من بدبخت سرم رو روی بالش نزاشته باید پاشم شیر بدم. فکرشو بکن. خوش بحالت که لاغر شدی. مراقب خودت باش.
راستی من بالاخره آپ کردم. بعد از ۱۰۰سال.

AZERILA پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 09:47 ب.ظ http://AZERILA.BLOGFA.COM

سلام بهاره جون منALIREZA هستم وبلاگت عالیه در ضمن به خاطر نظراتت در مورد وبلاگم ممنونم از اورمیه .
بی تو در خلوت دل چشم به راحت دارم چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

مریم جون سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 01:21 ق.ظ http://2madadkarvashoma.blogfa.com

سلام چون این پست الان می خونم نظرمم همین جا میگم حالا ته سریالشو دیدین؟من دارمش.مهر من از قسمت سومش که رسول وارد زندگیش میشه قشنگ میشه منکه دوس داشتم.

آره دیدمش...باهات موافقم ولی تا داستان بخواد به رسول برسه دیگه از خود کتاب چیز زیادی نمونده و جاهای خوبش خیلی کمه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد