روزهای من
روزهای من

روزهای من

هیچی.. همینجوری!

بلوط جونم مرسیسریال سام سون رو خریدم و دیدمش. خیلی خوشم اومد، البته وقتی سفارش میدادمش، یه سریال دیگه هم سفارش دادم به اسم «عشق و ازدواج»، هنوز ندیدمش ولی موضوعش رو که خوندم به نظرم بد نیومد. یادتونه پارسال سریال متشکرم را کانال 5 نشون میداد؟ اونم خیلی لطیف و قشنگ بود حالا اونم میخوام بخرمش. سریال و فیلمای کره ای به نظرم خیلی با روحیه و خلق و خوی ما سازگاری دارند... من فیلمای انگلیسی و آمریکایی رو هم دوست دارما ولی راستش و بخوای زیاد از بی پروایی شخصیتهای داستانیشون خوشم نمیاد در عوض حجب و حیا و احترامی که تو فیلمای کره ای هست رو بیشتر می پسندمظاهرا اخلاق شرقیا در خیلی از زمینه ها مثل همه 

فردا آقای هلودوست! میره سازمان ملل، حالا اینا دارند هی اینطرف و اونطرف میگن قراره فردا یه مشت صهیونیست از خدابیخبر تیرتپر تیر تو پر بی احساسات، برن به آقای هلودوست محبوب(!) اهانت و بی احترامی کنن و بیشعورا میخوان تخم مرغ گندیده و گوجه فرنگی لهیده پرت کنن تو سر و صورت جناب هلودوست! یه وقت فکر نکنین که اونا دارند حرف حساب میزنن و از جناب هلودوست متنفر و بیزارندها، نه! اصلا همچین فکری نکنید چون جناب هلودوست (پارازیت...که همه رو شبیه هلو میبینه حتی جناب لنکرانی رو با اونهمه ریشم و پشم و اون عینک ته استکانی)، در همه جای دنیا کلی طرفدار و عاشق سینه چاک چاک داره! اینایی که فردا میخوان اون حرکات شنیع رو از خودشون در بیارن اصلا آدم نیستند و تو سینه شون اصلا قلبی وجود نداره! خیلی بیرحم و دلسنگن بی معرفتا! اینا اصلا با اسلام و خدا و پیغمبر هم منافات دارند و هیچ بویی از انسانیت نبرده اند! آخه چطوردلشون میاد؟ هاین؟! 

از حالا دارم لحظه شماری کنم که هرچه زودتر بتونم قیافه ی جناب هلو دوست رو وقتی گوجه فرنگی های گندیده داره از سر و روش میریزه پایین، ببینم! واقعا دلم برای خودم و مردمم میسوزه! اصلا به این فکر نمیکنم که اگه در گوشه ای از دنیا به پرزیدنت من اهانت بشه به من و مردمم اهانت شده، نه به این فکر نمیکنم، به این فکر نمیکنم که وقتی خود ما مردم بریم جلوی سازمان ملل و به سمت نماینده ی کشورمون آشغال پرت کنیم مثل همون تف سر بالا رو انجام دادیم، دیگه هیچ کس به ما احترام نمیذاره؛من به اینا فکر نمیکنم فقط به این فکر میکنم که به این آدم پروووووووووووووووووووووو اهانت و بی احترامی بشه! دیگه اونجا ایران نیست که با هلی کوپتر ببرندش اینور و اونور یا یه مشت گوسفند رو برای استقبالش ببرند پیشباز، نه، اونجا ایران نیست و این جناب باید با خفت و خواری و با آبروریزی وارد سازمان ملل بشه و باید جواب سوالات خبرنگاران را درباره ی حوادث اخیر بده! البته این پرو و بی آبرویی که من میبنم، جواب همه ی عالم و آدم رو در کمال وقاحت با دروغای شاخدارش میده و از این نظر هیچ باکی نداره!  

حالا که خوب فکر میکنم میبنم الان دیگه همه ی دنیا حساب دولت ایران و از مردمش جدا کردند و اتفاقا برای این مردم حرمت و احترام زیادی قائلند.

نظرات 5 + ارسال نظر
آسمون(مشی) سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

خوشم می آد واسش تدارک بد!آی ضایع شه!آی بخندیم!آی بزنن از وسط نصفش کنن!

آسمون(مشی) چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

اصلاح می کنم:اون بالا(تدارک دیدن بد)!!
اُملت نیویورکی باید براش تهیه ببینن!
البته این مردک روش اینقذه سفته که (تره هم خورد نمی کنه)!!!!!

بلوط چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

ایول! سام سون رو خریدی؟ جینی خواهرم هم خریدتش و خیلی راضیه آره بهاره جونم منم باهات موافقم...به نظر منم احساسات کره ای ها به ما ایرونی ها خیلی شبیه تر از غربی هاست ...حتی فرهنگشون هم به فرهنگ ما شبیهه. منم اخیرا عاشق فیلمای کره ای شدم!
در مورد ا.ن هم اصلا دیگه هیچ فکری نمی کنم. مدتیه با اخبار خداحافظی کردم و اونم سپردم دست خدا تا بالاخره یه روزی به حسابش برسه.
چقدر حرص بخورم آخه؟ جز اینکه فشار خونم بزنه بالا نتیجه دیگه ای نداره!

افسانه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

تنها نکته مثبتی که داشت همه ی این جریانات این بود که اتحاد و همدلی رو به یادمون آورد که خیلی وقت بود فراموش شده بود ...
و مهم تر از اون ... به قول تو ... حساب دولت ایران رو از مردمش جدا کرد :)

این م و ر ی ک س پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...خوبین؟یه مدت نبودم چقدر مطلب نوشتین[چشمک]امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشین[لبخند][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد