روزهای من
روزهای من

روزهای من

سلام

فکر میکنی وقتی صبح اول صبح گیر یک راننده ی شوتینا بیفتی، دیگه حال و حصله‌ای برات میمونه؟ فکر میکنی وقتی صبح اول وقت وقتی سوار ماشین اوشون میشی و اوشون هم نامردی نکنه و چنان رانندگی کنه که تو تمام دستا اندازها و چاله چوله ها جوری بیفته که هر چند ثانیه یه بار کله ی مبارکت هی گرومپ گرومپ بخوره به سقف ماشین، دیگه مغزی برای فکر کردن برات میمونه؟ 

فکرشو بکن ببین راننده‌ای که یه دور دو فرمونه ی ناقابل رو 3 دقیقه و چهل ثانیه طول بده، دیگه چه راننده‌ایه! بعد فکر کن قیافه من وقتی میبینم آقاهه ضبط زورت (صوت نه زورت)شو روشن میکنه و سرکار خانم سوزان کوری با اون صدای چه چه داره میخونه و کیفیت آهنگ هم در حد همون صفحه های گرامون قدیمی می‌باشد، باید چه شکلی باشه؟ نه، خوب فکر کن، بیشتر توجه کن، آفرین یه چیزی تو مایه‌های این و  شایدم این و یا یحتمل یه چیزی تو مایه های تلفیق این سه! بارها در طول مسیر یاد این جمله ها افتادم که آخه خدا جون وای می؟ نه واقعا وای می؟ هاین؟ 

جونم برات بگه که برای درمان چاقیم یه راه حل توپ و خفن پیدا کردم و اون اینکه برم حجم معده ام را زیاد کنم! ظاهرا یه لوله میندازن تو گلوم و از این طریق یه چیز فیسقول و ول میدن بره اون پایین مایینا داخل معده ام... بعد این چیز فیسقول قراره ییهو هی گنده بشه و گنده بشه تا حجم زیادی از معده ام و بگیره و اینجوری میشه که این شکم کارد خورده ی بنده قراره سرش کلاه بره و هی فکر کنه که از سیری در حال انفجاره و ظاهرا قراره بعد چند ماه بشم مانکن! حالا مانکنی سرم و بخوره... من فقط لاغر بشم... دیگه هیچی برام مهم نیست. دکترا میگن این کار عوارض نداره ولی اگرم داشت بازم مهم نبود... من حاضر بمیرم ولی لاغر بشم... دیگه خسته شدم از این وضعیت! قراره فردا برم و ظرف 10 دقیقه اون فیسقوله رو بندازمش تو معده ام... برام دعا کنید.. خوف؟ 

این سریال سام سون و میبینید؟ خیلی خوشگله... من عاشق سامسون و اون رفتار خشن و بدو بیراه هایی که بار ملت میکنه شم... از جناب جین هو  هم خوشمان می آید و دلمان میخواهد کله ی اون یو هیجین لیلاسی گیس بریده را نیز بکنیم که فکر میکند خیلی خوشگل است که هی لبخند ژوکند تحویل ملت میدهد! والا! اوایل حالم از دوبله ی افتضاحشون به هم میخورد ولی نمیدونم الان چرا حس میکنم حتی از دوبلور سام سون هم خوشم میاد یا شایدم خانم دوبلور کمی یاد گرفته چه جور باید دوبله کنه... هاین؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام!
خوبی خانوم؟
من تا به حال این روش رو نشنیده بودم...اگه واقعا اینجوری باشه که میگی ، باید روش جالبی باشه برات دعا می کنم دوست جون!
وای من خودم عاشق ساسمونم در بست!
آره ، دوبله ی جین هو و سامسون الان خیلی بهتر شده به نظرم... حالا حس می کنم واقعا به هردوشون میاد منم عاشق این متلک هاییم که به همدیگه می پرونن! اصلا از شخصیت سامسون خیلی خوشم میاد.
واقعا فیلم فوق العاده ایه باهات موافقم

سلام بلوطی جونم
مرسی عزیزم...لطف میکنی:-*

آسمون(مشی) دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

به به! دوس جون!ازین ورا!!
اون اسفنجه حجم معده تو کم می کنه خواهر نه زیاد! دیشب که گفتی عمل سرپاییه ،خیالم راحت شد!منو بگو می خواسم بعدش بیام دیدنت!
شب عید امسال یه فقره بهاره خفن و مانکن داریم!
touch the wood hon!

گلبونت برم دوس جون... گفتم حجم زیادی از معده ام و میگیره... یعنی معده ام و پر میکنه و من احساس سیری وکنم:دی
خدا دهن گلت بشنوه مشی جون... تو فقط دعا کن لاغر بشم... حالا مانکن هم نشدم نشدم:)

بلوط سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

دو تا آدرس برای خرید دی وی دی سامسون:

http://aryashop.ir/index.php?newsid=96

http://dvdirani.com/8327/9097

ایده سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

من خیلی فکر کردم! آخه گفتی فک کن! عجب ماشینی عجب راننده ای. وای من اعصابم تلیت میشه اگر از این آهنگا بذارن تو ماشین و مجبور باشم گوش بدم. ووووووووووی!
وای فهمیدم چیه. از اون بالن هایی که توی معده جاسازی میکنن. خیلی شجاعی به خدا. آخه مگه جقدر چاقی بهاره جونم که اینقدر صبرت لبریز شده؟ از تو عکس که خیلی به نظر نمیومد... امیدوارم موفق باشی. حالا تو که پیشقدم شدی حتمن تعریف کن ببینیم چقدر تاثیر داره شاید ماهم عشق مانکن شدن بهمون غلبه کرد و رفتیم بالونه رو خوردیم.
دوبله های این شبکه فارسی وان خوب نیست. خیلی مصنوعیه. منم از سریال سام سون خوشم میاد. بیشتر بامزه است. آدم رو خیلی به فکر کردن وا نمیداره. ضمن اینکه شخصیتهای داستانش هم صفر و یک نیستن. اعصاب آدم اینطوری خورد نمیشه.

سیندخت پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://taranomeabi.persianblog.ir

بهار جون خوبی؟ ببخش نگرانت کردم. مشغله زندگی دارم این روزا.
رفتی برا اون کار. خانومی مراقب سلامتیت باش. مهمتره. چاقی رو با ورزش و کم خوردن برطرف کن.

افسانه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

سلام بهاره جونم. خوبی؟
دخترک حسابی تحقیق کن در مورد این روش بعد انجامش بده ... سلامتیت از همه چی مهمتره ...یعنی چی « حاضرم بمیرم ولی لاغر بشم »! ... مواظب خودت باش حسابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد