روزهای من
روزهای من

روزهای من

اگه میخوای ...

اگه دنبال یک کتاب خوب و دلچسب می گردی، کتاب «به سادگی خوردن یک فنجان چای» از نازنین لیقوانی را بخون؛ 

اگه دوست داری یک فیلم لطیف لطیف قشنگ ببینی، فیلم بیکامینگ جین رو ببین؛ 

اگه دلت یه موسقی قشنگ و مشتی جدید میخواد، سری سی‌دی‌های «موسیقی ملل» و بگیر؛ 

اگه دلت هوس یه چیز خوشمزه کرده، برشتوک رژیمی «فمیلیا» (رنگ آبیش) و بگیر و همرا شیر بخور؛ 

اگه دلت یه رمان عاشقانه میخواد، کتاب «همخونه» رو بخون (پارازیت... یعنی میخوای بگی تا حالا نخوندیش؟!)؛ 

اگه دلت یه فیلم نوستالژیک میخواد، برو سراغ کارتون اسکروچ! 

اگه هوس دلهره و اضطراب کرده دلت، برو به دیدن فیلم حریم ولی رو من یکی اصلا حساب نکن که همرات بیام!  

اگه دوست داری هرچی بدو بیراه بلدی نثار یه نفر کنی، بشین پای اخبار صدا و سیما، خودشون راهنماییت میکنن که به ترتیب اول به کی فحش بدی! 

اگه دلت یه تجربه ی جدید و هیجان انگیز میخواد، برو اسکای دایوینگ! (پارازیت... اگه مردی برو!) 

ولی اگه یه آهنگ لطیف و عاشقانه میخواد، آهنگ مثال تور ماهیا رو گوش کن و حالش و ببر

مثال تور ماهیا٬ تار دلم ز هم گسسته
می خوام بگیرم دامنش، با این دو دست پینه بسته
دلم میون سینه ام به خون نشسته
مثال قایقای پیر، تنم شکسته
دل ز دستم گله داره، من ز دست دل شکایت
نتوانم پیش یارم غم دل کنم حکایت .....
ای آسمون بی ستاره، با دل من کن مدارا 

برهم مزن دگر دوباره، آشیون عشق مارا 

لای لای لا لای لالای لالای لای لالالا لالای لالای لای

نظرات 15 + ارسال نظر
مستانه چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://baadbaadak.com

چه پست مفیدی! ممنون بهاره جان!

مینا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

salam cheghad ghashang minevisi.be manam sar bezan.bebin vase moshkele man chikar bayad kard?montazeretam

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://havinjoooooooori.persianblog.ir/

ای ول ...
راهنمایی های خوبی بود !!!
حالا این فیلم حریم چی داره که همه ازش در میرن ؟؟؟!!!

سیندخت پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

منفیلم ترسناک اصلا دوست ندارم. پس حریم رو هم نمیدوستم

حتما به توصیه کتاب گوش میدم. پیدا کنم می خونمش.

بقیه هم اگه فرصت بشه.

کامی جونتون درست شد؟

شاذه جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

خیلی عالی بود! ممنون

آسمون(مشی) شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

توصیه های بهاره رو جدی بگیرید...

بلوط یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

بیکامینگ جین رو هستم

ایده یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

واوووووووووووو یعنی میشه هم رژیمی باشه هم خوشمزه؟ ایول... میرم و پیداش میکنم. من هنوز نشده که برم حریم. با یکی قرار گذاشتیم با هم بریم اون هنوز وخ نداره!
این اسکای دایوینگ تو ایران هست؟ کجا هست؟ ما پایه ایم؟

نازلی یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

وای بهاره جون چه خوشگل نوشته بودی این آهنگ آخری که دیگه عالی بود خیلی حال کردم . قول میدم فردا آپ کنم .

آسمون(مشی) چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

بهار جونم وبلاگ مشی ۱ ساله شد!! بدو بیا ببین چه خبره دوس جون!!

inmorix پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

چه پیشنهادهای جالبی....باورت میشه من 90% اینها رو اصلا دلم نمیخواد....فکر کنم بدجوری روزمره شدم...

ایده دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

کجایی بهاره جون؟ دوازده روزه که هیشییییی ننوشتیا!

افسانه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

با اخبار صدا و سیمات شدددددددددید حال کردم

سیندخت پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

بهاره جون خوبی ؟

کجایی تو. بیا بنگار بانو

بلوط شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

الو؟!!!! کسی اینجا نیست؟
ما منتظر آپ سرکار می باشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد