روزهای من
روزهای من

روزهای من

اولین سلام در سال جدید

خوب خوب چشم هم زدی و این دو هفته تعطیلی عین برق و باد اومد و گذشت؛ حالا که باید فردا بری سر کار اصلا انگار نه انگار که دو هفته واسه خودت گشتی و لم دادی و استراحت کردی؛ نه انگار که هر کار دلت خواسته کردی تو این چند وقت؛ نه انگار که حسابی آروم شدی و لبخند از رو لبات محو نمیشه؛ ناخودآگاه و غریزی هرچی به پایان جمعه 14 فروردین 1388 نزدیک و نزدیکتر میشی، سگرمه های سرکار هم هی تنگتر و تنگتر میشه! خوب البته حق هم داری. آخه تو حساب کن 14 فروردین همیشه روز کوفت و زهرماری بوده بعد از اون طرف ماهیت خود روز شنبه هم بسیار گند و مزخرفه حالا حساب کن کوفت+ زهرمار میشه چی!!! تازه این بساط سال دیگه هم هست با این تفاوت که 14 فروردین سال دیگه میشه شنبه و اول هفته...حالا باز امسال بعد از

سیزده به در آدم یه روز دیگه رو داشت برای خستگی در کردن وای به سال دیگه

حالا از همه این حرفا که بگذریم خدا رو شکر امسال فکر کنم سال خیلی خوبی باشه؛ یعنی اگه بخواهیم این مثل قدیمی رو که میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست و باور کنیم باید قبول کرد که امسال سال خوبی خواهد شد. 

من البته امسال برخلاف سالهای پیش که مسافرت میرفتم، هیچ جا نرفتم و از تهران سبک شده از جمعیت زیاد و هوای پاک و تمیزش حسابی لذت بردم. دو سه تا کتاب خوندم چندتایی فیلم دیدم... بیرون رفتم... مهمونی رفتم و مهمون اومد برام و خلاصه برنامه تعطیلاتم شاید شبیه برنامه تعطیلات خیلی از شماها باشه... هرچی بود که خیلی خوش گذشت بهم. شماها چطور؟ چی کارا کردید؟ حسابی خوش گذروندید؟ ددر رفتید؟ بیایید برام تعریف کنید که دلم برای همه تون حسابی تنگ تنگ شده 

نظرات 13 + ارسال نظر
سیندخت جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://taranomeabi.persianblog.ir/

ایشالا سال خوبی باشه برا همه مون. منم سفر نرفتمو خونه بودم. کتاب و فیلمو و مهمونی و پیاده روی. در کل خوب بود و کلی برنامه برا سال جدید.
بهاره جون می خواستم چند تا کتابو بهت معرفی کنم. که قشنگ بوده به نظرم. اگه نخوندی اینا رو بخون. کافه پیانو فرهاد جعفری . خورشید تابان خالد حسینی (بادبادک بازشو حتما خوندی ) نیمه غایب و ویران می آیی از حسین سناپور و سهم من از پریوش صنیعی. اینا رمان بودن. چند تا کتاب روانشناسیم خوندم. یکی چراغ دل شوهرت را روشن کن ( که عکسشم هست یعنی چراغ دل زنت را روشت کن ) لطفا گوسفند نباشید که کتابای خوبی بودن.
شروع کار خوبی داشته باشی و شاد و خوش باشی عزیزم.

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://havinjoooooooori.persianblog.ir/

خدا رو شکر که دیگه بعد از عید نمیرم سر کار ... وگرنه که بیچاره بودم یه جور هایی !!!
خلاصه که امیدوارم سال خوبی بشه برات ۸۸ ...

inموریx جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...میبینم که حساب سیزده بدر سال بعد رو هم از همین الان درآوردین....
امیدوارم که سالی پر از شادی براتون باشه....ما که سه روز اول خوابیدیم خونه و بعدش رفتیم سر کار....مسافرت هم نرفتیم...هیچ!

افسانه شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

سلام بهار جونم.
خوشحالم بهت خوش گذشته و امیدوارم تا آخر سال پر از لحظه های ناب و دوست داشتنی برات باشه ... /که از دلخوشی و شادی شما ما هم شاد می شیم فراوون تا :)
ماچ.

نوشی شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://taMeshki.blogsky.com

اخه .. خوش به حالت .. واسه من که خیلی کسل کننده بود بهار جونم

امیدوارم بقیش خوف باشه

خوفی توووووووووووووو

بهنام شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
به مادرم سری زدیم و حواله حج هم بهش دادیم.
یه شلوار و پیراهن عیدی گرفتم(شلوار بلند بود٬پیراهن یقه اش بلند بودورفت تابعداز عیدبرای تعویض)
یه انگشتر و یه توگردنی واسه خانم ۴۵۰تومان
به ریش سفیدا و گیس سفیدا سر زدیم.
من رفتم سرکاروخانم با خواهرام رفت ایلام.(خواهر شوهرهم٬خواهرشوهرهای قدیم)
اجیل وشیرینی هم اصلن.ولی شدم ۸۶کیلو
یه کتاب از فورسایت به اسم انتقام جو و نمایشنامه بهرام بیضایی روتمام کردم و اودسا را شروع کرده ام.
خوره فیلم به اطلاع میرسونه که نزدیک به ۳۰ فیلم در ژانرهای مختلف نگاه کردم.
هرروز هم وب رو آپ میکردم
این بود انشای من درباره تعطیلات عید

پیرهن پری شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://pirhanpari.blogsky.com

به به ، به به
خوش اومدی شما
دلم تنگ شده بود باست :*
چه خوب که خوش گذشته بهت . من به نوبه ی خودم تمام این 14 روز رو سر کلاس بودم و داشتم درس میخوندم :دی ... کا رخاصی نکردم متاسفانه

بلوط یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام بهاره جونم!
خوبی خانوم؟
عید امسال برای من عید عجیبی بود...هم خوب بود و هم...
ما هم مسافرت نرفتیم . اصولاً من عید دوست دارم توی شهر خودمون باشم. عید دیدنی برم ، از شهر آروم و تمیز لذت ببرم
منم احساس می کنم امسال سال خوبی خواهد بود. امیدوارم که برای همه همینطور باشه

آسمان رنگین(مشی) یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

سیلاااااام!!! خوفی دوستم؟؟
خوشحالم که بهت خوش گذشته جیگمل!!
خودت که مستحضر شدی خواهررررررر! بنده از ۱ ماه پیش دارم می دوم واسه برنامه هامون!‌به خوبی و خوشی تموم شد و رفت! برعکس تو من رفتم یه مسافرت طولانی و عالی که جات خیلی خالی بود!‌ اول عید مهمونی و کتاب و فیلم هم که به راه بود!
خلاصه امسال عید مث پارسال خیلی خوش گذشت و از لحاظ روحی خیلی عالی شدم!

من آزادم دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

سال نو مبارک

نازلی دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام بهاره جونم
به نظر منم سال خوبیه، تو میخواهی 15 بری سر کار من از 8 سرکار بودم البته خودم ترجیح میدادم که برم مرخصیهام حروم نشه آخه چند وقت دیگه احتیاجشون دارم.
مواظب خودت باش.

شاذه دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام بهاره جون
سال نو مبارک

برای من که کارمند نیستم برعکس بود. عید مساویه با شلوغی و کار. البته خوش گذشت خدا رو شکر. از شنبه همه چیز به روال عادی برگشت.

فرشید چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

سیلام سیلام
منم دلم برای شما تنگ شده بود ...
اول اینکه عیدت مبارک باشه (بعد از 19 روز!!!!!)
دوم اینکه نفهمیدم چرا 14 فروردین روز کوفت و زهرماری بوده؟!
منم که هیچکاری نکردم تو این عیدی، فقط هفته ی دوم عید تنهایی رفتم مشهد و اومدم!
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد