روزهای من
روزهای من

روزهای من

بهترین سال و تبعاتش!

گفت بهترین سال عمرت چه سالی بوده؟ نیازی به فکر کردن نیست؛ جواب سال 1382ست. تو این سال وقایع و اتفاقات خوبی برام رخ داد و تو بگو حتی یه روز بد یا ناخوشایند من تو این سال داشتم، نداشتم. پس صادقانه جوابشو میدم. از جواب صادقانه ام قلبش میشکنه... با ناراحتی برمیخیزه و به حالت قهر از اتاق میره بیرون. واکنش من==>واااا! خوب راستش و گفتم! جواب درست از نظر اون==> 20 بهمن 1383 ساعت 10 شب!

نتیجه اخلاقی برای اون:

گاهی اوقات شک و دودلی بهتر از یقین و اطمینانه... یا یک سوالی و که جوابش برات خیلی مهمه نپرس، یا اگه پرسیدی و جواب اونی نبود که انتظارش و داشتی، مرد باش و تحمل کن! قرار نیست همه چی مطابق میل تو باشه که! لوس!

نتیجه اخلاقی برای من:

خوب میمردی بخاطر دل اونم که شده چاخان می کردی؟ تو هنوز نمی دونی نباید با مرد جماعت زیادی صاف و ساده و صادق بود؟ خیلی وقتها نگفتن حقیقت بهتر از گفتنشه!  

پ.ن. اگر این سردرد لعنتی بگذارد ...

نظرات 9 + ارسال نظر
آسمان(مشی) شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

برای مرد جماعت باید زبون چرب و نرم داش!
حالا نمی خواس چاخان کنی بهاره جونم! واقعیتو یه کم دس کاری می کردی: 82 عالی بود اما 20 بهمن 83 هم خیلی خوب بود!‌
اما با پی نوشت اولت موافقترم!

نازلی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام بهاره جونم چطوری؟
خوب نتیجه اخلاقی خودت رو دوست داشتم ولی انگار گاهی آدم دلش میخواد که راستشو بگه با اینکه میدونه بعدش چی میشه ها:)
منم الان ۵ روزه که سرم درد میکنه اونقدر بخور شلغم دادم خودم شکل بخار شدم.

ققنوس شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام بهار جون

خوبی؟

ممنون از احوالپرسیت.

دیگه اونجا نمیتونم بنویسم. به دلایل خاص.

بهترین سال عمرت 1382 بوده خب

ولی گناه داره میگفتی اون اتفاق 1383 هم همینطور.

ایده شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

دهه! خوب راس میگه آقای همسر! شما زنا چرا احساسات آقایون رو درک نمیکنید؟ حالا بدم نیس بگی سال ۸۲ چه خبرایی بوده که اینقدر ازش راضی؟؟؟؟؟؟

بلوط دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 10:49 ق.ظ

آره ..منم فکر می کنم گاهی وقتا بد نیست آدم به خاطر دل یه نفر چاخان کنه! نه اینکه تظاهر کنه ، فقط قصدش این باشه که طرف دلش نشکنه

آرایه دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://pendarenik.blogfa.com/

از این به بعد توی جواب دادن زیاد دقت کن!

inموریx سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...بابا این بیچاره که اینقدره حساس هستش و تو میدونی چرا به احساساتش گل هدیه نمیدی؟؟؟

آسمان(مشی) چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

تفلد تفلد تفلدت مبارک!
مبارک مبارک تفلدت مبارکککککککککککککک!
بیا مهشادو بوس کن که ۱۰۰ سال زنده باشی!
بیا مشی رو بوس کن که ۱۰۰ سال زنده باشی!
ایشالا تا همیشه زنده و سلامت و خوشبخت باشی دوسممممممممممم!
تفلد بهترین دوستمممممم مبارککککککککک!

دکتر پرتقالی جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

نمی دونم گاهی آدما دلشون می خواد دیگران چیزی رو بگن که اونا دوست دارن حتی اگه این آدم و تو که جزو دیگرانی خیلی به هم نزدیک باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد