روزهای من
روزهای من

روزهای من

خودت یه اسمی براش بذار...

آمده‌ام که سر نهم
عشق ترا به سر برم
ور تو بگویی‌ام که نی
نی شکنم شکر برم 

روحم بدجوری زخم شده و جای زخمش آی درد میکنه که نگو...  آخه خدایا من چی بهت بگم؟ تو خودت میدونی من چقدر از این فلسطینی های احمق و پر رو بدم میاد... خودت میدونی که چقدر دلم میخواد یه سنگی چیزی بردارم و محکم بکوبم تو سر رهبران حماس و حزب الله و هر گروه پدرسوخته ی دیگه ای که باعث و بانی اینهمه جنگ و کشت و کشتاره و ازشون حمایت میکنه... خدایا تو خودت میدونی چقدر از اینکه کرور کرور پول بی زبون بیت المال و میبرند و صرف هزینه های سرسام آور جنگ فلسطین و اسرائیل میکنند درحالیکه ۶۰٪ مردم خودمون کم کم دارند به نون شب محتاج میشوند، بیزار و متنفرم. ایزدا تو بودی و دیدی که هروقت اون حیاتی چندش آور اخبار فلسطین و میخونه چقدر کفرم و درمیاره و مجبورم میکنه هرانچه بدوبیراه بلدم نثارش کنم آخه همچین با حرص و تنفر اخبار و میخونه انگار که داره از دشمن خونی خودش و باباش حرف میزنه! خدایا هم من میدونم و هم تو که اگه حمایت بعضی کشورها ازجمله همین ایران مارموذی خودمون نبود، این جنگ لعنتی مدتها پیش تموم شده بود و بالاخره این فلسطینی های احمق تا حالا یه خاکی تو سرشون کرده بودند... ولی بار الهی آخه این چه وضعیه راه انداختی تو دنیا؟! یعنی چی که هیچی نمیگی و فقط نگاه میکنی؟ چه معنی میده این همه سکوت؟  

 مرده بدم زنده شدم
گریه بدم خنده شدم
دولت عشق آمد و من
دولت پاینده شدم

این بشر دو پا همون بشر دوپاییه که تو آفریدی؟ آره؟ این بشر همونیه که تو آفریدیش؟ مگه تو همه وجودت مهر و محبت نیست؟ مگه تو این جهان و بخاطر عشق و دوست داشتن نیافریدی؟ مگه این بشر دو پا رو برای رسیدن به کمال نفرستادیش تو این کره ی خاکی؟ مگه غیر از این بود که همه ارواح برای کمک به همدیگه و اینکه باری از مشکلات ارواح دیگه بردارند قبول میکنن که اسیر جسم بشوند؟ پس چی شد؟ اینهمه خشونت و وحشی گری نتیجه چیه آخه؟  

اوست نشسته در نظر
من به کجا نظر برم
اوست گرفته شهر دل
من به کجا سفر برم؟

خدایا این چه عدل و دادیه که یکی اونور عالم تو خوشی و نعمت قلت (؟ غلط؟ غلت؟ قلط؟) بزنه و یکی هم اینجوری به خاک سیاه بشینه؟ چرا کاری نمی کنی که اشرف مخلوقاتت جوری زندگی کنه که در شان اشرف مخلوقات باشه؟ آخه بچه 6-5 ساله چه گناهی کرده که باید به فجیع ترین وضع ممکنه برگرده پیشت؟ پس کی قراره کاری بکنی و خداییت و نشون نوادگان شیطان بدی؟ ها؟ کی دیگه آخه؟ خدایا من غزه و فلسطین و اسرائیل و حماس و هر کوفت و زهرمار دیگه سرم نمیشه من فقط خون گریه کردنای آدما رو میبینم... من فقط نوزاد قنداق پیچ بی روح و میبینم...  

 نیست شبی که تا سحر
خون نفشانم از بصر
زآن که غم فراق تو
کرده خراب کار دل

تو رو به آبروی هر کسی که دوستش داری... تو رو به روح پاک 124 هزار پیغمبرت... تو رو به حرمت مولای من علی، تمومش کن این صبر و تحمل رو... قطع کن نسل هرچی ظالم و ستمگره حالا چه مسلمون باشه چه مسیحی چه کلیمی چه پیرو هر دین و مذهب دیگه ای! خدایا اینا مگه خرند یا خودشون و زدند به خریت؟ آخه همه ی این کل کل کردنها و تحقیرها و کشت و کشتارها چرا باید مبناش طریقه پرستش تو باشه؟ تو مگه چندتا خدایی؟ چه فرق میکنه من تو رو تو کلیسا بپرستم یا تو مسجد؟ مگه اون بار که من تو کلیسا شمع روشن کردم و دعا کردم تو جوابم و ندادی؟ همونجور که تو حرم حضرت معصومه ازت چیزی رو خواستم و بهم دادیش... تو، تویی میخواد اسمت خدا باشه، میخواد الله یا گاد یا آهورامزدا یا حق باشه، تو تویی! چرا اینو فرو نمی کنی تو مغز این بشر دوپای احمق که دیگه سر یه اسم چند حرفی اینهمه جنایت بپا نکنه؟ هاین؟ خدایا خودت به اون بدبختای اسیر کمک کن...به دادشون برس... من نمیدونم چه جوری... اصلا اگه قراره بمیرند همه شون یه کاری کن که یدفعه همه شون با هم بمیرن... دیگه اینجوری ذره ذره زجر کششون نکن اگرم قراره بازم زنده بمونند که پس خودت یه فکری براشون بکن... فقط جون هرچی مرده زودتر...

نظرات 11 + ارسال نظر
بهنام شنبه 21 دی 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

مرگ مقدس
احمقانه ترین کار ممکن جنگیدنه.اینو کسی داره میگه که چندسال توجنگ بوده و چندین بار مجروح شده.
هنوزهماثار جنگ تومملکت خودمون هست .بیایید جنوب تاببین خرمشهر و ابادان را.هنوز مین ها ادم میکشن.
بدبختی جنگ مال مردم بیچاره است.همین جنگ لبنان باعث شد تمام زیرساخت های جنوب لبنان ازبین بره .
روسا وقتی احساس خطر کنن صلح میکنن و گرنه تاقبلش دفاع مقدس و مرگ مقدسه.
خدایاشرجنگ رو ازسر ادما وردار.
غلت!!

بلوط شنبه 21 دی 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام دوست جون عصبانی من!!!
خوبی خانوم؟
والا منم به عنوان کسی که از جنگ و خونریزی متنفرم ،با عقل ناقص خودم فقط همینقدر می دونم که اگه جنگی نباشه ، نمیشه خوبها رو از بدها تشخیص داد و ظالم رو از مظلوم شناخت... نمی دونم چطور منظورمو برسونم ،
توی قرآن خودمون اومده که خداوند وقتی که آدم رو خلقت کرد ، فرشته ها خطاب به خدا عرض کردند که خدایا! چرا خلقی را به وجود میاری که در دنیا فساد و جنگ و خونریزی بکنند؟ خدایا حکمت این خلقت تو چیه؟
و خداوند هم در جواب می فرماید: من چیزی رو می دونم که شما از اون آگاه نیستید.
....
میخوام بگم که اگه حکمت همه ی کارای خدا رو قرار بود ما هم بدونیم پس دیگه فرقمون با خدا چی بود؟ خدایی که خودش خلق به این عظمت رو آفریده ، توی هر کارش حکمتی داره که ما ازش سردرنمیاریم.
....ببخشین که پرحرفی کردم ، ولی برای این پستت نمیشد فقط دو خط نظر داد

منم دعا می کنم که شر جنگ و خونریزی از سر دنیا برداشته بشه.

مشی شنبه 21 دی 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

کامنتدونی رو بسته بودی دوس جون!! من خیلی دلم به حال اون بچه های بی گناه می سوزه! اما از بس تو تلویزیون از غزه گفتن و صحنه جنایات فجیع رو نشون دادن ، دیگه داره حالم به هم می خوره! گروه ح... یه تروریسته! قاتل بالفطره س که داره مردمو مث برگ درخت به خاک و خون می کشه! هرچی هس زیر سر همین ح...ه!! خدا زودتر این 2 طرفو به راه راست هدایت کنه تا اینقده الکی تو سر و کله همدیگه نزنن ودس از جفتک انداختن بردارن! ای خدا بگم چی کارشون کنه مادر!!!

بهنام شنبه 21 دی 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://minefield.blogfa.com

دوست عزیز بلوط جان
حکمت خدا جای خودش رو داره.توی فیلما بچه های کوچک رو نشون میده که تکه پاره شده.آیا ایناحکمت خداست؟یاجنگ قدرت بین "ساف" و "حماس" است؟!!اینده نشون میده که این جنگ قدرت بین محمودعباس و هنیه است که با سلاح اسراییلی انجام می شه و مردم غزه تا دهها سال دیگه بایدبدبختی بکشن تا این جامه خونین رو بشورن.
خدالعنت کنه جنگ افروزان را

[ بدون نام ] شنبه 21 دی 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

بالایی میگه نمیشه برای این پست فقط 2 خط نظر داد ، ولی من الان فقط 2 کلمه می خوام بگم : واقعا متاسفم !

افسانه شنبه 21 دی 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

اسم این پست رو می ذارم: حمااااااقت
حماقتی که انسانها دست ازش برنمی دارن!
........
یه سری آدم نفهم که به راس قدرت می رسن، به یه بهانه ای، چه مادی، چه مذهبی ، چه دفاع، چه جهاد، یا هر مزخرف دیگه ای فرمان حمله رو صادر می کنن تا یه سری آدم برن بجنگن و از بین برن و به خیلی چیزهای دیگه فکر نکنن ... و فقطم دنبال بیشتر کردن مال و اموال و زمینهای خودشون هستن! اگه جنگ راه نندازن که کنترل قدرت از دست خودشون خارج میشه!!!!
جالبیش اینجاست که هر وقتم احساس کردن به اندازه ی کافی آدم مرده، تصمیم می گیرن صلح کنن!
...............
پیشنهاد می کنم ۱۹۸۴ جورج اورول رو بخوانی!

بلوط یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 10:57 ق.ظ

:-*:-*:X:X

نازلی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

بهاره جون چقدر عصبانی هستی. مرده شور همهشون رو ببرن. اصلا به ما چه مربوطه که تو دنیا چه خبره والا...
چی بگم از وقتی یادمه یه روز نبود که یه جای دنیا جنگ نباشه یه روز غزه یه روز بوسنی یه روز سودان خلاصه که انگار بدون جنگ نمیشه.
ولی یادت باشه تو خودت رو ناراحت نکن اگه خدا خداست که ما میدونیم و صلاح همه رو میدونه لابد یه مصلحتی توی این جنگها هستش.

کم آویز دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://kamaviz.blogsky.com

خدائیش با این نوشتن مو به تنم سیخ شد !!!!

بهاران سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://chalesh.blogsky.com

چی بگم بهار جونم که با تک تک حرفها و جمله هات موافقم واین قدر این موضوع ذهنمو مشغول کرده که خدا می دونه

اینموریکس پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

توی هر شبکه خبری که این رهبران اسلامی رو نشون میده حالم بد میشه....همشون با وعده بهشت جنگ طلب هستن و جالبه که خودشونم دوست ندارن برن بهشت و یه جای امن قایم میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد