روزهای من
روزهای من

روزهای من

سلام

دیگه دارم کم کم از بارش برف ناامید میشم. پارسال این موقع چه خبر بود اینجا! چه هوای سردی... چه برفی... چه بارندگی ای... ولی حالا کو؟ حتی یه ذره هم نباریده بلکه دلم خنک بشه تنها باری که بارید، همون یه ذره تو آذر بود و دیگر هیچ. 

سرماخوردگی همچنان اذیتم میکنه و پدرم و درآورده؛ 5 شنبه که مجبور شدم عین میت از صبح تا شب تو رختخواب بیفتم؛ چنان حال بدی داشتم که نگو. الانم گلوم هنوز درد میکنه و نفسم زیاد بالا نمیاد. لعنتی تا نکنشه من رو ول نمیکنه... همه ی اینا رو گفتم که بگم همچنان مریضم. 

تو هفته ی پیش یه سری اتفاقا افتاد که خیلی ناراحتم کرد. از دست یه نفر انقدر ناراحت و عصبانیم که حد نداره. دوست ندارم در موردش فکر کنم. حتی نمی تونم با کسی این جریان و مطرح کنم، بخاطر نگه داشتن حرمت خونواده و گرم نگه داشتن روابط خونوادگی!!!! مجبورم لال مونی بگیرم و به احدی حرف نزنم و جوابهای دندون شکن را مث حناق قورت بدم تو گلو! همین قدر بدونید که اصلا اعصاب مصاب ندارم. تو بگو قدر سر سوزن، ندارم که ندارم!  

ببخشید منو که نمی رسم تا چند روز بهتون سر بزنم ولی به محض اینکه حالم جا اومد و از طرفی از انبوه کاری که رو سرم ریخته کم شد، دوباره میام پیشتون. 

پ.ن1. نگران نشید با محمد مشکلی پیدا نکردم. 

پ.ن.۲. تو بجای من خوش باش و سلامت و سعی کن حسابی بهت خوش بگذره

نظرات 11 + ارسال نظر
نازلی شنبه 14 دی 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام بهاره جون
هنوز خوب نشدی؟ آخه چقدر گناه داشتی آدم مریض باشه تازه یکی هم هی حرفهای بد بزنه تازه حرف هم نتونه بزنه. دوستم هی شلغم بخور زودی خوب بشی.
من برات دعا میکنم که زودی خوب بشی. اینهفته هم که دو روز تعطیله استراحت کن خوب خوب بشی.

قربونت برم نازلی جونم که اینقدر مهربونی:-*
چشم میخرم شلغم رو حتما:-*

بهاران شنبه 14 دی 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://chalesh.blogsky.com

سلام بهاره جون خودم...خوبی خانومی؟ شرمنده که این سه تا پست آخرو با هم دیدیم و نظر دادم می دونم که می دونم در جریان مشکل ایجاد شده هستی...بازم ممنو که در مورد هاجر بهم خبر دادی و تاسف از اینکه نتونستم باهاتون بیام...راستشو بخوای خیلی دلم سوخت خیلی زیاد...
نمی دونم قسمت نبود یا ... احتمالا به یکی از اون قوانین مورفی دچار شده بودم
مواظب خودت باش تا زوده زود خوب بشی

بهنام شنبه 14 دی 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://minefield.blogfa.com

سلام
بار اوله که اومدم و می بینم بیمار هستی.خدا شفا بده.
ایشالا که خوب شدی بیاپیش بیقرار تا شاهد کل کل های با مزه ات باشیم.جات اونجا خالیه.
نگران و عصبی هم نشو.رو خوب شدنت تاثیر منفی داره.

اینموریکس شنبه 14 دی 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام....بیشتر استراحت کن....این ویروس آنفلوانزای جدید هستش و تا دوره مربوطه تموم نشه ول کن نیست....امیدوارم زودتر سلامتی برگرده و شاد باشین....

ایده یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 08:06 ق.ظ

نالاحت نباش بهاره جونممممممممممممم! عکسشو بده خودم به هش تیکه مساوی تقسیمش میکنم واست پسش میارم! اصن نگران نباشیاااااا...
ایشالا حالتم بهتر شه مادر جون.
محمد؟ محمد کیه؟ مگه تو شوور کردی؟
ای باباااااااااااااااا! ما رو باش میخواستیم بیایم خواستگاری!

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

من فقط دعا می کنم که :
1- هر چه زودتر برف بیاد !
2- هر چه زودتر خوب بشی !
3- هر چه زودتر ناراحتیت حل بشه !
4- هر چه زودتر حالت جا بیاد و دوباره پیشمون بیای !

بلوط یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
ای بابا...پس هنوز درگیر هستی...این آنفلوآنزا دوره ای داره دیگه...هیچ کاریشم نمیشه کرد.. نه قرص و نه آمپول ، هیچکدوم فایده نداره.

در جواب پ.ن 2 باید بگم ما هم چندان خوش نیستیم عزیزم...
اون مشکلی که گفتی هم امیدوارم به زودی حل بشه...

من آزادم یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

مواظب خودت باش و امیدوارم زودتر خوب شی.............تو با این سرما خوردگی شدیدت چطوری بازم دلت برف می خواد

مشی یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

کجا بودی بهار جونممممممممممممم؟؟
حرص نخور عسیسم!! عیبی ندارههههههههههههه! منم از دس 1 نفر تو فامیل خون خونمو می خوره! البته تو فامیل من نه! تو فامیل دونه!! گور باباشون کرده!! آدم بهتره رفت و آمد نکنه!!
واااااااااا! مگه ایدی نمی دونه تو متاهلی؟؟؟

نازلی یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

بهاره جونم بهتر شدی؟ شلغم خوردی؟
مواظب خودت باش جوجو.

بهنام دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
سرما خوردگی رفع شد؟
اعصاب مصاب سرجاش برگشت؟
ایشالا همیشه سلامت باشید
زندگی تون شیرین باشه
سلام به همسر گرامی برسونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد