روزهای من
روزهای من

روزهای من

اسکروچ!

  

چند وقتیه بد جور هوس دیدن کارتون اسکروچ و کردم... دلم می خواد هوا سرد باشه، سردِ سرد؛ بیرون هم برف بیاد شدید و ساعت 6 عصرم باشه و یک فنجون هات چاکلت داغ داغ* رو میز باشه و هوای خونه هم گرم و  مطبوع، فردا هم قرار باشه که پام و از خونه بیرون نذارم، بعد بشینم پای تلی** و با لذت فراوون اسکروچ ببینم. بعد تازه دلم یه فیلم دیگه هم که تو حال و هوای کریسمس و این حرفا باشه، می خواد؛ اصلا دوست دارم تا خود صبح بشینم پای تلی و هی فیلم ببینم. به حدی این خواسته شدتش زیاده که منتظرم هرآینه برف بیاد؛ اونم نه برف همینجوری، از اون سنگین خفناش و تمام شرایطی که برات تعریف کردم، برام مهیا بشه. به قدری قویه این خواسته که وقتی می رم کنار پنجره، از دیدن خیابون بدون برف تعجب می کنم اینــــــــــــــــهوا! 

دیشب برای چندمین بار فیلم  Something's gotta give و برای دومین بار یک فیلم قشنگ و دوست داشتنی به اسم Last Holiday رو دیدم و لذت بردم فراوون. اگه تا حالا ندیدی این فیلما رو، حتمن ببینشون؛ خیلی قشنگند، مطمئنم خوشت میاد. 

فیلم بعدی که سرآشپز بهتون پیشنهاد میکنه حتما ببینیدش (البته احتمالا خیلیاتون دیدش) فیلم Serendipity ست که اونم حال و هوای کریسمسی داره و خیلی خوشمله. فیلم بعدی هم  The Family Stone ست. من عاشق این 4 تا فیلمم انقدر که اگه صد دفعه هم ببینمشون سیر نمیشم. همیشه دیگران این اخلاقم و مسخره می کنند که: تو مگه منتظری داستان فیلم تغییر کنه که هی می بینش و می بینیش؟ جالب اینجاست که منم اونا رو درک نمیکنم که آخه چطور میشه یه فیلم و شونصد دفه ندید؟ هاین؟ یعنی واقعا لذت نمی برند از دوباره دیدن یک فیلم دوست داشتنی؟ تازه منکه خوبم اون آقای دهقان هست که هی چپ و راست فیلمها و کارگردانها و خلاصه هرچیزی که به سینما مربوط میشه رو نقد میکنه، 40 دفه فیلم سنگام رو دیده! به جون خودم خودم شنیدم که گفت! اصلا این حرفا رو ولش کن... میگم چطوره باهم یه معامله کنـیـم؟ من چندتا از فیلمای مورد علاقه مو به تو معرفی می کنم تو هم چندتا فیلم اینجورکی به من معرفی کن.. اوکـی؟ مـثلا من عــاشـق فـیـلم  

 P.S. Under The Tuscan Sun   ...  Jerry Maguire  ... Notting Hill  ....  Kate and Leopold .... Pride and prejudice  ....  Made of Honor  .... No Reservations .... How to lose a guy in 10 days ...


 

* دوست ندارم بگم شیرکاکائو! خودت غربزده ای! دهه!  

** همون تلویزیون

 The Holiday و Bridget Jones's Diary و  You've got mail و When Harry Met Sally و While You Were Sleeping  و Pretty Woman   و Shall We Dance   و  Just Like Heaven و Monster In Law هستم. البته فیلمای دوست داشتنی من از اینا بیشترند ولی فعلا همینا یادم میاد... اگه بازم یادم اومد همینجا دوباره ویرایش میکنم و میذارمشون....
نظرات 13 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام
وبلاگت واقعا زیباست
اگه وقت داشتی به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره

راستی یه سوال داشتم
میخواستم ببینم میشه عکس از داخل کامپیوتر داخل وبلاگ بزاریم؟
اگه میشه برام بگو

ایده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

تازشم هات چاکلت خیلیم فرخ میکنه با شیرکاکائو. پس هر وخ دلت خواس بگو هات چاکلت!!!!
من حوصله فیلم ندارم بهاره جون... یعنی ها خیلی سخته دو ساعت بشینم یه ماجرا رو دنبال کنم. حوصلم سر میره!

پیرهن پری دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

به به به به
من همیشه از معرفی فیلم استقبال میکنم
مرسی مرسی

مشی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

من عاشق ۳ تا از فیلمای کیانو ریوزم! اصن عاشق خودشم!
ا واک ایند کلودز (قدم زدن روی ابرها). خانه ای کنار رودخانه . وکیل مدافع شیطان.
مامامیا هم کشنگه! با بازی مریل استریپ. پلهای مدیسون کانتی هم محشره( با بازی کلینت ایستوود و مریل استریپ)+ فیلم لولیتا.
دیگه (عطر) که توپه! روح گویا با بازی ناتالی پورتمن که درباره گویا نقاش پرتره است عالیه اما اعصاب می زنه!
این ۴ تایی رو که گفتی ۲ تای اولشو دیدم دوس جونم!‌ عالی بودن!‌
من بازی ریچارد گر رو تو پاییز در نیویورک خیلی دوس می دارم!
وای بسه دیگه برم!

مشی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 09:29 ب.ظ

اسم اونایی رو که تو ادامه مطلب گذاشتی رو هم دیدم! همه عالی بیدن! یادت رف ایند کات و هم بگی دوستم!

بی احساس [:S001:] دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

وای اینجا کلکسیون عاشقاست یا با احساس ها
شایدم همه الکی می خوان با صاحب وبلاگ همدری کنن
منم تریاک کشیدن لب پنجره رو دوست دارم خیلی
زیاد مخصوصا اینکه دودشو بدم تو صورت یه جوجو که کنارمه
فکر کنم صاحب وبلاگ هنوز شوهر نکرده که این قدر بیکاره

خیر اینجا کلکسیون بانمکها و خوشمزه ها و افرادی که یه شبانه روز تو آب نمک خیس خورده اند، هستش!
یادتون باشه حتما سفارش کنید اسفندی چیزی برای هوش و ذکاوت فراوانتون دود کنند... آخه از کجا فهمیدید من هم بی کارم و هم مجرد!جل الخالق!

inموریx سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

نگران نباش این فیلم اسکروچ رو بازم اول ژانویه تلویزیون خودمون نشون نیده....البته اگه فیلمش نسوخته باشه اینقدر که تکراری پخش کردن

بلوط سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام بهاره جونی! این پستت منو حسابی برای دیدن فیلم هوایی کرد!
حتماً این فیلما رو به لیست فیلمایی که یه روزی دوست دارم ببینم اضافه می کنم
فیلمایی که من دیدم و دوسشون دارم و اسمشون یادم مونده(قدیمی و جدید) اینا هستن:
holiday, 27dresses, devil wears prada, win a date with tad hamilton, lake house, mask of zorro, ...
فعلا حافظه ام بیشتر از این یاری نمی کنه

مواظب خودت باش دوستم

ققنوس سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

چه فیلم هایی. حتما گرفتاری پایان نامه تموم بشه می بینم. خوش باشی توی روزهای سرد زمستون.

دکتر پرتقالی سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

این تبادل فیلم عجب پیشنهاد وسوسه کننده ای بود

نازلی چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

وای بهاره جون چه تفاهمی منم همین دیشب به شوهرم گفت به فیلمیمون بگو ببین اسکروچ رو داره با دوبله فارسی . عاشق این کارتون هستم خیلی خیلی قشنگه انگار تمام بچگیهام باهاش زنده میشه.
منم serendipity رو دوست دارم . خیلی هم خوب کاری میکنی که بعضی از فیلمهارو زیاد میبینی. منم خیلی از فیلمهارو هرچی ببینم سیر نمیشم مثلا بر باد رفته رو.

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

آخی .. چه عکسی گذاشتی کلی باهاش حال کردم .. یادش بخیر اونموقع ها که بچه بودم و شبای کریسمس اسکروچ رو می داد مامان بزرگم می گفت باید یاد بگیرید بزرگ که شدید مثل اسکروچ پول جمع کنین .. یادش بخیر ..

بهاران یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 08:09 ق.ظ http://chalesh.blogsky.com

وای که عاشقه فیلمه Last Holiday هستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد