روزهای من
روزهای من

روزهای من

اعتراضات نی نی 16 ماهه

هفت بند انتقادی بر عملکردهای روزمره یک جفت پدر و مادر!

پدر گرامی! مباحثات به اصطلاح سیاسی شما با عباس آقا میوه فروش، ممکن بود به قیمت جاگذاشتن اینجانب بر روی یک گونی خیار گندیده تمام شود! به نظر بنده؛ شما به عنوان یک طرفدار دوآتشه برنامه های مبتذلی چون «باغ خاله شادونه» و «اخبار بیست و سی»، اصولا نباید ادعای شعور سیاسی داشته باشید!بعد از این حادثه به این نتیجه رسیدم که سیب زمینی بودن مامان گلم در زمینه سیاست، بزرگترین شانس زندگی غیر سیاسی من بوده است! 

مادر عزیز! سپردن شخص شخیص اینجانب، به دختر همسایه طبقه پایین، نقض آشکار کنوانسیون منع آزار کودکان بوده و قابل پیگیری در مجامع ذی صلاح می باشد!

نظر به اینکه؛ این وحشی بیابانی در غیاب شما و در اوج غلیان علاقه و محبت، اقدام به امر شنیع گاز گرفتن لپهای بی پناه بنده می نماید! تصور اینکه این لپهای صاب مرده، مثل لپهای سگ نفهم کارتون تام و جری آویزان شود، اصلا جالب نیست! اصلا!

 

پ.ن. پست اینبار تقلبی بود چون یکی برام ای میلش کرده بود!

پدر گرامی! این حجم از زی زی بودن شما لکه ننگی بر بیست هزار سال تاریخ پر افتخار زندگی ذکور است! مقایسه ابهت و جنم پدر بزرگ با زن ذلیلی شما، گاهی این توهم کذا را در ذهن آدم ایجاد می کند که؛ لابد نسل ما باید کهنه بچه هم بشوید

مادر عزیز! بنابر اصل پایستگی شصت پا، هیچ انگشت شصت پایی با خورده شدن تمام نمی شود! پس لطفا کاسه داغتر از آش نشوید و اینقدر با جیغ و داد و اخ و تخ، اذهان عمومی و خصوصی را مشوش نکنید! خوردن انگشت پا یک مساله داخلی بوده و لزومی به رسانه ای شدن قضیه نیست!   

پدر گرامی! کله صبح زمان مناسبی برای طرح بهانه «از صبح تا شب به خاطر یک لقمه نون سگ دو زدم!» نیست! بپر از سر کوچه یک قوطی شیر خشک بگیر! شیر خانومتان علیرغم عدم اعمال سهمیه بندی روی شیر، کفاف امورات ما را نمی کند!
مادر عزیز! هنگامی که فوران آلام و مصائب عمیق فلسفی و غیر فلسفی روح لطیف بنده، در قالب گریه بروز می کند، لفظ «وق نزن بچه!» تعبیر چندان زیبایی برای این دست احساست اهورایی نیست البته!لااقل از گریه های شما در هنگام مشاهده فیلمهای بی مزه هندی معقولتر به نظر میرسد!
پدر گرامی! در تمام مدتی که شما در کمال محبت، بنده را «سرپایی» می گیرید، من شدیدا به این نکته فکر می کنم که:
»
باید شاشید وسط این زندگی که آدم توی توالت هم نمی تونه تنها باشه

نظرات 12 + ارسال نظر
شبنمکده دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

زندگانی چیست گفتا بی خیال
گفتم اصلا گفت می گیریم فال
زندگی شعر است آمد کندر آن
تو یکی برگ سپیدی من زغال

ایده دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

ای جان منننننننننننننننننننننننننننننن
چه نینی ناز خوش سخن گومبولی توپولی ای جاننننننننننننننننننننننن من عاشخ نینیهام. دلم میخواد هی اذیتشون کنم. گازشون بگیرم. نیشکون بگیرم. قلقلکشون بدم. از یه پا بلندشون کنم آوزون شن... هی بزنمشون تا از خودشون صداهای بامزه در بیارن! یعنی منم نقض کنوانسیون کردم؟؟؟؟؟؟؟؟

نازلی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

وای اینو قبلا هم خونده بودم ولی خیلی باحاله عاشقشم.
بازم کلی حال کردم.

ققنوس دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی باحال بود
طفلی بچه

شبنمکده دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

ممنون از لطفت

بلوط دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

آخی...واقعا کی می دونه تو دل نی نی های بی زبون چی میگذره؟

مشی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://mashi.blogsky.com


ای جانم! دس رو نخته حساس عقش من گذوشتی! من نی نی دوس دارم فلاوون! یه نی نی می یارم دخمل گامبالوی سفید مشکی با چشای گرد باشه ، موهاشو هی بکشم و شونه کنم و باهاش بازی کنم ! دست و پاشو گاز بگیرم خلاصه...!این نی نی ها هم واسه خودشون انجمن دارن هاااااااااااااااااااااا! فک نکن الکیه!
پست جالبی بود! خوشم اومد دوس جون!!

مهم نیست سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://myhut.blogfa.com

سلام

خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود..

مخصوصا آخرش که دیگه رسما پقم ترکید :)

ممنون از اومدن و لطفتون.

inموریx سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

خیلی خیلی جالب بود...گرچه قبلا خونده بودم ولی بازم خوندمش...

بهاران پنج‌شنبه 23 آبان 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://chalesh.blogsky.com

خیلی خوشملو باحال بود..

مینا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

من از خنده روده بر شدم تو اداره....

مینا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

خیلی با مزه بودددددددددد. روده بر شدم از خنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد