روزهای من
روزهای من

روزهای من

گردنکشی از نوع اینجوریش نه اونجوریش!

 

 دیدی بعضی آدما رو که مث این آقای اولاخ بامزه (منظورم خود اولاخ نیستشا منظورم این گردنیه که کشیده بلکه سر از چیزی دربیاره)، خودشون و میندازند وسط و سعی می کنند سر از کارت در بیارند؟ وقتی این عکسه رو دیدم دقیقا یاد این آدما افتادم... آدمایی که می تونن لزوما جز افراد خونواده یا فامیل آدم هم نباشند؛ میتونند مسافرین ماشینی باشند که تو هم توش سواری و ناچارا در اون فضای کوچیک با ضعیفترین صدا مجبوری با دوست بغل دستیت یا اون طرف موبایلت صحبت کنی؛ مطمئنا اون آدما کوچکترین نظری در مورد دوستت، برادرت، همسرت و ... که تو داری درموردشون صحبت میکنی، ندارندا ولی چون مادرزادی فوضول بدنیا اومدن عین همین درازگوشه، گوشاشون و تیز می کنند که کاملا بفهمند تو داری در مورد مادر شوهر خواهرشوهر زن برادر دوستت مثلا، چی میگی! 

یا زمانی که با همسرت دو تایی دست هم و گرفتید و دارید تو پارک آروم آروم قدم میزنید و با صدایی ملایم با هم حرف می زنید، فاصله شون و باهاتون یه جورایی تنظیم می کنند که هم خوب صداتو بشنون و هم نکنه خدایی نکرده یه وقت بخشی از حرفاتون و از دست بدهند!  

یا زمانی که بازم تو و همسرت تو ماشین دارید با هم یکی به دو میکنید، تا روتو میگیری سمت بیرون، آقا رو (پارازیت... آقایونای عزیز ببخشیدا تو رو خدا ولی آخه چند باری که این اتفاق برام افتاده بود فقط یک آقاهه رو دیدم که داشته نگام می کرده) می بینی که با شش دانگ حواس جمع زل زده بهتون و داره لب خونی می کنه که ببینه دارید چی به هم میگید! نخیرم! گفتم یکی به دو نه جنگ و  دعوا! یکی به دو یهنی اینکه تو (خانم) یه چیزی بگی بهد به حالت قهر روتو بگیری سمت پنجره بعد تو (آقا) یه چی بگی که طرفت (خانم) جوابتو بده بعد اونم برگرده دوباره یه چی بگه و عین این بچه های 5-6 ساله لباش و جمع کنه و شونش و بندازه بالا و به حالت قهر دوباره روشو بکنه سمت پنجره و این درست زمانیه که اون آقاهه رو که درموردش بهت گفتم میبینه که زل زده بهش و چشم ازش بر نمیداره!

یا مثلا زمانی که تو مهمونی داری از خونوادت فیلم برداری میکنی یا عکسی میگیری، دقیقا دقیقا عینهو خود این جناب دانکی تو تصویر، چنان گردنی می کشند که تو فیلم یا عکستون بیفتند که از هیکل به اون گندگی فقط یه کله گنده و یه گردن درازشون معلوم میشه، تو دیدیشون تا حالا؟ نمونه اش همین شمسی خانوم خودمون، حالا در موردش میگ برات ......

نظرات 12 + ارسال نظر
ایده چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

ما اول میشیم چرا هیش کی بهم جایزه نمیده!

افسانه چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

بهاره جونم بعضی خصلت ها مادرزادی دیگه ... الاخه هم مادرزادی فضول به دنیا اومده ؛) :)))

ایده چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

ااااا. خوب شد اولیمو ثبت کردما... والا فک کن کلی دعای جایزه گرفتن میکردمو افسانه اول میشد خیط میشدم من:دی
این عکسه خیلی بامزه‌س من که خیلی دوستش میدارم...
من اصلن این چیزا رو نمیفهمم بهاره جون... کلن زیاد حس و حال سر در آوردن از سر و کار آدمها رو ندارم. به من چه آخه.

نازلی چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

منم از این کار خوشم نمی یاد ولی وقتی که با خودم رو راست میشم میبینم که مثلا اگه تو پارک باشم و تنها و دو نفر جلوم به خصوص دو جنس مخالف حرف میزنن ناخود آگاه میشنوم و گاهی هم گوش میکنم چون بیکارم ولی اگه در حال خوندن چیزی باشم یا گوش دادن به موزیک نه نمیفهمم. راستش فکر کنم این کارا از سر بیکاری آدمها پیش می‌یاد.
دقت کردی خانمهای خانه دار البته توهین به هیچکس نیست ولی چون وقت آزاد بیشتری دارن ناخود آگاه دوست دارن که سر از هر کاری در بیارن چون بیکارن. فکر میکنم که کارهای خاله زنکی از بیکاری سرچشمه میگیره.
ولی عکست خیلی قشنگ بود.

inموریx چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

ای بابا...من چی بگم از دست این فضولیها ...از منشی شرکت تا آبدارچی همه میخوان بفهمن که چرا من مجردم و آیا با کسی هستم یا نه؟این به کنار تازه بهم میگن چرا از بستگان شما کسی به شرکت زنگ نمیزنه....؟؟؟فکر کن تا کجاها رو دارن میرن....اونوقت میبینی که آرامش روانی واسه درد دل کردن با کسی رو نداری چون هزار تا چشم و صدهزار گوش دارن میپانت...

مشی چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

بعدن نظر می دم دوستی! برم خونه بخونمش ! خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیرهن پری چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 07:11 ب.ظ

ددیم از این آدما زیااااااااااااااااااد
اعصابی ازم خورد شده اساسی ی ی ی ی =))

ازهار پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://dory.blogfa.com

ادم بی فرهنگ زیاده سما خودتون و ناراحت نکنید.

مشی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

دیروز تو راه مطلبتو خوندم دوسم!‌
راس گفتی! امان از آدمای فضول و الاخ مانند!‌

ققنوس جمعه 26 مهر 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

این ملت اصولا خیلی فضولن باید سر از کار همه دربیارن
ای آقاهه ی چشم هیز

بهاران جمعه 26 مهر 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://chalesh.blogsky.com

نگو که دلم خونه

مشی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 09:22 ق.ظ

خواهش می شه دوس جون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد