روزهای من
روزهای من

روزهای من

ســـــــــــــــــــــلام

میرم سراغ آرشیو اون یکی بلاگم که مطلبی رو ازش انتخاب کنم و بذارم اینجا ... انتخابم و میکنم ولی همچین که میخوام پیست کنم، یه عالمه حرف نگفته یهو قلنبه میشه تو گلوم...نیاز دارم قبلش باهاتون درد و دل کنم... دلم برای همه تون تنگ شده بود... این هفته ای که گذشت برای من هفته ی پر مشغله ای بود باورتون نمیشه حتی تو این 3 روز هم داشتم بدو بدو می کردم و هیچی از تعطیلاتم نفهمیدم... دلم لک زده برای ساعتی استراحت کردن بی فکر و خیال و نگرانی... نمیدونم از پا قدم ماه مرداده که من اینجوری شدم یا سرعت کره ی زمین زیاد شده یدفعه که من اینهمه وقت کم میارم یا چی؟ به محض اینکه مرداد شروع شد، زندگی منم در همه ی زمینه ها یهو سرعت گرفت و از اون موقع تا حالا هی داره منو دور خودش می چرخونه! با اینکه اینهمه دارم بدو بدو میکنم، نه وقت میکنم به کارای شخصیم برسم نه می رسم کارای خونه ام و انجام بدم نه میتونم بیام نت و تمام پستهای نخونده ی دوستام و بخونم و نه حتی وقت کردم 2 خط کتاب بخونم! پریشب دیگه از بس کتابخونی خونم اومده بود پایین دیگه طاقت نیاوردم و ساعت 10 شب کتاب و گرفتم دستم و 4 صبح گذاشتمش زمین و خلاصه از خجالت یک هفته کتاب نخوندن دراومدم! ولی عوضش فردا صبحش که باید ساعت 6:30 از خواب بیدار میشدم همه ی لذت کتابخونیم از مماخم دراومد!

فعلا پست تقلبیم و برات میذارم تا یکی دو روز آینده که امید زیادی دارم که سرم خلوت تر بشه و بتونم بیام و اونجور که میخوام و دوست دارم و به دلم میشینه باهات حرف بزنم...

آذر ۱۳۸۶

همین چند دقیقه پیش فیلم Becoming Jane  تموم شد باورم نمیشه ۲ ساعت میخکوبم کرده بود به صندلی ... نمی تونستم جم بخورم  فیلم، داستان زندگی جین آستینه؛ درواقع فکر کنم منظور از اسم این فیلم اینه که چه جوری میشه که جین آستین، جین آستین میشه.

پس اینجوری بود؛ برا این بود که می گفتند شخصیت الیزابت تو کتاب غرور و تعصب خیلی شبیه شخصیت خود آستینه، ولی مستر دارسی واقعی هیچ شباهتی به مستر دارسی تو کتاب نداره؛ دارسی تو کتاب خوش تیپه و پولدار ولی دارسی واقعی خوش تیپه و فقیر

عجب این اواخر حرفا و احساسات عجیب غریبی و تجربه می کنم؛ راستش با تموم شدن فیلم حس کردم یه گوشه قلبم خالی مونده و منتظر پر شدنه! (پارازیت... این قضیه خالی موندن دل هم جز اون حس و حالاتیه که هیچ وقت درکش نکردم تا همین چند لحظه پیش) چقدر دلم برای آستین و از اون بیشتر مستر دارسی واقعی (پارازیت... مستر لفروی) سوخت اگه هر فیلم دیگه ای بود، فیلمش و نگه نمی داشتم؛ یه جوری ردش می کردم که دیگه نبینمش چون اصلا از داستانهای که تراژیک خوشم نمیاد ولی این بلا رو نمی تونم سر این فیلم بیارم... آستین و دوسش دارم دلم نمیاد فیلمش و حفظ نکنم.

چقدر ناکامی چیز بدیه؛ مخصوصا ناکامی برای کسی که خار چشم خیلیاست؛ حالا تو هر زمینه ای که می خواد باشه ها؛ کلا چیز مزخرفیه! اگه تونستی ببین این فیلم و ... مطمئن باش به یک بار دیدنش می ارزهتازه یه چیز دیگه هم یادم افتاد==> این فیلم چهارمین فیلمیه که سازنده واقعیش جین آسین بوده، می دونستی؟ خدا می دونه چند میلیون دلار خرج این فیلم ها شده... آستین حتی از اون دنیا هم داره به استقلالش ادامه میده (پارازیت... استقلال چیزی بود که جین تو فیلم زیاد ازش حرف می زد) اول سریال غرور و تعصب، محصول انگلیس، فکر کنم دهه ۸۰ ساخته شد؛ بعد فیلم حس و حساسیت که اقتباسی بود از کتابی به همین اسم که در چند زمینه که الان یادم نیست نامزد و برنده اسکار شد؛ فیلم غرور و تعصب اگه اشتباه نکنم محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا که اونم در چند زمینه نامزد اسکار شد؛ حالا هم که این یکی که اصلا درمورد خودش ساخته شده. اگه فیلم دیگه ای هم باشه من خبر ندارم  شاید فیلمی وجود داشته باشه با نام پارک منسفیلد، یا اما یا ترغیب (پارازیت... ترغیب هم خیلی قشنگه) که همونطور که گفتم من از وجودشون اطلاعی ندارم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
ایده شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

به به بهاره خانوم اینا... خوبین شما؟ خسته نباشید. امیدوارم که همه چیز روبه راه باشه و حال بابا هم خوب باشه. من تصورشم نمیتونم بکنم از ۱۰ شب تا ۴ صبح کتاب بخونم... کلن ظرفیتم یوخده پائینه مادر!!!
من این فیلمو ندیدم اما از روی فضایی که تو عکسا ترسیم میکنه حس میکنم ازش خوشم میادددد.

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
مرسی عزیزم تو هم خسته نباشی:)
من ازا ین رکوردای شب تا صبحی زیاد زدم ایده جونم اینا ولی از وقتی بطور جدی کارم و شروع کردم... این اولین باری بود که اینهمه بیدار موندم:)
آره حتما ببینش... خیلی زیباست:)

•*..*• مهرنوش خانومی•*..*• شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

بخونم ...
میگم بهت


جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟

تو چی کار کردی ؟
دانشگاهتو !!!!!!!!!!!!

اخه ... مگه چند سالته بهاره جونم

هیچی عزیزم ۲ سال حسابداری خوندم بعد تغییر رشته دادم و دوباره از اول مترجمی زبان انگلیسی و خوندم.
۲۹ سالمه مهرنوش جان:)

پویا روحی شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

" بهترین باشید "
" 20 توصیه بسیار مهم برای موفقیت مالی "
اینها عناوین جدیدترین مقالات سایت هستند . شما که تو خبرنامه عضو نمی شوید و حتی مشترک RSS ما هم نمی شوید ما هم برای اینکه خواننده های خوب رو همچنان داشته باشیم مجبوریم هر بار براتون کامنت بگذاریم .
شما می دونید خواندن RSS با یک فید خوان چه مزایایی داره ؟
در ضمن اگه تمایل داشتید تو یکی از پست هاتون این مقاله ها را به دیگران هم معرفی کنید و لینک اش را بگذارید تا دیگر دوستان هم استفاده کنند .
می دونید که معرفی مقالات مفیدی که برای اولین بار در اینترنت منتشر می شود در وبلاگ شما باعث افزایش رنکینگ وبلاگ شما در گوگل می شود .
آدرسهای مقالات :
http://delsoookhte.blogfa.com/post-179.aspx
http://delsoookhte.blogfa.com/post-180.aspx

!!!!!!

شادی یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام
خسته نباشید بهار خانوم
این روزا همه وقت کم میارن

بلوط یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام بهاره خانوم جونم!
خوبی؟
الهی که همه ی کارهات زودی راست و ریست بشه و بتونی با خیال راحت وبگردی کنی!!!
ورژنtv غرور و تعصب رو که محصول سال 95 هست رو چطور؟ دیدی؟ اون کاملترین ورژن غرور و تعصبه که دقیقاً مثل کتابش ساخته شده و من عاشقشم!
ولی هنوز فیلم جین آستین رو ندیدم
حتماً میرم دنبالش و گیرش میارم
مواظب خودت باش دوست جونم

من آزادم یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com

منم این روزا زیاد خوش نیست از پستهای قرقری که می زارم معلومه ...اما..موقته...درست می شه.......منم یکی از طرف دارای رمان غرور و تعصب هستم و فیلمشم خیلی عالی بود اما این یکی و ندیدم حتما میرم دنبالش

..خانومی.. یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://hessezibayezendegi.blogfa.com/

سلام بهاره ی گلم
مرداد..مرداد رو تازگی ها خیلی دوست دارم..شاید چون ماه تولد یکی از عزیزتیرنهامه
تموم حرفهات رو چند بار خوندم..به هیچ نتیجه ای نمیرسم..هر چی بیشتر فکر میکنم کمتر نتیجه میگیرم..
شاید باید..
ایشالا که چرخ روزگار بر وفق مرادت بچرخه.

آتین دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://venoos-2.blogfa.com

پیش منم بیا

افسانه دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

خیلی دوست دارم بدونم اسم کتابی رو که تا صبح میخکوبت کرده چیه؟!!!

منم از این کارا زیاد میکنم آخه

مشی خانوم دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

سیلام دوستم!
تو چطوری؟؟ کجایی؟
چی کار می کنی؟/ می دونم هفته پر مشغله ای بوده! تابستون انگار جنبش مولوکولهای آدمو زیاد می کنه و آدم بدو بدو کنه!
جات خالی من امروز بدو بدو کردم!
من دیگه برم باز با این خواهری قلدرم دعوام می شه ! خودت که می دونی دوستش می آد نیویورک تعطیلات!
تو این اتاق هر دو خودشونو خفه می کنن و آدم جرات نداره بیاد تو! اینقده شلوغ پلوغه!
خلاصه اینکه یه لپ تاپ حسابی می خوام!

اینموریکس دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام دوست عزیز...میبینم که یه شبه ره صد ساله رفتی...از ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح یه ضرب کتابخونی کردی؟؟؟خیلی عالیه...تبریک داره
فیلم Becoming Jane رو ندیدم ولی اصولا از اینجور فیلمها خوشم میاد....فیلمهایی که از روی زندگی واقعی ساخته میشن یه جور تجربه واقعی رو به آدم منتقل میکنه....
امیدوارم سرت خلوت تر شه و زود به زود آپ کنی....شاد باشی و موفق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد