روزهای من
روزهای من

روزهای من

هویجوری ...

دیشب خواب تو را دیدم، چه رویای پر شوری
انگار که توی خواب دیدم که سالها از من دوری
تو را توی باغی دیدم که سر تا سر خزان بود
هزاران چشم پر ز اشک به طاق آسمان بود
مثال عکس قرص ماه میون آب نشستی
تا دست بردم بگیرمت پر چین شدی شکستی
آه ای فلک نفرین به تو ببین چه می کشم من
جدا از آن مهر آفرین میون آتشم من
 
شمال که بودیم ۳ تا سیگار کشیدم  امان از این رفیق ناباب ... دوست محمد و خانومش کشیدند محمد هم کشید منم از لج محمد کشیدم ... حالم به هم خوردها ولی بازم کشیدم! و جالبه که هیچ سرفه مرفه یی هم نکردم (پارازت... بابا سیگاری ...معتاد ... از دست رفته !!!) حالا خدا رحم کرد دوست محمد به قول خودش یادش رفته بود با خودش محمود آقا بیاره (پارازیت ... محمود آقا اسم رمزیه که بعضی از اقوام ما رو اسمشو نبر گذاشتند ... همونی که از انگور و آلبالو میگرند و بعضی آقایون که بلد نیستند درستش کنند مث بابای من محمود آقا رو سرکه میکنند و خلاصه کلی خوشبحال خانوماشون میشه که تا اطلاع ثانوی نیاز به خرید سرکه ندارند محمود آقا همونیه که تو اسلام خوردنش گداغانه (قدغنه)) خلاصه خدا خیلی به من رحم کرد که طرف یادش رفت بیاردش وگرنه اگه محمد تو رودرواسی میموند و میخورد منم باید میخوردم...محمد خیــــــــــــــــــلی بدش میاد دختر سیگار بکشه و محمود آقا بخوره... البته خودش میگه تو فامیل و جمع دوستان عیب نداره ولی من میدونم که ته دلش میگه خیلییییییییییییییییییییی هم عیب داره  خوب منم از این دوتا خیلییییییی بیشتر از اونیکه محمد بدش بیاد بدم میاد حالا سیگار و یه جورایی تحمل میکنم ولی محمود آقا رو به هیچ وجه! بدم میاد دیگه... چون معتقدم محمود آقا برکت زندگی و از خونه ئ آدم میبره ...خرافاتی نیستم ولی دیدم افرادی و با محمود آقا دوست صمیمی صمیمی بودند و زندگیشون هیچ وقت پا نگرفت. بگذریم .... الان بعد چند هفته تازه آقا یادش افتاده من چی کار کردم حالا هی چپ میره راست میره میگه باورم نمیشه تو سیگار کشیدی... تو خجالت نکشیدی؟ من: نوچ محمد:خیلی پر رویی  من: تو که میدونستی من چقد از این کار بدم میاد چرا کشیدی؟ محمد: بابا من با تو فرق دارم ... من پسرم تو دختری ...دختر با پسر فرق داره من : هیچ فرقی نداره! کار بد بده ... ربطی هم به جنسیت نداره محمد: یعنی هر کار من کردم تو هم باید بکنی؟ من :اوهوممحمد: اهوم و کوفت! پر رو اینجوریکه من همش باید نگران کارای تو باشممن : خوب کار بد نکنمحمد :بی حیا من : 

نتیجه ئ اخلاقی : ... !!!َ

~~~~~~~~

تجسم متافیزیکی از اقتصاد ایران!

نظرات 7 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

نتیجه اخلاقی: هیچ وقت فراموش نکنید که دختر هستید ... شما در هر شرایطی دختر هستید ... دختر! ؛)

هدئخقهط دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

سلام...بابا هرچی ما می کشیم از دست این شماله...حالا یه دفعه چرا سه تا سیگار کشیدی...خوب یواش یواش شروع می کردی...محمد هم راست میگه ..چه دلیل داره زن سیگار بکشه؟؟یه دفعه برین رای هم بدین...کاندید مجلس هم بشین...حتما فردا میخواین رانندگی هم بکنین....آخر زمون شده به خدا...(:

پرنیان دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.missthinker.blogfa.com

نتیجهء اخلاقی:طفلکی دخترا که اینقدر مظلومن و مجبورن حرف پسرا رو گوش کنن.آخیییییی!
سلام.وبلاگ قشنگی داری پیش منم بیا خوشحال می شم.

شادی سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 10:00 ق.ظ http://khoone-eshgh.blogsky.com

سلام بابا دمت گرم سه تا سیگار کشیدی. من یه دفعه جوگیر شدم و نصف سیگار کشیدم هم سر درد شدم هم به گلوم زد آخه بلد نبودم بکشم

ایده سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

نبینما! دیگه نکشیااا!
الهی بمیری محمود! الهی به خاک سیا بشینی محمود! الهی تریلی از روت رد بشه محمود! ای محمووووووووود الهی نسلت از رو زمین منقرض بشه!!! محموووووووووووود
ایده دوان دوان لنگه کفش به دست!
منظور از محمود همونی که تو میگی می باشد و لاغیر! منظورم ادم خاصی نمیباشد و لاغیر! منظور چیز نمی باشد و لاغیر!

مشی خانوم سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

سلی دوستم!به به! از دست رفتی بهار جونم! ای واییییی!! سیقار چشیدنت مبارک!!!
خوش به اون شجاعتت! من که قلیونم نمی تونم بکشم!‌تا یه پک می زنم ریه هام شروع می کنه به منفجر شدن!
۳ تا!!!! محمود آقا؟؟؟؟ بهتر که یادش رفته بود مادر!!! خوبیت نداره! اما شمالی بود واسه خودش هاااا! نمی دونم به خاطر آب و هواشه که آدم حس می کنه باید خلاف کنه؟؟ نتیجه اخلاقی هم نداره! کشیدی که کشیدی! اینم یه تجربه بود دیگه!
از اون عروسکایی که گذاشتی کلی خندیدم! مرسی که اومدی و سر زدی!!!

نسترن جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://nadiana.blogsky.com

مرسی.جالب بود
نتیجه اخلاقی!!!!نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد