روزهای من
روزهای من

روزهای من

عجب صبری خدا دارد

عجب صبری خدا دارد            اگر من جای او بودم==›

می‌زدم پدر صاحب هر چی آدم مزدور و زورگو و ظالمه، در می‌آوردم!

عجب صبری خدا دارد        اگر من جای او بودم==› تا می‌دیدم یه ماشین پر رو و سمج و عوضی هی جلو پای زن و بچه مرد عقب جلو می‌کنه، یه صاعقه از آسمون می‌زدم و خودش و ماشینش و با هم می‌ترکوندم!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› بجای اینکه روسری و چارقد و بقیه این کوفت و زهرمارها رو بزور سر خانوما کنم، تو قانون خداوندیم دست‌کاری میکردم و مگفتم هر آقایی که جنسش شیشه خرده داره، گردنش کج متمایل به پایین بشه که نتونه خانوما رو دید بزنه و  برا همین خانوما میتونن آزاد باشند!!!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› می‌زدم جگر اون وزیری و (پارازیت ... فکر کنم وزیر کشور بود) که طرح ازدواج موقت و داد، درمی‌آوردم میذاشتم کف دستش! مردک خجالت نمی‌کشه! داره کشور و برمی‌گردونه به حال و هوای 200 سال پیش! یکی نیست بهش بگه تو خودت می‌خوای هزار تا غلط بکنی و از اونطرفم نری جهنم، خوب غلطتو بکن؛ دیگه برا بقیه چرا تکلیف صادر می‌کنی؟ عوض اینکه بیاند شرایط و یه جور کنند که همه مث آدم ازدواج کنند و برند دنبال زندگیشون، (پارازیت... فقط برا پدرسوخته‌بازی خودشون) ببین چه چیزایی در می‌کنند از خودشون؛ آخه خجالتم خوب چیزیه! حیا هم خوب چیزیه ! در خصوص این آقا، شرف هم داشته باشه ای، چیز بدی نیست !

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› می‌زدم باعث و بانی رشد تورم ایران رو می‌کشتم و 70 میلیون و راحت می‌کردم از شرش! این جناب مستر کلا نحوست از بدو تولد همراهشون بوده تا الان؛ از وقتی هم که به مقامی رسیدند، یک جای آباد نکرده نذاشتند! اول لوازم خونگی یهو گرون شد، بعد گوشی موبایل، بعد طلا، بعد خونه، بعد بنزین، بعد خونه، بعد انواع و اقسام اجناس، بعد خونه و بعد بازم خونه و این داستان همچنان ادامه دارد! تازه به اون نیمچه آبرویی هم که تو دنیا داشتیم رحم نکرد و همونم زد از بین برد! منکه از سر تقصیراتش نمیگذشتم اگه جای خدا بودم، اون دنیا هم به جای اینکه ببرمش بهشت که با حوریای خوشگل مشکل برا خودش صفا کنه، می‌فرستادمش جهنم که با بی‌ریخت ترین گوریل ماده همجوار بشه و حالشو ببره!

عجب صبری خدا دارد         اگر من جای او بودم==› هرچی مرد هیز چشم چرون تو دنیا بود و کور می‌کردم! مخصوصا اون راننده آژانس پیرمرده رو ! اون اصلا کوری کمشه، خشکش می‌کردم!

عجب صبری خدا دارد        اگر من جای او بودم==› دریای خزر و می‌ذاشتم تو تهران که این تهرانی‌های حیفونکی دریا ندیده، مجبور نشوند برای دیدنش گاهی حتی 24 ساعت تو راه باشند و پدر پدرجدشان دربیاد از ترافیک سنگین جاده! دقیقه ای هزار به غلط کردن بیفتند

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› مادام‌العمر روزی 10 تا جوک خنده‌دار برای این پریسای تیرتپر اس ام اس می‌کردم که دیگه هی صبح الطلوع، گوشی این بهاره ی بدبخت و نترکونه برای ارسال جوک! آخه این بهاره ی طلفکی اینهمه اس ام اس خنده‌دارش کجا بود که هی این پری گیر میده بهش! تازه جرأت داری براش مطالب رومانتیخ و لطیف بفرست؛ اصلا فکر نکن بهت دستت درد نکنه میگه، بلافاصله یک اس ام اس طویل و طولانی متشکل از انواع و اقسام بدو بیراه‌های پدرمادر دار و رایج برات می‌فرسته تا دیگه تو باشی دفعه بعد براش مطلب رومانتیخ عقشولانه نفرستی!!!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› مهر و محبت و آرامش و تو قلب همه آدما اپیدمی می‌کردم تا همه از دم عاشق و آروم و صبور بشوند.

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› ای بابا ! خسته شدم از بس صبر کردم؛ دیگه چقدر صبر کنم آخه! فوری هرچی بهاره جونم گفت، انجام می‌دادم! (پارازیت... خدایی خوب خدایی میشدما ، نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟ غلام؟)

نظرات 12 + ارسال نظر
محمد فهندژ چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام. جالب بود . به ما هم سر بزنید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را نیز یاری دهید . موفق باشید .

ایده چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

د واسه همینه که تو جای خدا نیستی و الا دزدا و ادم کشا و خلاصه ادم بدا از دست تو اسایش نداشتن که... خوب دنیا اصولن واسه ارامش اونهاست. روت میشه بهمش بزنی تو؟
این دریای خزرتم از اون ایده ها بودها...

همین دیگه دنیا اصولا واسه ارامش انهاست:( منم فقط آرزو کردم که ای کاش خدا بودم و خدمتی میکرد به این جماعت به یادماندنی :دی

نازلی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

شما خودتو ناراحت نکن. چرا که نه خدا میشی و نه میتونی بلایی سر یان مزدورا بیاری. فقط اینطوری اعصابت خورد میشه.
شاد باشید.

نه نازلی جون خودم و ناناحت نمیکنم فقط آرزو میکنم (چشمک)
مرسی عزیزم شما هم همینطور:-*

بلوط چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 10:51 ق.ظ

سلامممممم :)
بوس

سلام بلوطی
خوفی؟
بـــــــــــــوس:-*

شادی چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://khoone-eshgh.blogsky.com

خیلی جالب بود. لینکتون کردم. به منم سر بزن دوست داشتی لینکم کن خوشحال میشم

ممنون:)

مهشاد چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

آی گفتی! آی گفتی! اینو من همیشه می گم!‌ بعضی وقتا آدم فچ می کنه خدا اون بالا خوابش برده! یه حرکتی یه برکتی! هی....! من اگه جای خدا بودم آفریقایی ها رو سیاه پوست نمی آفریدم که اولاش ازشون کار بکشن بعد ش هم که برده داری ممنوع شد طفلکی برای خود مطرحی بیان این همه آهنگای اجق وجق و رقصای بی خود اختراع کنن! آره والا به جای آزاد کردن زن دوم باید زمینه رو برا فحشا و فساد از بین ببرن و برا ازدواج انگیزه و امکانات به وجود بیارن! اما کو گوش شنوا؟؟ می ری یه موز و یه پرتقال و یه گوجه فرنگی می خری می شه ۶ هزار تومن! می خوای برا تنوع هم که شده یه غذای جدید درست کنی موادش اونقده گرونه که از خیرش می گذری! همون نون و پنیر خوبه! واقعن اینا معضله ها!! خوب اشاره کردی و دست رو نقطه حساسی گذاشتی! اما جای خدا بودن هم کار آسونی نیست هااااا !! چون مجبوری روز و شب به صدای التماس و دعاهای بنده های روی کره زمین گوش کنی و ۲ تا در میون یا برآورده کنی یا محل نزاری!
وااااییییییییییی ! دوستم چقده حرف زدم امروز!

سلام مهشادی
خوفی؟
راست میگی جای خدا بودن خیلی سخته درست همین الان یاد فیلم بورس المایتی جیم کری افتادم که خدا شده بود و چه پدری ازش درومد:)))))
صحبت قیمتها رو نکن دوستم که افسردگی مزمن میگیرم وقتی یادشون میفتم:(
در مورد آفریقایی ها هم من فچ میکنم خدا آدما رو با نژادهای مختلف آفریده که قدرتشو نشون بده... یکی سفید پوست یکی زرد پوست یکی سرخ پوست یکی هم سیاه پوست... خدا فقط برای عرض اندام این نژادها رو خلق کرد ولی بشر دو پا از رو خودخواهی و نادونی بین خودش و سیاها تفاوت ایجاد کرد و اونهمه بلا سرشون آورد:(
مواظب خودت باش دوست جونم:-*

اینترنت رایگان چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی باهاله , ما را خوشحال کن و به وبلاگ ما سر بزن.
من میخواهم شما را با طریقه ی کاملا واقعی کسب درآمد از اینترنت از طریق قرار دادن تبلیغات در وبلاگ آشنا کنم .
قبلش بزار بگم که این مثل گلد کوئست و گرین هرس و این چرت و پرتا نیست و کاملا واقعی است و من خودم پول گرفتم و خرجش هم کردم.
من با سایت های زیادی کله زدم و هیچ سایتی را به خوبی این سایت ندیدم.واقعا عالیست.فرد پیروز کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند.از تجربه من استفاده کن.
خوب اگه میخوای بدونی بیا به لینک زیر:
http://downloadestan.ir/download/article70.html

این کسب درآمد کاملا تضمینی است و این سایت کاملا با سایت های دیگر فرق دارد و واقعا آدم منصفی است و من خودم تا الان در 3 ماه اخیر 65 هزار تومان از این راه وارد حساب بانکی ملی خودم کرده ام.شک نکنید.ضمنا سایت ما به ازای عضویت شما و تکمیل عضویت در این سایت تبلیغاتی ,آموزش بینهایت کردن کارت اینترنت ( که کاملا واقعی است و مثلا میتوانید با یک کارت 2 ساعته 3 ماه اینترنت بروید تا اعتبار 3 ماهه اش تمام شود) را به ایمیلتان ارسال میکند.
اگر در این سایت روزی فقط بازدید کنند گان شما 100 کلیک هم بکنند روزی 5000 تومان به دست می آورید که در ماه 150000 تومان میشود.

نکته : اگر برای عضویت شماره حساب ندارید فعلا شماره حساب سوری بنویسید و بعدا که حساب بازکردید از قسمت ویرایش اطلاعات شماره حساب اصلی خود را تصحیح کنید.(خیلی از اعضا به این دلیل از ادامه ثبت نام انصراف میدهند و ضرر میکندد)

نکته مهم برای دریافت اینترنت رایگان:

حتما باید پس از عضویت در سایت کد تبلیغات متنی یا گرافیکی (که پس از وارد شدن به اکانتتان در قسمت تبلیغات گرافیکی یا متنی به دست می آورید) از طریق قسمت ویرایش قالب در بلاگفا در وبلاگتان قرار دهید و ظرف حداکثر 2 روز پس از عضویت , خودتان یک کلیک روی تبلیغتان کنید تا عضویت شما کامل شود و گرنه شما هیچ هدیه و درآمدی نخواهید داشت و شما از سیستم پاک میشوید.

بسیاری از اعضا این نکته را رعایت نکردند و اینترنت رایگان دریافت نکردند پس شما دقت کنید تا بعدا گلایه نکنید.
اگر نیاز به راهنمایی دارید با ایمیل زیر مکاتبه کنید:
majidas2006@gmail.com


http://www.kingofdownload.mihanblog.com سلطان دانلود

ایضا کامنت شما هم خیلی باحاله!

/// چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://zarivamohammad.persianblog.ir

ممنونم بهاره جان. از آشنایی با شما خوشحالم .

پیرهن پری چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://pirhanpari.blogsky.com

اوه اوه اوه
چه اهصبانی :دی

افسانه پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

اگه من جای خدا بودم...
...
کاش ...
...
.
کاش می شد خدا که آخر «بی » هاست
یک نظر به سوی زمین می کرد
هر چه را که بوی « کاش » می داد
از زمین و زمان محو می کرد!

ماتیلدا پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://matilda1992.blogfa.com

چی بگم والا؟؟؟؟؟

اینموریکس جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

سلام...ببخشید که دیر بهتون سر زدم...گرفتار کارهای درمانی بودم...اگر شما جای خدا بودین که دخل هرچی مرد رو در میاوردین:) ...در ضمن میتونین هر روز به این دوستتون اس ام اس تکراری بزنین ...خیلی بهش بیشتر از اس ام اس احساسی میچسبه...شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد