روزهای من
روزهای من

روزهای من

به که پیغام دهم ؟

به که پیغام دهم؟
به شباهنگ که شب مانده به راه،
یا به انبوه کلاغان سیاه،
به که پیغام دهم؟
به پرستو که سفر می کند از سردی فصل، 
یا به مرغان نکوچیده به مرداب نگاه،
به که پیغام دهم؟
دست من دست تو را می طلبد
چشم من روی تو را می جوید
لب من نام تو را می خواند
- بی تو از خو یش گریزانم من-
دل من باز تو را می خواهد
به که پیغام دهم؟
پ.ن. فچ کنم مصدقه شاعرش اگه اون نیست پس نمیدونم شاعرش کیه!
نظرات 11 + ارسال نظر
ایده یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

حرف دل من بود... همینو میتونم بگم... به که پیغام دهم...

پیرهن پری یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

دوست داشتمش زیااااااد

مشی خانوم یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.mashi.blogsky.com

شعر سپیده جیگر جان!! منم فچ می کنم مال مصدق و شاملو و نیما اینا باشه!!!

بلوط دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام دوست جون عزیزم!
خوبی خانوم؟
شعرش خیلی لطیف بود
ممنون از انتخابت:)
منم متاسفانه نمی دونم شاعرش کیه!

در پناه حق باشی

مشی خانوم دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

آپ کن دیگه بهار جونم!!!

دیروز آپ کردم دخملم:-*

ایده دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

ممنون...

kisssssssssssses@Idehjounamina.com
بـــــوس:-*

inmorix دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.inmorix.persianbog.ir

نمیدونم شاعرش کیه ولی هم شعرش خیلی خیلی زیبا بود هم انتخاب شما....خیلی خوشم اومد...باور کن چندین بار خوتدمش....دیگه واسه حفظ کردن یه شعر چقدر پیرشدم!!!!

پیر کدومه جوون! خستگی نمیذاره زیاد تمرکز کنید (چشمک)
خوشحالم خوشتون اومده:)

مهم نیست دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام..

واقعا شرمنده ام.. می دونم خیلی بی معرفت شدم. وقت نشد خیلی از نوشته هاتونو بخونم.. فقط اومدم از اینکه هنوز رد پاتون تو کلبه ما هست، تشکر کنم. ایشالا اگه عمری باشه بازم می خونمتون. واقعا ببخشید.

به به همسایه قدیمی
احوال شما؟
اختیار دارید این حرفا چیه؟:) منم می دونم که مشغله زیاد دوستان و از دوستان میگیره:)
خوشحال میشم بازم ببینمتون اینجا:)
شاد و سرفراز باشید.
درپناه حق

افسانه سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

این شعر از « محمد شمس لنگرودی » هستش، که علاوه بر شاعری، کتابی با عنوان « تاریخ شفاهی ادبیات معاصر ایران » را تقدیم به ادبیات کشورمون کرده. تنها رمانی که نوشته « رژه بر خاک پوک » هستش ... اما مجموعه اشعارش: رفتار تشنگی, در مهتابی دنیا, خاکستر و بانو، جشن ناپیدا, قصیده لبخند چاک چاک، نت هایی برای بلبل چوبی, پنجاه و سه ترانه عاشقانه, و باغبان جهنم ...


WOW! مرسی افسانه جونم:-*

مشی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

اینم از پارسی بلاگ من دوس جون!!!
http://www.mashi.parsiblog.com/

علی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://asdiii.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد